کسب و کار فروش و بازاریابی

بازاریابی ویروسی

bazaaryabi-viroosi32

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
حاوی۳۲ اسلاید-زیبا واستاندارد-قابل ویرایش-دربرگیرنده تمامی نکات درحوزه بازاریابی ویروسی
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
1225 بازدید, 5 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “بازاریابی ویروسی”

بازاریابی ویروسی

اسلاید 1: استاد مربوطه : بازاریابی ویروسی132

اسلاید 2: 232

اسلاید 3: دانشجو:کارشناسی ارشدمدیریت بازرگانی-بازاریابیارائه دهنده:332

اسلاید 4: 432ویروسويروس، يک پوشش پروتئيني است که شامل مواد ژنتيک است.ويروس حمله کننده از پوشش پروتئيني خود براي اتصال به يک سلول سالم استفاده مي کند.اولين بار که اتصال محکم و قابل اطميناني صورت پذيرفت، ويروس مواد ژنتيک خود را وارد سلول سالم مي کند و به صورت دائمي D.N.A سلول ميزبان را تغيير مي دهد.يک ويروس نسبتا مؤثر مي تواند سلول ميزبان را تبديل به يک کارخانه تکثير ويروس كند.

اسلاید 5: ويروس در بازاريابي532از خاصيت ويروس در بحث بازاريابي ويروسي استفاده مي شود. بازاريابي ويروسي با تبديل شبکه اينترنتي مشتريان و مشترکان به ماشين عظيمي که خبرها را دهان به دهان پخش مي کند، شرکت را در معرض ديد همه قرار مي دهد.مشاهده پيام تبليغي يک شرکت با استفاده از ترغيب مشتريان به معرفي آن شرکت به دوستان و آشنايان مي‌تواند بطور چشمگيري افزايش يابد. در واقع شرکت از مشتريان خود براي انجام این کار استفاده مي‌كند و مشتري با هر بار استفاده‌، بي‌اختيار بازاریاب و فروشنده محصول شرکت مي‌شود.

اسلاید 6: 632

اسلاید 7: 732بازاريابي ويروسي به تكنيك هاي بازاريابي اطلاق مي شود كه از شبكه هاي ارتباطي اجتماعي براي افزايش آگاهي و شناخت نام یا فعالیتی تجاري از طريق عملياتی ويروسي (مانند نشر ويروس در كامپيوتر و انسان) استفاده مي کند.بازاریابی ویروسی

اسلاید 8: 832بازاريابي ويروسي يك استراتژي بازاريابي است كه مردم را به بازگو كردن پيام بازاريابي شما به ديگران، بر مي انگيزد. اين امر مي تواند باعث جلب توجه بسيار زيادي به خدماتي كه ارائه مي كنيد و يا محصولاتي كه توليد مي كنيد باشد. جلب توجهي تصاعدي!

اسلاید 9: 932ایده اصلی بازاریابی ویروسی از مدل استفاده شده توسط Hotmail در سال 96 آمده است. پایگاه Hotmail یک نمونه بسیار عالی از این بازاریابی است و به طور شگفت انگیزی نسبت به هر شرکت دیگری در دنیا رشد کرد. نام Viral Marketing اولین بار توسط روزنامه NETSCAPE از انتشارات DFJ در سال 1997 استفاده شد. در Hotmail آقای Tim Draper شرکت را وادار کرد که هر پیغامی که از طریق پست الکترونیک تحت وب فرستاده می شود یک اتصال به آدرس پایگاه وب داشته باشد به صورت : Get your email at hotmailتاریخچه

اسلاید 10: 1032تعداد مشترکین Hotmail، در طی 18 ماه از صفر نفر به 12 میلیون نفر رسید.البته Hotmail از روش های دیگر بازاریابی نیز استفاده کرده است برای مثال در سایت های پر ترافیک زیادی، لینک Free Email را دارد ولی از آن طریق اعضای کمی را جذب کرده است.تاریخچه

اسلاید 11: www.Win2Farsi.com

32,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید