فروش و بازاریابی

بازاریابی و محیط آن ورفتارمصرف کننده

raftar-masrf-konndeh

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “بازاریابی و محیط آن ورفتارمصرف کننده”

بازاریابی و محیط آن ورفتارمصرف کننده

اسلاید 1: به نام خداوند متعال آشنایی بامفاهیم ومباحث بازاریابیموضوع :بازاریابی وانواع آنمدرس :سید مسعود رضیانمشاور و مدرس دروس کارآفرینی و اسانسور و سیم پیچی موتور0913087865409354464545نام کاربریmasoud.raziyan_asansorhttps://www.inestagram.com/masoud.raziyan_asansor?=nametag

اسلاید 2: به نام خداوند متعال آشنایی بامفاهیم ومباحث بازاریابیموضوع :بازاریابی وانواع آنمدرس :سید مسعود رضیانمشاور و مدرس دروس کارآفرینی و اسانسور و سیم پیچی موتور0913087865409354464545نام کاربریmasoud.raziyan_asansorhttps://www.inestagram.com/masoud.raziyan_asansor?=nametagبخش اول

اسلاید 3: به نام خداوند متعال آشنایی بامفاهیم ومباحث بازاریابیموضوع :بازاریابی وانواع آنمدرس :سید مسعود رضیانمشاور و مدرس دروس کارآفرینی و اسانسور و سیم پیچی موتور0913087865409354464545نام کاربریmasoud.raziyan_asansorhttps://www.inestagram.com/masoud.raziyan_asansor?=nametag بازاريابي در بازرگاني پيشرفته به معني طيف وسيعي از فعاليتهاي تحقيقاتي، طراحي،‌تدارکات، توليد، بيمه، کنترل کيفيت، انبارداري، آماده سازي براي مصرف، تعيين قيمت، تعيين عوامل فروش، شناسايي مشتري، بسته بندي، فروش و خدمات پس از فروش است به طوري که توزيع وانتقال کالا به مصرف کنندگان دور و نزديک را تسهيل نمايد.بازاریابی شامل شناخت نظام بازار و نیازها و خواسته هاورفع آنها ازطریق مبادلات مطلوب است . بازاريابي يعني انجام فعاليتهايي مثل خريد و فروش کالا،حمل و نقل و انبار کردن آن بازاريابي به مجموعه اي از فعاليتهاي بازرگاني اطلاق مي شود که جريان کالاها يا خدمات را از توليدکننده تا مصرف کننده يا استفاده کننده نهايي آن هدايت مي کند. بازاريابي عبارت است از فرايندي که طي آن افراد و گروهها، از طريق توليد و مبادله کالا و فايده با ديگران، خواسته ها و نيازهاي خود را تامين مي کنند.

اسلاید 4: به نام خداوند متعال آشنایی بامفاهیم ومباحث بازاریابیموضوع :بازاریابی وانواع آنمدرس :سید مسعود رضیانمشاور و مدرس دروس کارآفرینی و اسانسور و سیم پیچی موتور0913087865409354464545نام کاربریmasoud.raziyan_asansorhttps://www.inestagram.com/masoud.raziyan_asansor?=nametagمفهوم بازاریابی :بازاریابی ، علم و هنر پژوهش ، آفرینش و ارزش گذاری به منظور برآورده ساختن نیازهای یک بازار هدف ، در راستای کسب سود است . بازاریابی ، فرآیندی است که بین توانایی های شرکت و نیازهای مشتریان تعادل ایجاد می کند.ارزش بازاریابی :تعريف رسمي بازاريابي كه انجمن بازاريابي آمريكا در سال 2004 آن را ارائه كرده عبارت است از:بازاريابي يكي از كاركردهاي سازمان و مجموعه‌اي از فرآيندهاست كه شامل ايجاد، ابلاغ و تحويل ارزش به مشتريان و مديريت روابط با مشتري به طريقي است كه منافع سازمان و ذينفعانش فراهم شود.

اسلاید 5: به نام خداوند متعال آشنایی بامفاهیم ومباحث بازاریابیموضوع :بازاریابی وانواع آنمدرس :سید مسعود رضیانمشاور و مدرس دروس کارآفرینی و اسانسور و سیم پیچی موتور0913087865409354464545نام کاربریmasoud.raziyan_asansorhttps://www.inestagram.com/masoud.raziyan_asansor?=nametagبازاریابی بر محور تامین نیازها می چرخد: يكي از بخش‌هاي مهم تعريف بازاريابي تأمين نيازهاي ذينفعان گوناگون است. اصطلاح ذينفع به فرد يا سازمان گفته مي‌شود كه سهمي در پيامدها و نتايج دارد. بنابراين بازاريابي بر مبناي تأمين رضايت تمام افرادي كه به نحوي با فرآيند بازاريابي سروكار دارند، تمركز دارد.يكي از ذينفعان مهم مصرف‌كننده است. مصرف‌كننده، كاربر نهايي كالا يا خدمت است. مصرف‌كنندگان مي‌توانند افراد يا سازمان، شركت‌ها، دولت، باشگاه دختران دانشجو يا مؤسسه خيريه باشد. فروشنده نيز نيازهايي از قبيل كسب سود، بقاي كسب و كار و حتي افتخار كردن به فروش محصولاتي با بالاترين كيفيت ممكن دارد. در نتيجه بازاريابي مسيري دوطرفه است.كار بازاريابان تأمين نيازهاست. بازاريابان نيازهاي مصرف‌كنندگان را شناسايي و سپس محصولاتي را تأمين مي‌كنند كه نيازها را برآورده سازند، به گونه‌اي كه سودآوري شركت در بلندمدت تضمين شود. روش مخصوصي كه نياز از آن طريق تأمين مي‌شود به گذشته افراد، تجارب آموزشي و محيط فرهنگي او بستگي دارد. منظور از خواسته، ميل به محصول خاص را براي برآوردن نياز به روش خاصي است كه تحت تأثير فرهنگ جامعه قرار مي‌گيرد. بازار از تمام مصرف‌كنندگاني تشكيل مي شود كه داراي نياز مشترك به محصول خاص بوده و از منابع، قصد و اختيار خريد برخوردارند.

اسلاید 6: به نام خداوند متعال آشنایی بامفاهیم ومباحث بازاریابیموضوع :بازاریابی وانواع آنمدرس :سید مسعود رضیانمشاور و مدرس دروس کارآفرینی و اسانسور و سیم پیچی موتور0913087865409354464545نام کاربریmasoud.raziyan_asansorhttps://www.inestagram.com/masoud.raziyan_asansor?=nametagبازاریابی مطلوبیت خرج می کند :فعاليت‌هاي بازاريابي نقش مهمي در ايجاد مطلوبيت بازي مي‌كنند. مطلوبيت به مجموع منافعي گفته مي شود كه از كاربرد يا استفاده محصول يا خدمت حاصل مي‌شوند. بازاريابي از طريق خلق ارزش براي مشتريان مي‌تواند چند نوع مطلوبيت مختلف ايجاد كند: مطلوبيت شكل‌ها: منفعتي است كه بازاريابي آن را با تبديل مواد خام به محصولات كامل مهيا مي‌كند. مطلوبيت مكاني: منفعتي است كه بازاريابي آن را با ارائه محصولات در مكان موردنظر مصرف‌كننده فراهم مي‌كند. مطلوبيت زماني: منفعتي است كه بازاريابي آن را با ذخيره كردن محصولات و نگهداري آن ها تا زماني كه مورد نياز هستند، مهيا مي‌كند. مطلوبيت مالكيتي: منفعتي است كه بازاريابي آن را با ايجاد شرايطي براي مشتري براي تملك، استفاده و بهره‌برداري از محصول، ايجاد مي‌كند.در كانون تمام اقدامات بازاريابي مفهومي وجود دارد كه رابطه مبادله ناميده‌ مي‌شود. مبادله زماني روي مي‌دهد كه چيزي در قبال دريافت چيزي دريافت شود. خريدار شيء خدمت يا ايده‌اي را دريافت مي‌كند كه نياز او را تأمين مي‌كند و فروشنده نيز آنچه را كه هم ارزش با محصول خود مي‌داند، به دست مي‌آورد.

اسلاید 7: به نام خداوند متعال آشنایی بامفاهیم ومباحث بازاریابیموضوع :بازاریابی وانواع آنمدرس :سید مسعود رضیانمشاور و مدرس دروس کارآفرینی و اسانسور و سیم پیچی موتور0913087865409354464545نام کاربریmasoud.raziyan_asansorhttps://www.inestagram.com/masoud.raziyan_asansor?=nametagتفاوت بازاریابی با فروش:فروش بخش كوچكي از عمليات بازاريابي است. چنانچه كل بازاريابي را به كوه يخي تشبيه كنيم، فروش بخش كوچك بالايي آن است و حدود 90 درصد مابقي در زير آب مخفي است. فروش فقط جزئي از عمليات بازاريابي است و مهمترين آن نيست.فروشبازاریابیخروجی آن ، فروش به مصرف کننده است.خروجی آن را تحقیقات بازار مشخص می کند.فرآیندی یک طرفه است.فرآیندی دو طرفه است.اهداف کوتاه مدت دارد.اهداف بلند مدت دارد.مقدار محور است .سود محور است.برمصرف کننده منفرد تمرکز دارد.تمرکز آن بر نیاز مصرف کننده است.توجهی بر نیاز مصرف کننده ندارد.بر گروه های مصرف کنندگان تمرکز دارد.برنامه ریزی را با توجه به بازخورد تغییر نمی دهد.برنامه ریزی را با توجه به بازخورد تغییر می دهد.با محیط سازگاری و انطباق کمی دارد.خود را با محیط سازگار می کند.

45,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید