کسب و کارفروش و بازاریابی

بازاریابی ویروسی

صفحه 1:
مصطفی عابدینی دانشكاه بين المللى ايران(1لا!) بهار ۸۸

صفحه 2:
ma HR از [ تسس ] ای ویو یا ل ا ‎ih lal‏ ل لس سرد ‏می کند و به صورت دائمی ."10.2 سلول میزبان را تغییر می دهد. ‏ار

صفحه 3:
٩ RTE SSO Serna e *_پیام تبلیغی یک شرکت با استفاده از ترغیب مشتریان به معرفی آن شرکت به دوستان و آشنایان - می‌تواند به طور چشمگیری افزایش یابد.

صفحه 4:
الیل marketing ‏ال 9 آمده است. بايكاه‎ ۱0۱۹۸۸ ۰ aan 10 ‏إيك نمونه بسيار عللى از لين بإزاريلبى أسست و‎ 811 ‏ديكرى در دنيا رشد كرد.‎ ۱ ‏ل ا الل ا ل‎ La ee ١ 101575 © 2.51 ‏وبسبه صورت مجلنى بودند. نام 1131161130 21لا اولين بار توسط روزنامه‎ ‏انتشارات 81 در سال 1991 استفاده شد. در 110613311 آقاى 6م23 11103 شركت را وادا,‎ ‏و‎ ‎Tm er . ‏وب داشته باشد به صورت‎

صفحه 5:
[ تسس ] ای ریات وزرا * تعداد مشترکین |۲۵۲۹۵. در طی ۱۸ ماه از صفر: * البته ۲10۴00۵11 از روش های دیگر بازاریلبی نیز | ‎ge ee Le Sn green peaeeerysy‏ ار 5000005

صفحه 6:
لكك بابى وبر [ تسس ] ای ریات وزرا بازاریابی ویروسی و تبلیغات ویروسی به تکنیک های بازار ا ا ل اا مانند نشر ویروس در کامپیوتر استفاده می کند. بازاريابى ويروسى كاهى اوقات به مبارزات بازاريابى مخفى مبتنى بر ا ‎es‏ ‏ل ا ا ‎BG ele yee eae ee meee ene‏ RU ERe pes neRearer ne

صفحه 7:
سس ‎Wh 1 Ha ۳‏ نل ‎i‏ باز 0 [ تسس ] ای ریات وزرا بر پلبی ویروسی با تیدیل شبکه این ۰ ۳۳۰۰ به دهان پخش می کنند. شرکت را در معرض دید همه قرارمم 0 می‌تواند به طور چشمگیری افزایش یابد. ‎PC‏ و ‏سا و

صفحه 8:
Ae My ‏دو بينش بازار‎ ۱۷۱۲۵۱ ۳ marketing * دنيايى كه در آن بازاريابان مى توانند با هزينه هاى *_پیشنهاد می کند که ارتباطات ازحالت " بازارياب - مصرف ۱ ۳۱ ۳" مصرف کننده- مصرف کننده" جا به جا شود. در واقع. بیشترین قدرت در فروش محصولات و ایده ها از طریق بازاریاب به مشتری صورت نمی گیرد.بلکه از طریق مشتری به مشتری انجام می شود.

صفحه 9:
Pom eee Ps ۳ tae : ۸

صفحه 10:
‎i‏ نا ‎ ‎ ‎۲ Reser were ee) ‏ارتباط برقرار كندو هر كدام از اين صد نفر نيز به نويه خود‎ ‏می توانند. با بیش از صد نفر دیگر ارتباط برقرار سازند.‎ ‏در واقع هرم ارتباطی می تواند در مدت یک روز ساخته ۵

صفحه 11:
ی ارتباط برقرار

صفحه 12:
ویروسی مار ييجى

صفحه 13:
ی ۳ ی ۳ @ ۳ ۳ ۳ MN ars ‎Viral —‏ ریات وزرا ‏درللين حالت افراد تجربيات با كيفيت خود را با ديكران سهيم ‎1 Rone ete ty ie ‏محصول را امتحان کند.‎ ‏2 در این حالت محصولات باید به اندلزه کافی خوب باشند تا منجر به ترغیب افراد شو:

صفحه 14:
=. 1 7 ۳ ۳ Jt 7 i 1 sf ova a

صفحه 15:
[ تسس ] ای ریات وزرا ey ea rere] يك محصول ار ا ا ا ا ا ل

صفحه 16:
عدا [ تسس ] ای ریات وزرا فرد الف سعی می کند تا فرد ب را متقاعد کند که محصو| در صورت استفاده فرد ب از آن محصول. فرد الف پاداشی 1 bree ome eect reser] eae per hee ese rr Pei nto er emnpe ary RU ‏ل‎ ديكران بتوان ريسك كرد.

صفحه 17:
[ تسس ] ای ‎marketing‏ eShop ‏ا‎ renee ere eae ‏نیاز دارند.‎ فرد الف مى خواهد در تج 0 4 هط 00 See SCN OP ee eee res ry) a nome

صفحه 18:
= ها وماعع امهم ee

صفحه 19:
Viral ۳ marketing aes or rear re] OS Ra eel ad SCE eae Rete a Ss ee ene محصولات و کالاهای اجباری مناسب این طبقه نیستند..

صفحه 20:
Te ۳ وبروسى نا خوشا [ تسس ] ای ‎marketing‏ eee ree rE Ee RYT Pee aeel ben See ar ‎CROPS en na‏ یه آست نیست. با محصولاتی که استفاده کننده حالت مزورانه‌ای را در آن محصول مشاهده می‌کند. ‏این نوع ویروس را ایجاد می‌کند.

صفحه 21:
[ تسس ] ای ریات وزرا ۴ ۷۷۵9 0۴ ۷۷۵۲۵: نوشتردر ی کقا ۷۷6 مبتنی‌سر برمى كرداند و براى دريافت كنندكان مى فرستد. ‎of Email *‏ ۱۳۱۴ و 8 قول ها و عكس هاى توافقى. ‏ال تي ل ۱

صفحه 22:
لل [ تسس ] ای ریات وزرا ۰ ‏ی‎ of IM (Instant message) * Oe ae ‏ا‎ ote Recon ese Ui ea ieee US eet eat oe ai Coed pred acre Nd Cae aaNet OE Dans coed 010002 ne coer

صفحه 23:
[ تسس ] ای fi i i ۱ : i Hh روش هاى انتقال بازار ریات وزرا وکا اههط ١داءه5‏ : نكهدارى كردن آدرس. تا ۱ ٩ دارند. گردآوری می کنند. ا ا ا ا ل م رگ می دهند.

صفحه 24:
[ تسس ] ای ی ریات وزرا ‎Da)‏ ا ل رز مکالمه کارت های -0۵51 مبادله می کنند که پروتکل ارت اطلاعات 051 را به ديكران انتقال دهد. Fors 000 epeomcmrn ‏ل‎ ویدیوهای پیشرفته ای بتواند به صورت ویروسی بین 1310015615 هایشان توزیع شود

صفحه 25:
[ تسس ] ای ریات وزرا ۴ ۴۳۵۱:616۷ 8۱09 : مقتییهبیلرباعقاید کافی‌در ه می‌کنند معمولابه 0109 های‌دیگر هم پخش‌خولهد شدء

صفحه 26:
ی ‎i ۱ =‏ / موانع برسرراه ۱ ‏[ تسس ] ای ‎marketing‏ ‏* اندازه: اكر ويروس محتوايش شامل ويدئو كليب باشد. ممكن خیلی بزرگ باشد ام امروزه 000 00 ‎eee ge atl We Coe BOM e nt peer) ‎a My Reel eet Tet LCL SRS ote eee Data ‏بيش ترافراد نتوانند استفاده كتند.‎

صفحه 27:
موانع برسرراه بازا ۱ eh, ریات وزرا 7 * 61311-363111611: بسيايواز افراد بيامهارا هن محل‌کار هستند و نرم‌لفزایهای6 50۴۲۷۷5۲ ۰۷۲5 می‌تسولند از دوبافتها دید نلیر‌سمیمه ها بسه وسیله لفراد > سس سازوکار ارجاع طاقت فرسا: برای موقیت یک نبرد بز آسان باشد.

صفحه 28:
موانع برسرراه با [ تسس ] ای ریات وزرا *_کارشکنی: مخصوصا در مورد سبک مخفی بازاریلبی, 5 و لول دس رت 7

صفحه 29:

صفحه 30:
TM و نشان — marketing YUE eb al ie) 8 oS az oy) pS ay cSs v ‏ممکن است توسط افرلدی غیر از مخاطبان هدف به پایان بره‎ 7" در بعضی موارد افرلد ممکن است. پیام را تعدیل یا چیزی را به ن اضا متفاوت افراد از نام ونشان تجارى شركت شود. جيزى كه مورد ‎a‏

صفحه 31:
i [ تسس ] ای ریات وزرا ۱ cede Cd eae ed Seat TCLS EL) * درسالهاى اخير هات ميل يكى از 2 LCS RENTON NTE Se oe es چنین مسیرهای رشدی ممکن است منجر به تغیبرات ناگهلنی و غیر منتظره در مسیر ‎Fee ean oan ern ay er ene ney rere pete ep peor]‏

صفحه 32:
‎Hatin‏ از ‏اا ۱ ‏[ تسس ] ای ریات وزرا ‎ ‎ ‏* شركت هميشه نمى تواند فردى را كه بست هاى الكترونيك رأ ذ, ‏می دهده پیگیری کند. ‎۱ em acy eee ese) ‏بيكيرى و اندازه كيرى اين موضوع‎ ‎ ‏تکنیک‌های بازاریابی ویروسی امکان پذیر نیست. بنایر

صفحه 33:
[ تسس ] ای ‎marketing‏ Ae ‏ا‎ Ses ees خدشه دار کردن موقعیت بزایاب شود. Ce Ce eee es enero ‏ا‎ ‏ان‎ اين نامه را برليش ارسال كرده است. تضعيف كند كه لين موضوع ممكن است باعث / يك دوست و عصبانيت از بازلرياب شود كه اين بيام نا خواسته را براى فرد ارسال کرده است

صفحه 34:
[ تسس ] ای ریات وزرا 00 1 الکترونیکی خود بهره مند شوند. منبع و امكان جاب مجدد مقاله رأ ۲ اجازه دهید دیگران از هر هدیه رایگان شما به عنوان جایزه 00 کنند. ۳ اجازه دهید دیگران از صفحه تبادل نظر 01011106 شما روی وب سایت خود استفاده کنند. بعضی افراد. صفحه را در اختیار ندارند. می توانید در ازای اجازه استفاده دیگران از این صفحه بتر خود را در بالای صفحه: اضافه كنيد.

صفحه 35:
ی با ۲۰ ۱ res Sit) [ تسس ] ای ‎marketing‏ ‎ce enemy Ce Soe as‏ ا ‏كه در اختيار آنها قرار مى دهيد. از فضاى تبليغاتى وب ساب ‏. به ديكران اجازه دهيد لينك سايت خود را در دفترجه راهنماى رايكان ‏قراردهند و در مقابل از آنها بخواهيد لينك وب سايت شما را در وب سایت خود قرار دهند.

صفحه 36:
Mi) ne ۲۰ ۱ res Sit) ا تین ‎marketing‏ ( ‏یت‎ eee ‏ل‎ nee en aa ۱ ۰ ‏وب سایت خود ارائه نمائید. به دیگران اجازه دهید از ایب‎ بر کیرد ۷ به دیگران اجازه دهید نرم افزار های رایگان شما را به دوستان خود هدیه د: ROR CT AYN Ed Tes ۸ امکان بهرهگیری از نمونه طرح های گرافیکی وب سايت و يا خبرنامه را براى ديكران فراهم آوريد تا از ‎oor Pe)‏ ا ‎Bree‏

صفحه 37:
ااه 1 ده روش موثر براى بازا — رتیت ی به ياد داشته باشيد با اين كار ء آنها كتاب الكترونيكى شما ري[ در اسر سب ردیح بر | ‎Reis coe fen‏ بر الکترونیکی شمارا به ا ‎eRe ees ee‏ ۱ ‏حقیقت تبلیغ شما و محصولات و خدمات شما در اینترنت می شود. ‏دیدکنندگان خود ارائه نمایند. ‎ ‎7 1 ‎

صفحه 38:
a ny i ۳ ۱ we [ تسس ] ای ریات وزرا ‎cere eden Setar eter eee‏ اس سا ارلئه بيامهاى مهم را داشته باشد و همه قوانين ومقررات ‎Card ROT‏ ا که اگر کند و چیزی کمتر از انتظار خود را مشاهده کند. شرکت در امر بازار ‏نخواهد شد و بايستى جدى تر به اين قضيه نكاه كند. ‏= ا ا ا ا ا ا 00 ‎ted‏ ل ۱

صفحه 39:
Viral marketing _.1 Viral Marketing By: Steve Jurvetson and’Tim Draper, May 1, 1997 -2http://www.masternewmedia.org/indexshtmk: Shttp://www.emarketingway.ir/articles/articles002.asp http://www.mydocument.ir w.tmba.ir/article ‏سا اوقت عون جر‎ ‏ةط‎ ‎1/۷/۷۱۸۲ 1 ww.imi.ir/tadbir/tadbir-183/

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
29,000 تومان