کسب و کار فروش و بازاریابی

بازاریابی ورزشی

bazaryabiye_varzeshi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “بازاریابی ورزشی”

بازاریابی ورزشی

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحيم

اسلاید 2: كارگاه آموزشي بازاريابي ورزشي موضوع: مديريت كيفيت تهيه و تدوين: دکتر محمد خبيري عضو هيئت علمي دانشگاه تهراندوره تربیت مدیر رویدادهای ورزشی ملی و بین المللی

اسلاید 3: مديريت كيفيت به چه معني است؟ مديريت كيفيت به اشكال زير مطرح مي باشد :مديريت عملكردمديريت عمليات مديريت عمليات خدمات رضايت مشتري

اسلاید 4: كيفيت خدمات به چه معني است؟ كيفيت خدمات به اين معني است كه خدمات ارائه شده بتواند سطح انتظار و نيازهاي مشتريان و ذينفعان را برآورده سازد.

اسلاید 5: چرا مديريت كيفيت به كار برده مي شود؟ به طور سنتي، سازمان ها عملكرد خودشان را به طور خاص با سود يا زيان مالي اندازه گيري مي كنند.بالا رفتن مديريت كيفيت مساوي است با مراجعه مجدد مشتريان بالا رفتن مديريت كيفيت با تجارب مديريت همراه است.تاكيد بر كيفيت خدمات رابطه مثبت با رضايت مشتريان دارد.

اسلاید 6: منافع مديريت كيفيت آمادگي بهتر در بازار رقابتي منابع بيشتري را مي تواند جذب كند.منافع بيشتري را به مشتريان مي رساند.منافع بيشتري را به ذينفعان مي رساند.جنبه الگويي بهتري پيدا خواهد كرد.

اسلاید 7: ابعاد كيفيت ( عناصر ملموس و ناملموس) چهار بعد كليدي كيفيت شامل:خدمات اصلي ( شواهد ظاهري خدمات)كيفيت پرسنلخدمات ثانويه امكانات عموميموفقيت مراجعين

اسلاید 8: مهمترين خدمات تشكيلات فرضي خودتان را به ترتيب اولويت را بنويسيد؟مهمترين عناصر مديريت كيفيت خدمات را به ترتيب اولويت بنويسيد؟

اسلاید 9: خدمات فرضي يك باشگاهخدمات اصلي شامل:ريزبرنامه هاي باشگاهثبت نام و آگاهي از ريزبرنامه ها خوش آمد گويي در بدو ورود تشويق بازيكنان در موقعيت هاي مختلف و ......

اسلاید 10: كيفيت پرسنلمربيان حائز شرايطمديران با تجربه خدمات با تجربهتوجه نيروي انساني باشگاه بر بهداشت و امنيترعايت ادب و احترام

اسلاید 11: خدمات ثانويه پذيرايي به موقع بوفه هاي تميز و مرتب با غذاهاي سالم و متنوعتفريحوسايل نقل و انتقال مرتب

اسلاید 12: موفقيت مراجعين يادگيري مهارت ها و فنونلذت بردن از اوقاتاحساس همدلي با همبازياندادن جايزه به مراجعين

اسلاید 13: كارگاه آموزشي بازاريابي ورزشي موضوع: اجراي مديريت كيفيت تهيه و تدوين: دکتر محمد خبيري عضو هيئت علمي دانشگاه تهران

اسلاید 14: مقدمه:يكي از چالش هاي مديريت كيفيت، مديريت نيازهاي مختلف و متفاوت ذينفعان است.مديريت نيازهاي مختلف و متفاوت ذينفعان جنبه رقابتي پيدا كرده است.فرآيندهاي مديريت كيفيت موثر نياز به شناسايي ذينفعان مهم دارد.شناسايي ذينفعان و اولويت بندي آن ها از اهم فعاليت ها در مديريت كيفيت خدمات مي باشد.

اسلاید 15: تعريف ذينفعان:ذينفع به فردي گفته مي شود كه نسبت به يك سازمان يا كسب و كاري علاقه مند باشد و نسبت به آن توجه دارد.

اسلاید 16: مثال هايي از ذينفعان در ورزش بازيكنان والدين بازيكنانكارمندان تشكيلات ورزشيصاحبان تشكيلات ورزشيحاميان مالياهالي شهري كه باشگاه يا سازمان ورزشي در آن قرار دارد.

اسلاید 17: استانداردهاي كيفيت يكي از ابزارهاي اجراي مديريت كيفيت براي سازمان ها و باشگاه هاي ورزشي كسب استانداردهاي كيفيت است.براي احراز كيفيت خدمات، سازمان ها و باشگاه ها بايد خودشان را با استانداردها مقايسه كنند.

اسلاید 18: منافع کسب استانداردهای کیفیتمقايسه عملكرد با استانداردهاي مورد قبولتشخيص قوت ها و ضعف ها تمركز بر رفع ضعف ها اشتباهاتكسب اعتماد به نفسداشتن يك ابزار براي بازاريابيوسيله ارزيابي فرآيندهاي موثر مديريت كيفيت خدمات وسيله اي براي حفظ و نگهداري پرونده های سازمان يا باشگاه تسهيل در رشد و توسعه بررسي مرتب فرآيندهاي فردي و سازمانياصلاح ضعف ها در زمان مقرر

اسلاید 19: مقايسه با الگوهاي مطلوب مقايسه عملكرد سازمان يا باشگاه با تشكيلات مشابه مطلوباين مقايسه مي تواند سبب اندازه گيري عملكرد باشد.تشويق و ترغيب به پيشرفت مي نمايد.اين روش ارزان و زمان كمتري مي برد.

اسلاید 20: ذينفعان سازمان يا باشگاه فرضي را ذكر نماييد؟ذينفعان سازمان يا باشگاه فرضي را اولويت نماييد؟استانداردهاي مورد استفاده را نام ببريد؟الگوي مطلوب سازمان يا باشگاه فرضي خود را نام ببريد؟

اسلاید 21: با تشکر از توجه شما عزیزان

17,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید