صفحه 1:
بازارهاي الكترونيكي

صفحه 2:
رن ار إلا ‎allen oly‏ لوطت رز اك ور لبا رركت ساك نام ارت ار ‎Gila‏ ره رن رازن وظایف بازارها: * آشنايي و هماهنگي بین خریداران و فروشندگان * فراهم نمودن اعکانات لازم براي صادله اطلاعات: محصولات, خدمات 120 بر زا ۱ 500 دپ( * فراهم نمودن زیرساخت‌ها و چارجوب‌هاي قانوني لازم بآ eee ee

صفحه 3:
اجزاء بازارهاي الكترونيكي خريداران 1 ‎Eee a)‏ رت ‏( واسطدقاً ‏پشتيباني اولیه ‏* پورتال فروشندگان, کاتالوگ‌هاي الكترونيكي, سید خرید, موتورهاي ‏كا ار ار رت ‏ي نهاني © ای ال رای رجا نیرحب رین ‎BES‏ ‏بآ كم 7 زیرساخت * شبكدهاي الكترونيكي. سختافزارء نرمافزار و مواردي از اين دست ‎ ‎eee ee

صفحه 4:
انواع بازارهاي الكترونيکي * بازارهاي الكترونيكي 20680 * فروشكادها وت رات درککت مسسل ززت کی ل ل ‎BED)‏ ۱ * مراكز خريد الكترونيكي 0 خريدالكتروتيكى يك مكان فروش آني است كه از جندين فروشگاه تشکیل شده‌اند. ۶ بازارهاي الكترونيکي 960 * بازارهاي الكترونيكي طرف خرید * بازارهاي الكترونيكي طرف فروش * سازمان‌هاي بورس eee ee &

صفحه 5:
‎Ca 5 ۲‏ انواع فروشگاه‌هاي الكترونيکي و ‎PY kerr eC es‏ | 1 ‎Re eee NC) Sb] eis‏ ا ‎Dee‏ ‏ا ل - آمازن ور | ات ل يا عرو & 0 0 ‎ad‏ فروشكامهاي منطقه‌اي در مقابل فروشگاه‌هاي جهاني * فروشكاههاي اصيل در مقابل فروشكاههاي تركيبي > یره تسیز محص لاب نمتب مر را ترااز طلريق ينثرنت به فروش ميرسانند. (اصيل) * فروشگاه‌هايي که به هر دو صورت اينترنتي و فيزيکي, محضولات خود را مي‌فروشند [تركيبي) ‎eee ee

صفحه 6:
يورتالها تعريف: مكانيزمي است كه در بازارهاي الكترونيكي, فروشكادهاي الكترونيكي و ‎ey) een‏ ل ل ا ا م8 الكترونيكي و تجارت الكترونيكي درون سازماني مورد استفاده فرار فى كبرد 0ك ,پر ا ‎CTO CSET) ES Crore Jeo rele ened‏ ل ‎(GEO‏ ‎(capil 5 sjluwarw sly) ward slJlig, ~‏ 7 يورتال‌هاي صوتي (اخبار و يست الكترونيكي از طريق حخطوط تلفن) eee ee 0

صفحه 7:
واسطه‌ها نقش بسیار مهمي در ارائه خدمات و ‎See each) Marrone‏ فروشندگان دارند. انواع واسطه‌ها : * عمده‌فروش‌ها * خردهفروشها * واسطه‌هاي اطلاعاتي eee ee

صفحه 8:
نقش ۳۳ واسطه‌ها در رت که هزينه‌هاي جستجو ‎oc‏ رال را ار رل رت ار را ای را ‎memes‏ ار ری ار ‏فقدان امنيت ‏رن ر ‎alleges‏ سل ار از مات ری مر ‎ere‏ ‎25h alee ‏و ار ار ار ار لك اي 5 ری ‎thu)‏ معامله 0 را بل لس ار رات زب رل ببس ار تال ان ار وررد يا فروشنده به جأي محصول درجه يك؛ محصولي بيكيفيت ارسال ل ‎52100 ‎eee ee

صفحه 9:
واسطهزدايي و واسطه‌گذاري سس دز = را را * واسطدها اطلاعات مرتبط با محصول از جمله حجم ‎e cme] F‏ ا ا ‎eee Seer‏ ا ا اختيار خريداران قرار ميدهند. (بازارهاي الكترونيكي, واسط‌هاي اطلاعاتي و پورتال‌ها) واسطه‌زداتي * واسطه‌ها خدمات با ارزش افزوده‌اي مانند ارسال محصولات: اعتباردهي, خدمات ۱ همكاري دريافقتن شريك كسب و كاري را ارائه مي‌دهند. (نیاز به مهارت و تانش كافي در ارتباط با صنعت و محصولات دارد) واسطهكذاري eee ee 9

صفحه 10:
کاتالوگ‌هاي الكترونيکي مارا ترا ار رل رن رای را ao مرتبط با ويژگيهاي محصول, يك بخش جستجو ‎a gaia‏ و ‎Sie‏ eee ee

صفحه 11:
۷0۹ Keeley رن ا تلاليفات ‎Mlreanron eCoaig| 0‏ را ار ‎ees se Sn cheeses ey nella 9‏ را عو باش * ميزان سفارشيسازي ار ا ار لطر 1 رس یی را رك ۲ میزان يك‌پارچگي کاتالوگ‌هاي الكترونيكي با فرآيندهاي کسب و كاري اخ ان سسستم‌هاف برداکت الکتوويکي. ‎aes‏ در 0 000 ‎His ea‏ انالك هاي الكنرونيكي كاغذي eee ee a

صفحه 12:
كاتالوكهلى 0000000 9

صفحه 13:
Ae ‏هو‎ ا ‎rTe) OME)‏ ا ا 0 03 منابع اينترنتي و پایگاه‌داده‌ها, به دنبال لغات للدي يا اطلاعات ويه يرداخته و نتايج را در اختيار كاربران قرار مي دهند. برنامه‌هاي کامپيوتري هستند که به مصرف‌کنندگان در انجام وظایفروزمره. جستجو و یافتناطلاعاتو پشتيباني 7 و به عنوان يك خبره عمل مي ‎2S‏ eee ee 9

صفحه 14:
سبد خريد 00 ‏ا ل ا‎ ap Een eH gC) ‏تا اقلام مورد نیاز خود براي خرید را جمع‌اوري‎ ‏نموده و در نهايت اقدام به خريد يكباره انها نمايند.‎ eee ee ae

صفحه 15:
مبادله كالا به كالا OSL) ‏بارارها‎ oul a I ene ‏قابل ارائه‎ cae ‏شرکت,‎ ‎4 Meee Ty 1۳13 ‏اك سيس بازار»‎ ie ‏ا ت را سنجیده و در‎ ee, ‏طبقه‌بندي‌هاي مخصوصي به نام دلارهاي پاياپاي قرار‎ ‏ميدهد در ادامه شركتها مي توانند با مراجعه به‎ ‏ا ا ا ا‎ eRe Ty 0 5 ‏را يافته و با محصول يا خدمت ارائه شده خودشان‎ را (شامل فضاي اداري, محیط کارخانه, امکانات ایده‌آل, ۱ eee ee 9

صفحه 16:
مذاکرات 0 ‎Bee‏ کر بر اساس مذاکره, 1018 محصول ا ‎SSL) eee ne‏ مي شود. ‏(بازارهاي الكترونيكي ) ‎eee ee 2

صفحه 17:
AEN) Fee Spy) PF) Bop ert] Cpe ees * هزينه جستجوي بائين براي خريداران ‎epee‏ رس تارك ‎CT eee‏ | ا ا ا ل ‏< ارائه خدمات به مشتري ‏کاهش موانع حضور ‏> استراتزي بازار دنج ‎eee ee ae

صفحه 18:
9 < 5 بازار الكترونيكي و 5 واسط اطلاعاني بيابيد. * روش بازاريابي آنها را 0 < نوع أن قا را متشحصض كن 0000 13

صفحه 19:
eee ee

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان