اقتصاد و مالی

بازارهای نوظهور چیست؟

تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۲۳ اسلاید در این پاورپوینت با موضوعات زیر آشنا می شویم: – تعریف بازارهای نوظهور – کشورهای عضو بازارهای نوظهور – گروههای معرفی و شناخته شده اقتصادهای بازار در حال ظهور MIKT- BRICS- CIVETS- – سه دلیل عمده برای آسیب پذیری این بازار‌ها – جایگاه ایران

smrafz

صفحه 1:
سيد محمدرضا افضلى فاخرى ‎eS le‏ لك ‎

صفحه 2:

صفحه 3:

صفحه 4:
eS ‏فهرست‎ Boerne ‏تعریفب‎ يي يا ‎ESE) Dn er NCE SC‏ ار وکا -88105 ۱/3 سه دلیلعمده ب رای‌سیمپ ذیرعلی نی ازارها < - جایگاه لیرلن

صفحه 5:

صفحه 6:
1 Ie. oR Ee ae Ne Be rene ۱۳ ee thr es ore ‏ا‎ ‎RELY oa‏ ا ‎al SI NC el Sea‏ سا دس ‎۱ ‏و(‎ DO a ee ‎( ‏رس را اس‎ eR IO Roe ce ‎

صفحه 7:
7 7 rece ‏رایط لازم را برای قرار گرفتن در دسته کشورهای نو بافت تا ای کذورها روسه رشد فعالیت‌های صنعتی و‎ ۲ ‏تب اس‎ a a Rn Pe Pe ۱ و ا 0

صفحه 8:
بازارهاى نوظهور اى نوظهور سه ويؤكى عمده دارند: - اول اينکه درآمد سرانه مردم در سی .. ۰۱۵ رنه درامد مردم درکشورهای اتحادیه اروپاست. - دومین ویذگی این کشورها ترح باای ۰ ۱۱۵ PCS cre Prater yy yee che i) OTe eh Speco es ee ea Ra ٩ Pes PoE

صفحه 9:
‎OL ee eee a rg ev d‏ ا ‎eM een Ie eS)‏ دا ‏کشورهای عضو گروه ‎8/٩6‏ یعنی برزیل, روسیه, هند و چین و کشورهای عضو ۱۷/1۴7 كه عبارتند از: مكزيك. اندونزى. ‎Ie Re ors cee nt ne) ee need‏ ا ار ‏كرفتهاند كه در برخى از ردهبتدىها ايران در اين دسته قرار كرفته أنست. ‎

صفحه 10:

صفحه 11:
بازارهاى نوظهور Be dS ‏ا ل‎ eae TOD aC at al N-11 ۱۱۳۲ ۲ ۱7 ۲ ‏دا ای‎ pp | tes Deena ere eee eee oe eS FI ‏را لا و‎ pes nn Ce Cae ee POO PE Fee he er goeee eae oer aC OC pean

صفحه 12:
بازارهاى نوظهور ae 00 Me ne recy on satel 2 ‏الا ل‎ cae iis ‏از تولید ناخا اص‌پلخلی ۴۱۶۷۶ 1۳2۲ را به خود لختصاص‌داده لند.‎ ۳ 7 ‏ل‎ a ge BR Pe ee ti Dl aeRO ican ls Vee Pee a ا ا ‎FC‏ خر

صفحه 13:
بازارهاى نوظهور 01101 در کتر ال ا 0220022 ‎vat ge cents PO‏ ی اس ل 000000 شين ل سر مت ۱ ‎ae a yeep openers rere a Cah gaat‏ بل ‎=| les, cen EUS PSR pp peg arya ‎

صفحه 14:
بازارهاى نوظهور 1 عاد بازار در حل |ظلهور ككلمبيا لندونزى تركيه. مصر. ويتام و لفريقاوجنوبىماشد ۱ ‏ل ال اال ال‎ es lO ee Ge ay ‎RO‏ ا الا ا اا ‏باتوجه به جتلبیتی‌که بازارهایسوتربارند 7 اک ؟ تار وله در میرب تجهانی‌در حا لب حشستو لیرک شورها در حاشيه لجلاري انكجهانئو صنو ق بين مللی ولمکانیزمهاورسمی رل ارتباط و هماهنگیمستقر نموده لند ‎ao eee Wt eon Poe Oe ee red‏ دارلئ ف خاير منابع طبيعيب! ليوسى ‎

صفحه 15:
سرمایه گذا ,بازارهاي ار مداوم بوده است و در ۵ سال گذشته دارای موقعیت ئو استرا 0 ‏از سح(‎ eee Om cone ‏حالى كه رشد اقتصادى كشورهاى بيشرفته تنها 14 درصد اخواهذ بود‎ ا ا ا ا ات مز قابل اعتمادترين و مهمترين فهرستهاى ارائه شده فهرست بازارهاى توظهور بِزْرك است كه به اختصار 8121/1 ناميده راين فهرست كشورهاى برزيلء جين. مصر. هند ۰ آندوئزی ۰ مکزیک ۰ فیلیپین » لهستان. روسيه . آفريقاى جنوبى . كره جنوبی و در نهایت ترکیه فرار دا

صفحه 16:
بازارهاى نوظهور ‎Emerging Markets‏ و 7 وس سا Tees 7279۳ ۵ وه ‎ae‏ ‏دما ‎i Of‏ ‎eee) Eyres)‏ ‎een‏ ‎le)‏ ولا 5092۳ ‎irene)‏ وچ ‎

صفحه 17:
بازارهاى نوظهور 000 السب يذيرى اين بازارها ا ا ا ا لل 20050525270770 فرارى دهد. 52 ‏اا ا الا‎ FC BR ih ‏اا‎ SPT Te Sa cn Pee ‎eee re ee Cn pes ee ga‏ اس ذات بدون ‎org | ep he) yc) ih aI ate een) RHO ts i Ope‏ رل ‎

صفحه 18:
جايكاهناهزا در ا اا ال و آیران در مسیر تبدیل شدن به ‎aCe eel‏ سس رت سل لس مس تا Re در میان گزارش‌های ارائه شده توسط سازمان‌های مختلف جهانی , ایران تنها در زمره کشورهای 58۱5 به علاوه ۱۱ کشور ‎fo ened ne ee IC ee Tet se eee wee ees aE Tees‏ ‎yey OP ceca ll Pe Oe‏ اس« ‎

صفحه 19:

صفحه 20:

صفحه 21:
منابع و مأخذ: ‎PS ne a Pe‏ را ‏- وب‌گاه سازمان تجارت جهانی ‏كتاب : باولديامى بين الملل تال دب 3 - اتاق بازرگانی.صنایع.معادن و کشاورزی تهران ‎Ce a ene ey cee Relat‏ ا ار ۱ ‏تست ار ‎

صفحه 22:
منابع و مأخذ: ‎gay bee Reo ear pee‏ ا ‎pewter eae te ee errr‏ ‎Poe ee coer ‎gp ces a ep Eerste Sy rN‏ و ش. شماره۱۵۸ 00 ‏- كتاب : بازاريابى بين المللى تاليف فليب كاتورا ء مری گیلی ۰ جان گراهام ترجمه دکتر احمد روستا ‎BRS, nai Pes ct ere Se‏ ‎Soild) SI) Sear Rene ‏سایت‎ - ‎

صفحه 23:
0 CL ce EEA eSB et EEE ae ee 2. eee ea ‏قانون تشکیل و اداره مناطق ویژه اقتصادی جمهوری اسلامی ایران‎ ‏سایت مناطق آزاد کیش انزلی» ار‎ ماهنامه پژوهش بازرگانی

39,000 تومان