کسب و کاراقتصاد و مالیمنابع انسانی و مشاغلمدیریت و رهبریمهارت‌های شخصیبرنامه‌ریزیفروش و بازاریابیاستارتاپ و کارآفرینی

بازاریابی دهان به دهان در سال 2021: نحوه ایجاد استراتژی برای وزوز رسانه های اجتماعی و فروش ارجاع

بازاریابی دهان به دهان در سال ۲۰۲۱ و نحوه ایجاد استراتژی برای وزوز رسانه های اجتماعی و فروش یک پاورپوینت تخصصی در حوزه فروش و بازاریابی دهان به دهان است که با توجه به امار ها و نرخ ها در سال ۲۰۲۱ تولید شده است. این پاورپوینت به ارائه نظرات متخصصین این حوزه و امار های موجود در سال ۲۰۲۱ یک گزارش مفید و جامع را فراهم میکند.

yeganeh

صفحه 1:
بازاریابی دهان به دهان در سال 2021

صفحه 2:
What is Word of Mouth Marketing? دهان به ‎(ree‏ PURO RS ae Sen A ‏كويند. نسخه دهان به دهان سادة عصر رسانه هاى اجتماعى است.‎ eee re es eee StS See Rene Oc ‏ا‎ 00 IIR ‏ا‎ ‎PAT Neeson Sen crcl ele Conte pete Seer aes ere cee Reece eg در دنياى بيش از حد متصل امروزى. يك توصيه واحد مى تولند تأثير يسيار بيشترى داشته باشد - منجر به بازاريابى دهان به دهان (1101/411) يا استرانى هاى ‎Ree omer ae ere Sie ere se]‏

صفحه 3:
What is Word of Mouth Marketing? yonnee eel ry متیر ‎a Cops)‏ یس ی ری یت ی سار سیر و قرار كرفتن در معرض اجتماعى يك تجارت آنلاين را داشته باشند. ا ام ۱ ات دیگری اعتماد دارند. ا ال اثربخشی آن را در تبديل ثابت كرده است. نيك خاجيلى در مجله بين البللى تحقيقات بأرار نوشت: “Trust, encouraged by social media, significantly affects intention to buy. Therefore, trust has a significant role in ecommerce by directly influencing intention to buy and indirectly "اعتماد كه توسط رسانه هاى اجتماعى تشويق مى شود. به طور قايل توجهى بر قصد ‎influencing perceived usefulness.‏ ل ا ل كر * ‏الکترونیک دارد.‎ 00 eG ema yo eee

صفحه 4:
Word of Mouth Marketing Statistics لمار بازلریابی دهان به دهان / ‎sll‏ بلزاوياين دهان به ده ‎All eas‏ = خلنواده و دوستان كسب و كلر هاي فعالانه 8 علمل ‎oS uli‏ أفرايش فروش ع ‎ ‎ ‏” نيلسن گزارش می دهد که ‎٩۳‏ درصد از مصرف کنندگان به پیشنهادات دوستان و خانواده بیشتر از تبلیغات اعتقاد دارند. ‏4 را ‎gene ey Fo Uaerear Fara ee ar tec ge om‏ 0 دارند اعتماد دارند. ‎0 ‎0 Tee ‎COO ree ‏و‎ 4 ‎| ‎ ‏“" با وجود این واقمیت که کمی. می تولند کارهای زیادی انجام دهد. هنگامی که مطالعات موردى خاص مورد تجزيه و تحليل قرار كرفت. محققان دريافتند كه ۰ افزايش در دهان به دهان (خارج و آنلاین) به افزایش فروش بین ۰.۲ تا 1۱۵ لديل كده اسن

صفحه 5:
Why Care About Word of Mouth Marketing? ‏ابه بازاریابی دهان به دهان‎ ناکتیک‌هایی مانند رااندازی یک تبلیغ جالب در رسانه‌های اجتماعی یا آزمایش هوش ا 0 بر 1 و تواند بر آن تأثیر بکذارد: ازاريابى با كيفيت 010/1لالا مى

صفحه 6:
Why Care About Word of Mouth Marketing? وفادارى به برند مى زند كه افزايش 0 درصدى در حفظ مشترى مى تواند سوداورى ‎BRAND Breet eer ac nocees‏ ‎LOYALTY a Ne‏ ‎Fee Omar Parra en A yee yee peme‏ که مشتریان برگردند. و ارجاع سایر مشتریان که همچنین مدام برمی گردند. و ارجام مشتریان پیشتر يه طور اكهلنى ماشيتى داريد كه مشتريان جديدى را كه همكي به يرنذ شما وقادار هستنده جذب مى كند.

صفحه 7:
Why Care About Word of Mouth Marketing? ‏جرا به بازاربابي دهان به دهان‎ اعتماد به برند Pesan oan ‏ا ل اك ا‎ Pe tear a [V] oss) ole ۱ ‏را‎ Een es rer ‏لعتمد دایند‎ به عبارت ديكر: 000 Pers Foc eae ane ean er aed ‏بازاریلبی دهان به دهان به لین معنی است که برند شما در قیل اعتمادترین‎ 1 1۳ rete ere oer Unie ee ere ons

صفحه 8:
Why Care About Word of Mouth Marketing? Bod Byron tera nen ery renee piel eerie) ‏ی‎ GIS So sol os ete ‏رسانه ها و شبکه های اجتماعی درباره شما فریاد بزنند‎ ویک استراتزی باراربلیی دهان به دهان خوب احتمال لین اتفاق را به شدت ۱۳ ‎eae J at‏ در سا ‎Se ee ae‏ اين همان استراتزى دقيقى است كه 136005 1351 در هنكام م ‎Dips caer‏ 9۰ کر و

صفحه 9:
Ideas For Building Your Word of Mouth Marketing Strategy ‏تراتزی بازار باب‎ بر ار ار شما فریاد بزنند و دیگران را معرفی کنند. اما واقعاً ساختن بهترین استراتژی کمپین بازاریابی دهان به دهان نیازبه تفکر بیشتری Ey 3 age Romer Yar mere BIR err ca Peary iT ean ern Varco Caer ve RW ‏استراتزى هاى خاصى كه فعالانه مردم را تشويق به مراجعه مى كند.‎ بيد 2 د

صفحه 10:
Ideas For Building Your Word of Mouth Marketing Strategy PRCC ION Se RR Se Te OT rege fom ce Ua eI Ree} جيزى كه كسب و كار شما را از سايرين در صنعت يا ‎(eres‏ ‏عتمايز مى كلد Son else ne ret ‏ا ا‎ eeeee ter Re ea car ee cae ace eee ‏به دست آورند.‎ و آنها تقریبا مجبور می شوند (به روضی خوب) در مورد شما با دیگران صحبت کنند. 1 ‏ا‎ (<0 Cone ‏ماه پس از پیوستن شخصی ارسال می کند (آنها همچنان به‎ eT eee nan RVC a IO ‏ا‎ ‎Fey Bele aes erent tes ae ‏دهد.‎ انهايك تجرية بسرى خيرء تكننده ليجاد عى كنتد جد عردم ‎Poe eee een eer‏ 211010100 اما وقتى صحبت از تجارت الكترونيك به ميان مى آيد. ايجاد لين مى ‎ney‏ 252 ‎ee Fee pvr‏ و ان ايجاد كنيد كه مردم فقط لن را به اشتراك بكذارند. اما ناوبرىء سهولت استفاده و تبدیل همیشه باید اولین نقطه تماس شما باشد. 6648| يكنمونه عالواز يكنام تجرولستكهاز يكمحرك ‎sa een es Da a‏ 01 ‎ ‏فقط مى ‎ ‎ ‎

صفحه 11:
Ideas For Building Your Word of Mouth Marketing Strategy Fe at aol ea ایجاد چیزی کاملا متفاوت و خارج از جعبه راه دیگری برای ترغیب مردم به انتشار اخبار در مورد کسب و کار شما است. اما این بدان معنا نیست که شما نیاز به اختراع کامل چرخ دارید. ‏ ممکن است کسب و کار خود رابه گونه ای بازاریلبی کنید که کاملاً مت 1 از هر کس دیگری در فضای شما باشد. اانکه یک محصول قدیمی را بردرید و للف ا ا م ا ل ا ا 00 00 ‏ا ا‎ Se FeISC e) ery eee aN (ae Wen fee teed era 000 ‏ا ا‎ 0 ۱ ‏ل ال ا ا ل ا ل‎ OPS ‏ميليون بازديد دارد):‎

صفحه 12:
Ideas For Building Your Word of Mouth Marketing Strategy ee تحریک عاطفی استغاذه از احساسات عردم عى ‎nee‏ اه مورد 300 ۱ ere es are ted ee ‏شركت خيدها آن در شبكه ی‎ 5506 5 اندروید به کمار خود فا هم باشمه اعتقلا درد دکسان نیست» وروندیوی 1 0 520000

صفحه 13:
Ideas For Building Your Word of Mouth Marketing Strategy ee محتواى توليد شده توسط كاربر را تشويق كنيد. محتواى توليد شده توسط کاربان. مشتریان و دنبال‌کنندگان شما می‌توندبسیارقدرتمندتر, جذالستر و قبل اشتراک گذاری از بهروزرسانیها و عكسهاى شركت كارخانه باشد در حقيقت طبق يك ايتفوكرافيك 851 .»اع8010/6 از كاريران ©6لا بصرى را بیشتر از عکس‌ها یا ویدیوهای برندمی‌دانند. جه لین معتی که پایگهفالورهای خود را در یک مکالسهدو طرفه درگیر مى كنب مى تواند آنها را تشويق كند كه درباره تجارت شما در رسائة های اجتماعی فریاد بزنند - به طور موثری شما را تأیید کرده و به دوستان و ذنبال كنندكان خود ارجاع مى دهند.

صفحه 14:
۱ Oe OTE Fp eae IP oer erg eres 55 ل ل ا و ‎arpa OC |‏ ا م 1 مشتريان ارائه دهيد و عمليات سختى را انجام دهيد. در اين مسير در جايى كوتاه خواهيد آمد. ایتدا لین کار را درست انجام دهید و سپس از استرا راضى خود را بارها و بارها جندين برابر كنيد. اتزى هاى موجود در این ارلئه را استفاده کنید تا مشتر

صفحه 15:
ل ال

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
16,000 تومان