اقتصاد و مالی

بازارهای نوظهور چیست؟

bazarhaye_no_zohoor

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۲۳ اسلاید در این پاورپوینت با موضوعات زیر آشنا می شویم: - تعریف بازارهای نوظهور - کشورهای عضو بازارهای نوظهور - گروههای معرفی و شناخته شده اقتصادهای بازار در حال ظهور MIKT- BRICS- CIVETS- - سه دلیل عمده برای آسیب پذیری این بازار‌ها - جایگاه ایران
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
1790 بازدید, 15 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “بازارهای نوظهور چیست؟”

بازارهای نوظهور چیست؟

اسلاید 1: تهیه کننده :سید محمدرضا افضلی فاخریکارشناس ارشد مدیریت اجرایی بازارهای نوظهور چیست؟

اسلاید 2: - تعریف بازارهای نوظهور - کشورهای عضو بازارهای نوظهور - گروههای معرفی و شناخته شده اقتصادهای بازار در حال ظهور MIKT- BRICS- CIVETS- - سه دلیل عمده برای آسیب پذیری این بازار‌ها - جایگاه ایرانفهرست عناوین

اسلاید 3: بازارهای نوظهورBEM

اسلاید 4: بازارهای نوظهورتعریف بازارهای نوظهورمفهوم بازارهای نوظهور از سال‌های میانی دهه 1970 میلادی مطرح شد و در آن زمان بازارهای نوظهور به بازارهایی اطلاق می‌شد که در مسیر حرکت از اقتصادهای در حال توسعه به سمت اقتصادهای توسعه ‌یافته بودند و در این دسته ‌بندی کشورهایی از قبیل ایران و اندونزی و عربستان سعودی و کره جنوبی هم وجود داشتند. اما این تعریف یک ایراد بسیار بزرگ داشت. در این تعریف فرض شده بود که یک اقتصاد در حال توسعه در مسیر رشد خود به یک اقتصاد صنعتی تبدیل می‌شود در حالی که در دنیای واقعی حرکت بر خلاف این مسیر هم دیده می‌شد.

اسلاید 5: بازارهای نوظهور به کشورهایی اطلاق می‌شود که ویژگی‌هایی از بازارهای توسعه‌ یافته کشورهای صنعتی را دارند ولی شرایط لازم را برای قرار گرفتن در دسته کشورهای توسعه‌ یافته ندارند. در این کشورها پروسه رشد فعالیت‌های صنعتی و اجتماعی بسیار سریع است و با سرعت زیادی به سمت صنعتی‌ شدن حرکت می‌کنند. بزرگ‌ترین و بهترین نمونه بازارهای نوظهور را می‌توان در کشورهای چین و هند مشاهده کرد. جولین ورکویل اخیراً تعریف دیگری برای بازارهای نوظهور ارائه داده است که این تعریف به ارائه ویژگی‌های اقتصادی این بازارها می‌پردازد. بازارهای نوظهور

اسلاید 6: طبق این تعریف بازارهای نوظهور سه ویژگی عمده دارند: - اول اینکه درآمد سرانه مردم در سطحی بین 10 تا 75 درصد سرانه درآمد مردم درکشورهای اتحادیه اروپاست. - دومین ویژگی این کشورها نرخ بالای رشد اقتصادی است. - سومین و مهم‌ترین ویژگی این کشورها را می‌توان تحولات ایجاد‌شده در سازمان‌های اقتصادی آنها و باز شدن فضای اقتصادی و افزایش تعاملات اقتصادی با دیگر کشورهای دنیا خواند.بازارهای نوظهور

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید