فروش و بازاریابی

بازارهای الکترونیکی

bazarhaye_electronic

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

  1. sadra

    سلام و خداقوت خدمت تهیه کننده این پاور پوینت.
    با توجه به اینکه بنده هم بسیار مبتدی و آماتور هستم در امر پاورپوینت،اما فکر میکنم جای خالی تصویر،عکس یا حتی ویدئو احساس می شد.
    برای شاداب تر کردن محیط پاورپوینت نیاز بود.

نظر خود را بنویسید

بازارهای الکترونیکی

اسلاید 1: Hamidreza Talebi1بازارهاي الكترونيكي

اسلاید 2: Hamidreza Talebi2بازارهاي الكترونيكيبازار :براي خريداران، فروشندگان، واسطه‌ها و در مقياسي بزرگ‌تر براي تمام جامعه اعتبار اقتصادي به همراه دارند.وظايف بازارها:آشنايي و هماهنگي بين خريداران و فروشندگانفراهم نمودن امكانات لازم براي مبادله اطلاعات، محصولات، خدمات و پرداخت‌ها بر اساس تبادلات مرسوم در بازارفراهم نمودن زيرساخت‌ها و چارچوب‌هاي قانوني لازم براي حضور موثر‌تر افراد و سازمان‌ها

اسلاید 3: Hamidreza Talebi3 اجزاء بازارهاي الكترونيكيخريدارانفروشندگانمحصولات و خدماتواسطه‌هاپشتيباني اوليهپورتال فروشندگان، كاتالوگ‌هاي الكترونيكي، سبد خريد، موتورهاي جستجو، حراجي‌ها و ابزار پرداختپشتيباني نهائيتمامي فعاليت‌هاي مربوط به مديريت موجودي، خريد از تامين كنندگان، حسابداري و امور مالي، روش‌هاي پرداخت و تحويل محصولزيرساختشبكه‌هاي الكترونيكي، سخت‌افزار، نرم‌افزار و مواردي از اين دست

اسلاید 4: Hamidreza Talebi4انواع بازارهاي الكترونيكيبازارهاي الكترونيكي B2Cفروشگاه‌هاوب سايت يك شركت مستقل است كه محصولات و خدمات خود را در آن عرضه كرده و به فروش مي‌رساندمراكز خريد الكترونيكيمراكز خريدالكترونيكي يك مكان فروش آني است كه از چندين فروشگاه تشكيل شده‌اند.بازارهاي الكترونيكي B2Bبازارهاي الكترونيكي طرف خريدبازارهاي الكترونيكي طرف فروشسازمان‌هاي بورس

اسلاید 5: Hamidreza Talebi5انواع فروشگاه‌هاي الكترونيكي و مراكز خريدفروشگاه‌ها/مراكز خريد عموميبازارهاي الكترونيكي بزرگي هستند كه همه نوع محصول را براي فروش عرضه مي‌كنند - آمازنفروشگاه‌ها/مراكز خريد تك محصولي (اختصاصي)تنها به فروش يك يا چند نوع محصول مثل كتاب، گل، خودرو و يا عروسك مي‌پردازد - catToysفروشگاه‌هاي منطقه‌اي در مقابل فروشگاه‌هاي جهانيفروشگاه‌هاي اصيل در مقابل فروشگاه‌هاي تركيبيفروشگاه‌هايي كه محصولات و خدمات خود را تنها از طريق اينترنت به فروش مي‌رسانند. (اصيل)فروشگاه‌هايي كه به هر دو صورت اينترنتي و فيزيكي، محصولات خود را مي‌فروشند (تركيبي)

اسلاید 6: Hamidreza Talebi6پورتال‌هاتعريف: مكانيزمي است كه در بازارهاي الكترونيكي، فروشگاه‌هاي الكترونيكي و بسياري از فرآيندهاي مربوط به تجارت الكترونيكي مانند آموزش الكترونيكي و تجارت الكترونيكي درون سازماني مورد استفاده قرار مي‌گيرد.انواع پورتال‌ها:پورتال‌هاي تجاري (مورد استفاده عموم)پورتال‌هاي سازماني(خاص سازمان‌ها و همكاران‌آنها)پورتال‌هاي بي‌سيم(پورتال‌هاي I-Mode)پورتال‌هاي شخصي(براي شخصي‌سازي در اينترنت)پورتال‌هاي صوتي(اخبار و پست الكترونيكي از طريق خطوط تلفن)

اسلاید 7: Hamidreza Talebi7واسطه‌هاي در تجارت الكترونيكيتعريف :واسطه‌ها نقش بسيار مهمي در ارائه خدمات و فعاليت‌هاي با ارزش افزوده به خريداران و فروشندگان دارند.انواع واسطه‌ها :عمده‌فروش‌هاخرده‌فروش‌هاواسطه‌هاي اطلاعاتي

اسلاید 8: Hamidreza Talebi8نقش و اعتبار واسطه‌ها در بازارهاي الكترونيكيهزينه‌هاي جستجويافتن خريدار مناسب براي توليدكنندگان و در طرف مقابل يافتن توليدكننده مناسب براي مصرف‌كنندگان در مواردي بسيار هزينه‌بر است.فقدان امنيتهم فروشندگان و هم خريداران خواستار امنيت اطلاعات شخصي خود هستند.اطلاعات ناقصخريدار ممكن است به اطلاعات خيلي بيشتري نسبت به آنچه كه فروشنده فراهم نموده، احتياج داشته باشد.ريسك معاملهخريدار ممكن است از پرداخت قيمت محصول پس از دريافت آن امتناع ورزد يا فروشنده به جاي محصول درجه يك، محصولي بي‌كيفيت ارسال نمايد.عدم قيمت‌گذاري مناسب

اسلاید 9: Hamidreza Talebi9واسطه‌زدايي و واسطه‌گذاري مجددخدمات ارائه شده توسط واسطه‌ها:واسطه‌ها اطلاعات مرتبط با محصول از جمله حجم تقاضا، حجم توليد، قيمت‌ها و مشخصات آنها را در اختيار خريداران قرار مي‌دهند. (بازارهاي الكترونيكي، واسط‌هاي اطلاعاتي و پورتال‌ها) واسطه‌زدائيواسطه‌ها خدمات با ارزش افزوده‌اي مانند ارسال محصولات، اعتباردهي، خدمات پرداخت، مشاوره و همكاري دريافتن شريك كسب و كاري را ارائه مي‌دهند. (نياز به مهارت و ئانش كافي در ارتباط با صنعت و محصولات دارد) واسطه‌گذاري

اسلاید 10: Hamidreza Talebi10كاتالوگ‌هاي الكترونيكيكاتالوگ‌هاي الكترونيكي از يك پايگاه داده مرتبط با ويژگيهاي محصول، يك بخش جستجو و يك بخش تصويري تشكيل شده و زير ساخت اصلي اكثر سايت‌هاي فروش تجارت الكترونيكي مي‌باشند.

اسلاید 11: Hamidreza Talebi11ابعاد كاتالوگ‌هاي الكترونيكيميزان پويايي ارائه اطلاعاتايستا  به صورت متني و همراه عكس‌هاي ثابت و بدون حركت هستند.پويا  به صورت تصاوير متحرك يا انيميشن و در بعضي موارد همراه با صدا مي‌باشند.ميزان سفارشي‌سازياستاندارد  از پيش آماده شده است سفارشي  با توجه به مشخصات مشتري محتوي و نمايش سفارشي مي‌شودميزان يك‌پارچگي كاتالوگ‌هاي الكترونيكي با فرآيندهاي كسب و كارياخذ سفارش و انجام آنسيستم‌هاي پرداخت الكترونيكيسيستم‌ها و نرم‌افزارهاي اينترنتيسيستم‌هاي موجودي و حسابداري اكسترانت مشتريان يا تامين كنندگانكاتالوگ‌هاي الكترونيكي كاغذي

اسلاید 12: Hamidreza Talebi12مقايسه كاتالوگ‌هاي الكترونيكي با كاغذي

اسلاید 13: Hamidreza Talebi13موتورهاي جستجو و عامل‌هاي هوشمندتعريف:برنامه‌هاي كامپيوتري هستند كه با دسترس يافتن به منابع اينترنتي و پايگاه‌داده‌ها، به دنبال لغات كليدي يا اطلاعات ويژه پرداخته و نتايج را در اختيار كاربران قرار مي‌دهند.تعريف:برنامه‌هاي كامپيوتري هستند كه به مصرف‌كنندگان در انجام وظايفروزمره، جستجو و يافتناطلاعاتو پشتيباني تصميم‌گيري كمك كرده و به عنوان يك خبره عمل مي كنند.

اسلاید 14: Hamidreza Talebi14سبد خريدتعريف:فرآيند سفارش‌گذاري كه به خريداران اجازه مي‌دهد تا اقلام مورد نياز خود براي خريد را جمع‌اوري نموده و در نهايت اقدام به خريد يكباره آنها نمايند.

اسلاید 15: Hamidreza Talebi15مبادله كالا به كالاروش :شركت، محصول قابل ارائه خود را به اين بازارها اعلام مي‌كند. سپس بازار، اعتبار محصولات و خدمات ارائه شده توسط شركت را سنجيده و در طبقه‌بندي‌هاي مخصوصي به نام دلارهاي پاياپاي قرار مي‌دهد در ادامه شركت‌ها مي توانند با مراجعه به اين طبقه‌بندي‌ها، محصول يا خدمت مورد نياز خود را يافته و با محصول يا خدمت ارائه شده خودشان كه در همان طبقه‌بندي قرار دارد مبادله كنند.(شامل فضاي اداري، محيط كارخانه، امكانات ايده‌آل، نيروي كار)

اسلاید 16: Hamidreza Talebi16مذاكرات آني قيمت‌گذاري بر اساس مذاكره، قيمت محصول بر اساس توافق بين خريدار و فوشنده تعيين مي‌شود.(بازارهاي الكترونيكي )

اسلاید 17: Hamidreza Talebi17عوامل رقابتي در اقتصاد ديجيتاليهزينه جستجوي پائين براي خريدارانافزايش سرعت مقايسهمتفاوت شدن و شخصي سازيكاهش قيمتارائه خدمات به مشتريكاهش موانع حضوراستراتژي بازار دنج

اسلاید 18: Hamidreza Talebi18تمرين5 بازار الكترونيكي و 5 واسط اطلاعاتي بيابيد.روش بازاريابي آنها را مشخص كنيد.نوع آن‌ها را مشخص كنيد.

اسلاید 19: Hamidreza Talebi19پايان

18,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید