کسب و کار فروش و بازاریابی

بازاریابی صنعتی پیشرفته ۱

bazar-yabi-sanati-7

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “بازاریابی صنعتی پیشرفته ۱”

بازاریابی صنعتی پیشرفته ۱

اسلاید 1: به نام خداموضوع : بازاریابی صنعتی پیشرفتهتهیه کنندگان: سحر امیری سحر صدقی1

اسلاید 2: ساختار بازاربرای بازارتعاریف فراوانی در متون اقتصاد به چشم می خورد که در اینجا به چند نمونه از آنها اشاره می کنیم: بازار به یک مکان فیزیکى اطلاق می شد که خریداران و فروشندگان براى مبادله کالا و خدمات درآن دور هم جمع مى‌شدند.“بازار” یا “market” عبارت است از گروهی از خریداران واقعی و بالقوه یک محصول. این خریداران دارای نیاز یا خواسته مشترکی هستند که می توان از طریق داد و ستد، آنها را برآورده ساخت.بازار نباید لزوماً وجود فیزیکی داشته باشد و فضای مشخصی را در بر گرفته باشد، در حقیقت بازار شامل تمام خریداران و فروشندگانى است که در حال دادوستد کالاها یا خدمات خاصى هستند. بازار فرایندی است که در آن رویارویی خریداران و فروشندگان یک کالا با یکدیگر قیمت و مقدار کالا را تعیین میکند .2

اسلاید 3: بازار رقابت کامل3یکی از حالت‌های ساختار بازار، رقابت کامل است که در آن تعداد زیادی تولیدکننده و تعداد زیادی مصرف کننده وجود دارد. در یک بازار رقابت کامل، همه بنگاه‌ها قیمت پذیر هستند. به عبارت دیگر، هیچ بنگاهی توانایی تأثیرگذاری بر قیمت محصولات بازار را ندارد .

اسلاید 4: 4ساختار بازار هنگامی کاملاً رقابتی خوانده می شود که شرایط زیر در آن حاکم باشد: 1)وجود شمار بسیاری بنگاه که هر یک دارای سهم ناچیزی از بازار بوده وضمن داشتن اطلاعات کامل بازار، از فرآیندهای تولید یکسان و کالای همگن برخوردار باشند.2) آزادی ورود به هر صنعت، بدین معنی که بنگاه های جدید بتوانند در رشته هایی که سود آنها بیش از سود عادی است وارد شوند. این آزادی ورود باعث انتقال منحنی تقاضای هر بنگاه به پایین می شود تا جایی که همه بنگاه ها سود عادی به دست آورند و لذا انگیزه ورود به آن صنعت از بین برود.3) چون همه بنگاه ها کالای همگن تولید می کنند، لذا هر گونه افزایش قیمت باعث از دست دادن تمامی بازار یک بنگاه به نفع سایر رقبا می شود. بدین ترتیب، همچنان که در نمودار زیر آمده، منحنی تقاضا برای محصولات هر بنگاه در بلند مدت خطی افقی ومماس به نقطه حداقل منحنی هزینه متوسط، بلند مدت خواهد بود. شرایط بازار رقابت کامل متضمن برابر بودن درآمد نهایی و نیز درآمد متوسط با قیمت است. بنابراین بنگاه ها همه قیمت پذیرخواهند بود و تنها می توانند به قیمت موجود بازار تا هر اندازه که بخواهند تولید کنند.

اسلاید 5: 5تعداد بسیار زیاد فروشنده و خریدارعدم وجود مانع برای ورود و خروجاطلاعات کاملبدون هزینه بودن مبادلاتماکزیمم سازی سودمحصولات همگنعدم وجود تبانی و سازشویژگی های اصلی بازار رقابت کامل

اسلاید 6: نوآوری در سازمان نوآوری از کلمه لاتین Innovate به معنای ساختن یک چیز جدید استخراج شده است. شوچیتی اولین کسی بود که نوآوری را در قالب مفهوم علمی مطرح کرد. در واقع وی در پی شناخت عوامل موثر بر رشد اقتصادی کشورها بود که در این راستا به نقش و اهمیت حیاتی نوآوری در رشد کشورها پی برد. بر اساس نظریه وی، نوآوری به یکی از اشکال زیر ظاهر می شود: 1)معرفی و تجاری کردن محصول یا خدمت جدید یا بهبود اساسی در کاربرد محصولات و خدمات موجود.  2)معرفی فرایند تولید جدید یا بهبود اساسی در فرایند های کاری موجود.  3) گشودن درهای بازار جدید.  4)توسعه منابع جدید تامین کننده مانند مواد اولیه، تجهیزات و دیگر ورودیها.  5)ایجاد تغییرات اساسی در ساختارهای صنعتی و سازمانی. 6

اسلاید 7: 7نوآوری یک فرایند است که در این فرایند ابتدا فرد اجازه می دهد تصورش به آسمانها صعود کند، سپس آن را به زمین می‌آورد و مهندسی می کند ( مهندسی ایده‌) تا تبدیل به ایده شود، سپس ایده‌ها را از طریق مدیریت ایده به ایده های عملی، مفید و مناسب تبدیل می کند. (‌خلاقیت ) به دنبال آن ایده ها را به کالا‌، خدمات و فرایند تبدیل می کند و نهایتا با تجاری کردن محصولات، خدمات و فرایندهای جدید یا توسعه یافته در بازار، فرایند نوآوری خاتمه می یابد. به عبارتی خلاقیت لازمه نوآوری است اما باید توجه داشت که ازخلاقیت تا نوآوری غالبا راهی طولانی در پیش است که معمولا این راه را افراد کارآفرین تسهیل می کنند. 

اسلاید 8: 8

25,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید