کسب و کارسایرفروش و بازاریابیورزشی

بازاریابی ورزشی

صفحه 1:
Tj

صفحه 2:
۱ 21 See Te EES ( و بين المللی کار گاه آموزشی بازاريابى ورزشی ‎tot oo‏ 00 تهيه و تدوين: دكتر محمد خبيرى عضو هیئت علمی دانشگاه تهران

صفحه 3:
‎ee ne‏ 0 كر ‏مدیریت کیفیت به اشکال زیر مطرح می باشد : *مديريت عملكرد ‏*مديريت عمليات ‎bd‏ 0 1ت ‎ome ‎

صفحه 4:
کیفیت خدمات به چه معنی است؟ * کیفیت خدمات به این معنی است که خدمات ارائه شده بتواند سطح انتظار و نیازهای مشتریان و ذینفعان را برآورده سازد.

صفحه 5:
چرا مدیریت کیفیت به کار برده می شود؟ tape cosy ‏ل ا ل ل ا‎ the ‏سود يا زيان مالى اندازه كيرى مى كنند.‎ لل ل ا ا ‎Rone ES‏ ل ين مشتریان *بالا رفتن مديريت كيفيت با تجارب مديريت همراه است. * تاكيد بر كيفيت خدمات رابطه مثبت با رضايت مشتريان دازه. +

صفحه 6:
منافع مدیریت کیفیت و۱0 *منایع بیشتری را می تواند جذب کند. ‎ee mS eee che‏ 2 0 *منافع بیشتری را به ذینفعان می رساند. ۱

صفحه 7:
۲ ۱ ‎are‏ ا 0 ‎OTe‏ ‏جهار بعد كليدى كيفيت شامل: 06 اصلی ( شواهد ظاهری خدمات) *کیفیت پرسنل 0 ‎reed‏ #موفقیت مراجعین

صفحه 8:
اد فلا *مهمترين عناصر مديريت كيفيت خدمات را به ترتيب اولويت بنويسيد؟

صفحه 9:
خدمات فرضى يكد باشكاه خدمات اصلى شامل: * ريزبرنامه هاى باشكاه #ثبت نام و آگاهی از ریزبرنامه ها ل 00 3 5 ل ا ا ا 0 سي

صفحه 10:
*مربیان حائز شرایط | خدمات با تجربه توجه نيروى انسانى باشكاه بر بهداشت و امنيت ع ۳ ‎ahd‏ ل ‎

صفحه 11:
خدمات ثانویه | * بوفه هاى تميز و مرتب با غذاهاى سالم و متنوع * تفريح ee en men

صفحه 12:
موفقيت مراجعين ل لك لذت بردن از اوقات ا ا ان *دادن جايزه به مراجعين

صفحه 13:

صفحه 14:
مقدمه: *يكى از جالش هاى مديريت كيفيت؛ مديريت نيازهاى مختلف 5 5 *مديريت نيازهاى مختلف و متفاوت ذينفعان جنبه رقابتى بيدا ع 0|000 ‏ا ا ات ا‎ COU he \ ‏دارد.‎ * شناسايى ذينفعان و اولويت بندى آن ها از اهم فعاليت ها در ‎Sto Oe | Cane Re EC)‏ ۳

صفحه 15:
۴ذینفع به فردی گفته می شود که نسبت به یک سازمان یا کسب و كارى علاقه مند باشد و نسبت به آن توجه دارد.

صفحه 16:
03 هايى از ذینفعان 3° ۳-۳ #بازیکنان *والدين بازيكنان ا كت *صاحبان تشكيلات ورزشى ©حاميان مالى ‎bd‏ شهرى كه باشكاه يا سازمان ورزشی در آن قرار ‎ ‎

صفحه 17:
OK ROR RTC ۱ Nts Sb ne he ‏باشكاه هاى ورزشى كسب استانداردهاى كيفيت است.‎ ‎Bthd‏ ا کیفیت خدمات. سازمان ها و باشگاه ها باید خودشان را با استانداردها مقايسه كنند. ‎7 ‎

صفحه 18:
منافع کسب استانداردهای کیفیت 00 RUC RES APE ne? i * تشخيص قوت ها و ضعف ها تمركز بر رفع ضعف ها اشتباهات | * داشتن یک ابزار برای بازاریابی وسيله ارزيابى فرآيندهاى موثر مديريت كيفيت خدمات لا ا ا يل * تسهيل در رشد و توسعه * بررسى مرتب فرآيندهاى فردى و سازمانى 5 * اصلاح ضعف ها در زمان مقرر

صفحه 19:
ل ك2 * مقايسه عملكرد سازمان يا باشكاه با تشكيلات مشابه مطلوب ‎Eerie ibe‏ ا ل 00 * تشويق و ترغيب به يبشرفت مى نمايد. | و

صفحه 20:
۱ *ذينفعان سازمان يا باشكاه فرضى را اولويت نماييد؟ #استانداردهاى مورد استفاده را نام ببريد؟ * الكوى مطلوب سازمان يا باشكاه فرضى خود را نام ببريد؟ 5 a IN

صفحه 21:

بسم اهلل الرحمن الرحيم دوره تربیت مدیر رویدادهای ورزشی ملی و بین المللی كارگاه آموزشي بازاريابي ورزشي موضوع :مديريت كيفيت تهيه و تدوين :دکتر محمد خبيري عضو هيئت علمي دانشگاه تهران مديريت كيفيت به چه معني است؟ مديريت كيفيت به اشكال زير مطرح مي باشد : مديريت عملكرد مديريت عمليات مديريت عمليات خدمات رضايت مشتري كيفيت خدمات به چه معني است؟ كيفيت خدمات به اين معني است كه خدمات ارائه شده بتواند سطح انتظار و نيازهاي مشتريان و ذينفعان را برآورده سازد. چرا مديريت كيفيت به كار برده مي شود؟ به طور سنتي ،سازمان ها عملكرد خودشان را به طور خاص با سود يا زيان مالي اندازه گيري مي كنند. باال رفتن مديريت كيفيت مساوي است با مراجعه مجدد مشتريان باال رفتن مديريت كيفيت با تجارب مديريت همراه است. تاكيد بر كيفيت خدمات رابطه مثبت با رضايت مشتريان دارد. منافع مديريت كيفيت آمادگي بهتر در بازار رقابتي منابع بيشتري را مي تواند جذب كند. منافع بيشتري را به مشتريان مي رساند. منافع بيشتري را به ذينفعان مي رساند. جنبه الگويي بهتري پيدا خواهد كرد. ابعاد كيفيت ( عناصر ملموس و ناملموس) چهار بعد كليدي كيفيت شامل: خدمات اصلي ( شواهد ظاهري خدمات) كيفيت پرسنل خدمات ثانويه امكانات عمومي موفقيت مراجعين مهمترين خدمات تشكيالت فرضي خودتان را به ترتيب اولويت را بنويسيد؟ ‏مهمترين عناصر مديريت كيفيت خدمات را به ترتيب اولويت بنويسيد؟ خدمات فرضي يك باشگاه خدمات اصلي شامل: ريزبرنامه هاي باشگاه ثبت نام و آگاهي از ريزبرنامه ها خوش آمد گويي در بدو ورود تشويق بازيكنان در موقعيت هاي مختلف و ...... كيفيت پرسنل مربيان حائز شرايط مديران با تجربه خدمات با تجربه توجه نيروي انساني باشگاه بر بهداشت و امنيت رعايت ادب و احترام خدمات ثانويه پذيرايي به موقع بوفه هاي تميز و مرتب با غذاهاي سالم و متنوع تفريح وسايل نقل و انتقال مرتب موفقيت مراجعين يادگيري مهارت ها و فنون لذت بردن از اوقات احساس همدلي با همبازيان دادن جايزه به مراجعين كارگاه آموزشي بازاريابي ورزشي موضوع :اجراي مديريت كيفيت تهيه و تدوين :دکتر محمد خبيري عضو هيئت علمي دانشگاه تهران مقدمه: يكي از چالش هاي مديريت كيفيت ،مديريت نيازهاي مختلف و متفاوت ذينفعان است. مديريت نيازهاي مختلف و متفاوت ذينفعان جنبه رقابتي پيدا كرده است. فرآيندهاي مديريت كيفيت موثر نياز به شناسايي ذينفعان مهم دارد. شناسايي ذينفعان و اولويت بندي آن ها از اهم فعاليت ها در مديريت كيفيت خدمات مي باشد. تعريف ذينفعان: ذينفع به فردي گفته مي شود كه نسبت به يك سازمان يا كسب و كاري عالقه مند باشد و نسبت به آن توجه دارد. مثال هايي از ذينفعان در ورزش بازيكنان والدين بازيكنان كارمندان تشكيالت ورزشي صاحبان تشكيالت ورزشي حاميان مالي اهالي شهري كه باشگاه يا سازمان ورزشي در آن قرار دارد. استانداردهاي كيفيت يكي از ابزارهاي اجراي مديريت كيفيت براي سازمان ها و باشگاه هاي ورزشي كسب استانداردهاي كيفيت است. براي احراز كيفيت خدمات ،سازمان ها و باشگاه ها بايد خودشان را با استانداردها مقايسه كنند. منافع کسب استانداردهای کیفیت مقايسه عملكرد با استانداردهاي مورد قبول تشخيص قوت ها و ضعف ها تمركز بر رفع ضعف ها اشتباهات كسب اعتماد به نفس داشتن يك ابزار براي بازاريابي وسيله ارزيابي فرآيندهاي موثر مديريت كيفيت خدمات وسيله اي براي حفظ و نگهداري پرونده های سازمان يا باشگاه تسهيل در رشد و توسعه بررسي مرتب فرآيندهاي فردي و سازماني اصالح ضعف ها در زمان مقرر مقايسه با الگوهاي مطلوب مقايسه عملكرد سازمان يا باشگاه با تشكيالت مشابه مطلوب اين مقايسه مي تواند سبب اندازه گيري عملكرد باشد. تشويق و ترغيب به پيشرفت مي نمايد. اين روش ارزان و زمان كمتري مي برد. ذينفعان سازمان يا باشگاه فرضي را ذكر نماييد؟ ذينفعان سازمان يا باشگاه فرضي را اولويت نماييد؟ استانداردهاي مورد استفاده را نام ببريد؟ الگوي مطلوب سازمان يا باشگاه فرضي خود را نام ببريد؟ با تشکر از توجه شما عزیزان

51,000 تومان