صفحه 1:
۱۳ TOES Pees | ۱۱2۱ ۵

صفحه 2:
تیار ار بای ا

صفحه 3:
۱ ‏الا‎ ‎Were cae 1 0 oil jy) ™) ws 2 0

صفحه 4:
1۳ Scan 14۱۱۱۱ ۵

صفحه 5:
* بازاريانى. اشاس أن تمركر بر نيار مشتريان است يعنى شما ‎einen ae‏ ال ار ‎ylaliol, a 62 wildy olors‏ ال 01 بازاريابى بر بايه آموزش استوار است؟ را 2 مزاياى محصول 3 نقاط قوت محصول و نقاظ ضعف محصولات كذشته 4 جزئيات و اصضل محصول

صفحه 6:
۰وظیفه بازاریابی تبدیل خریدار به مشتری *رویکردهای بازاریابی در هر کشور به سطح تمدن مادی كشورها » ۳ ۳۳ »در كشورهاى بيشرفته صنعتى رويكرد استفاده از اسكناس يلاستيكى و كارت اعتبارى و رويكردهائى كه در اين زمينه وجود دارد كوششى است كه باراريابان براى بيدا كردن مشترى دارد نه خريدار

صفحه 7:
| ner Cas اگر کالائی در بازار موجود باشد که نتوان برای آن جایگزین پیدا کرد در ايل ار 1- خريدارى كه در صورت يدا شدن كالا جايكزين ديكرى جهت اين ‎AIG) Sine als‏ سح جایگزین نباشد ا ا ا ا ات

صفحه 8:
آیا باراریاب می نواند یک استرازیست شرحت مود باشد 1-بنابراين بازارياب ابتدا نياز به كالاهايى را كه در بازار وجود ا توليتهاى بيدا كردن كروههايى از مصرف كنندكان و اا ل لا تت ل ‎Sly 9 dlr orgs‏ ل اك ا ا دا 4 مرحله بازاریابی (4) ۳ نوزیع, پخش, قیمت گذاری و . مى شويم اما در اين جا مهم ان است كه كالا را باشد

صفحه 9:
هر اي زر ری ۱4۱۱۱۶۱ 8

صفحه 10:
بايد و نبايد هاى بازاريابى 1 عده کثیری از بازاریابان وقتی که اوضاع مالی رو به راه نیست و enema EA ae dlea path anCauKie ee ‏تب‎ ‏معفولا سادويرين جيرهاى كيه رشان قرينه بر فى آبد نميل هاف‎ ‏مستقيم, تبليغات در اينترنت و ديكر روشهايست كه جندان هم بر خرج‎ ‏ا ات را‎ en) ely ue همان‌هایی هستند که می‌توانند کسب و کار ضعیفتان را رونق دهند و اگر از ‎fore] evine CG Fp VrCYOeN It |] BOUT) TEC VnwC COM Previn try ce ROW aE Yu) icv 6)|‏ ‎RCS eee ele ert aeRO) 1016) orl eee Te eee Reread‏ ‎Serer ne sere hil by Are CC Sita ol TUNE a rete pTEC eT‏ ‎eG tae Gere ema es‏ 2 ببس« تترفت و رشد كسب و كارشان را أز دست من دهيد.

صفحه 11:
رن سس بارا اي قر را بك يق ل كال متشركر ‎FS Ne‏ از اشتباهات شايع بازاريابان اس که فقط یک قعالیت رازن وا تودجة تأشن رآ براق آن خرج م ىكدد ملا فقط در مطبوعات يا فقظ در تلويزيون اكهي مىدهند يا تنها به بازاريابى اينترنتى مىيردازند. اكر دامنه fol H epee Senet cece RCL SC pS eee SU oy eae بیشتری خواهید یافت که شانس موفقیت کارتان را بیشتر می‌کنند. با یک ‎weet‏ سب ‏می‌سپررند و زمانی که بخواهند نیازشان را بر طرف کنند. شرکت شما و نام و نشان تجاری آن در دایره انتخاب‌هایشان قرار خواهد گرفت. ‏3 ی ای را ری یر را را ‎PACS ewe lire] ie etea peel COC FPP Dad Pe be rt cant PIN er‏ ‏كارايشان را تخليل و مظالعه كتند؛ مطاقب باشيد كه شما اين اشتياة ا ا اما ا ‎Ue‏ ‏فعالیت و اقدام بازاریابیتان را بررسی کنید, می‌توانید دریابید که کدامیک سودمتد هستتد و كدامها فايدداى ,دازيد و يا ار ‎ener‏ ا 0 ‎Re oy eee ey See ee eels‏ ‎al‏ ا ل ا ‎Sif‏ ‎neene]‏ سب سرپ 7/7 ‎a‏ 1 |

صفحه 12:
4 عاقلاته رقتار كنيد وه جاى اين كه براوردن آرنوها و تمايلات شخصى ‎oi: 0 Serer nws pt rorne nent eeu ye res‏ تصاوير و ‎Poa a i ee er, ‎ce pore d eRe OS ant Seed Tea AC Seed‏ ل ال ‎Petes) DC ese ett‏ ‎AGH ‏ار‎ Ie aiken iy oon ‏ار‎ eens oun een et ee ‏ا ا ل ا‎ Boyer dra ee serie eS Rear eer Royse or] Pte BEE) ‏ی ی‎ ۱ ‏ار‎ 1 ceo ysl ‏عنوان مدير يىك كسب و كار قادر خواهيد بود با دقت و ارامش خاطر‎ ‏و معرقي كالاها يا خدماسان لبرزازيد‎ PRE gee ‎

صفحه 13:
نكات مهم در بازاريابى Bed yelp ‏ل‎ rar Pent pve eta ire] rea IS caer 1 eye ntr ‏ل‎ EC PPE epCr Pts ‏بر اين همواره استراتژی‌های چند گانه‌ای برای بازاریابی در پیش گیرید. این‎ ‏نک را رز‎ jrorears| iol peers 00 a a ence Nera eal aot en Tye merce er eae Bo Wee elena bo 2-مشتریان کنونی, مشتریان احتمالی نیز هستند, همان‌طور که در لیست اشتباهات كفتم: هركز از اين منابع ارزنده بازاريابى و فروش غفلت تكيند. رمات ‎le ery‏ ا ل ا تماس بگیریدو این تغیبرات و تسهیلات و خدمات جدید را گوششان برسانید. شما راحت‌تر می‌توانید به کسی که از شرکت‌تان خرید کرده و در حال حاضر هم از شما راضیست, جنس بفروشید. راضی نمودن یک مشتری احتمالی که اصلا کالا یا ‎a IS‏ ره ی رو لكر

صفحه 14:
3 هرگز درباره کارتان و کالاها یاخدمات, میزان فروش يا نتایج نظر سنجی از مشتریان اغراق نکنید. اعداد و ارقام باور تکردتی و عجیب و ‎fai carers Br As Beare en rene‏ ۱ ‎Fe lb ns EE Ae Sy acs‏ و را رک ای رو زار کرییا کند پفن در این پارت دق سمل تباید Se MING otra ‏ار ار را‎ nes ‏شركتتان متتشر كنيد. اعداد اعشارى و درصدهابي كه جزء اعشارى دارتد‎ 25 ۲ 15 ‏به کار ببزید. مثلا اگر می‌خواهید درباره تعداد زبان آموران‎ ‏سالداى كه از دوره خود آمور شما استفاده كردوائد ودر شور وديا‎ ., ‏زندگی م‌کنن, آمار بدهید. بهتر است بگوید: 6/52 درصد زبان آموران‎ ار را 1 ee eet PBN sere se U- Se (0 eres 5 زمانیکه می‌خواهید کالا یا خدماتی را به مشتری بالقوه‌ای عرضه کنید, برای بالا بردن امکان فروش, تخفیف ویژه‌ای قایل شوید و چند امتیاز 00

صفحه 15:
| ol preceCE SEP TIE pCanve PMU Siete SIPC IN) ‏ببس«‎ ‏ل ل‎ ere 0 yh ‏عرصه کنید. این کارباعت می‌شود که مشتری پالعوه و مشتری کنونی پنوانند انتخات‎ ‏کنند و به ظرفداران شما تبدیل کردید‎ 7- اگر بازار هدفی انتخاب کردهای که مخاطبان بسیاری برای کسب و کارتان دارد ‎Care Pricey] Fira] ipenr Paree IY‏ ا م ا 1 ‎Cae vanel al ewronra LAE‏ م ام ا امال ‎Evra] hive] paptt]‏ ولی مهم‌تر از آن باید پول کافی داشته باشند تا خرید کنند. درا ار را ار رسمى و كليشداى را تكرار كنيد قدرى دوستانه بنويسيد و نام آن شخص را در ابتدا و لابه‌لای نوشته بگنجانید اين روش ساده باعث می‌شود که مشتری احساس کند, شمابه او اهمیت می‌دهید و از خریدش متشکرید. جوری بنویسید که خواننده حس کند با سس مس

صفحه 16:
ee ee See ee] seep ore Lee) *#یک بازاریاب ممکن است بخواهد برای خرده فروشی‌های شرکتش آگهی و تبليغات كنديا براى فروش عمده محصولات به خريداران بزرك و اشخاص حقوقى. فر كدام از اين دو نوع بازاريابى فنون خاص خودش را دارد. البته تعدادی از اين راهکارها در هر دو نوع 0 تفاوتهايى هم وجود دارد. در اين جا سعى دايم فنون و روشهاى بازاريابى خرده فروشى را بيان كنيم: قكام اول فانط شرع فعه كارها انقب كه قبل ار اقدامي را ا ل ا ا ل هم ابداع نمایید.

صفحه 17:
ابتدا موقعیت کالایتان و چگونگی شرایط مخاطبانتان را بررسى كنيد: 5۳ 1 مخاطيان اضلى شما جه كتتانن هسحت ارر اقراد انهارى مس كه ‎ec ee Senslig‏ ا ا ا ل آنان دورو مار کرد ا ا 1 ‎RYO wre al Yo joy oc were sre bard‏ ل ا 9 بخرند؟ 3 جطور مىخواهيد به اين اهداف برسيد و مشتريان احتمالى را به خريد و مشتراين كنونى را به مراجعه دوباره و مشترى شدن دائمى 000 در ار برابرش مقاومت کند

صفحه 18:
تعدادى از راهكارهاى يى عرضه ياسخكو اينها Paco De ee rea Fae es ceo Bape 0 ‏كنند. يكن آز دلايل خريد تكردن‎ LE 1 ‏ا ا ا ا‎ ‏ار‎ I oles, g ssheNs clays 10 ito] evr ne 1c ata] PN | Pee POTTS NU )KGI BY Gee Dino aiisvece= 2-اگر کالای شما به گونه‌ایست که مثلا باید نصب شود با قبل از ‎ee ge nie re‏ را جامع. دقيق و آسان فهمى تهيه كنيد تا خريدار احتمالى با ديدن يى کر ا ‎OO‏

صفحه 19:
۱ Ps IPN) Pees eee Pe A) ‏كند. هديداى رايكان را در كنار بسته خريد يا كالاى امتحانى قرار دهيد. اين هديه‎ 1 77 3 ‏ا ا ا ا‎ orc DC er 1 7 ‏ا‎ 2 ‏ا ل ال ل‎ BICC] ‏ا بر‎ cr 2 ‏ل‎ eye yee ro Sel ole ال ار زر ار ی ار ایا ی ای روط خدمات این شرکت بدانند. باید پولی بپردازند. اين روش به هیچ وجه روش خوبی ‎ee‏ ور ی ی ‎Ceara SU Mer mente ere TE DNS TSCM Cee eon ner)‏ نل ‎Breer State) Opie ne Al Cmele vere‏

صفحه 20:
ار رای را ‎Tre Se) Me Wetrvcon HE Reri ecm gre eet pe arr]‏ 000 له شركت مراجعه كواه كرد. به علاو مىتوانيد اعلام كنيد كه اكر ‎epee‏ ا ا ا 000 6 كاراس ‎PEs [Cal rears ar Coe Poe AVE Ne Domne Ey Pay‏ تازه‌ای که قبلا ندیده مواجه می‌شود, با شک وا تردید به آن می‌بگرد ی ۱ زمانی که شما کالایتان را با گارانتی عرضه می‌کنيد, او مطمئن خواهد شد كه شما تعيمرات.يا تعقويض را.به رايكان بر عهذه داريد. وجود كارانتى احتمال خريذ را بالا مىبرد. 7 ترفن دیگر اصافه کردن وسایل با حدمات جانبی یک کال به سف اكر ان ‎CIS SI ol‏ تا يك کال ‎Secs)‏ ‏بسته به همراه آن عرضه كنيد و با قيمتى يايينتر از قيمت تمامى آنها به فروش برسانید. مشتری بیشتر به شما و کسب و کارتان اطمینان پیدا خواهد

صفحه 21:
8 یکی دیگر از پوش‌ها زر شواهد علمی و گفته‌های رضایتمندانه دیگر مشتریان, نشان دهید و با استفاده از شواهد زنده اعتماد خريذاران احتمالى را جلب نماييد. يى مثال ساذه نوشتدهاى ‎Nuihs ery WEI‏ ا ار ل سای ل ای ی گر ‎SEA‏ ‏رای تا ای ار ی ری [۱7 / مىانكيزد تا اين كتاب را هر جند متعلق به نويسندهاى كمنام مطالعه كنند جرا كه ل ل ل ‎Wiens -9‏ 9 ل ا | را تر را ل ات ا ا ا ار و ‎Re le a‏

صفحه 22:
0 مسئله مهم دیگر اینست که کارمندان راربه حوبی از هدف این ار رد ار ایا ی را ی ‎Geis pen Pipe Shorty are‏ ‎ol meres ee BONS CONST DE ROE EC LLL)‏ ‎RTs SCOT Cate VeRO) Bere Ce‏ 6 ‎en Day‏ ا ا ل ‎POPPE eS yOen Sree pe a apne‏ و كالاها را به تمامى و به شكلى موثر معرفى نمايد. در واقع كارى کنید که روابط بین فروشندگان شرکت شما و مشتریان از ‎meets is‏ ار ‎dala cess‏ شما باشد. 000 SEC) COB eC Sede yey [۱ Ror Se RCO) CMe Lee LE Deed | ‏را ی ار‎ ‏آدرس ارتباطى شما را خواهند ديد‎

صفحه 23:
52 Jouol ای زا تنظيم شوراكه مقووم ‎Bn peat yy Glen lly‏ و در عين حال جالب توجه به منحصر به فرد بيان كند. در ضمن كلمات نبايد آن قدر روشن و واضح باشند كه خواننده ديكر انكيزه و كجكاوى براى خواندن مقاله نداشته باشد ا | ‎dea Se‏ ا ال ۱ 0 1 مشتری دوست دارد از خريدش 25 دن ‎Aybar on‏ كفيت وهم آر خدمات جانيى كالا

صفحه 24:
2 2 توجه به سلیقه مخاطبان شما در بازار هدف فاکتور مهمی در موفقیت فروش است. درک اين مفهوم و تامین آن هم به تحقیق و مطالعه بازار هدف ‎Py cere (ee‏ 2-3 زمانى كه مشترى كالايى را مىخرد يا براى دريافت خدماتى يول ا ا ا ا ا ل 000 ار ا 0 ‎byes‏ غرضه شود را تفي درو حنى اكر حوب و ا كيف هم باشد. ری بسته‌بندی, رنگ و جنس آن و آسانی حمل و نقل از ویزگی‌هایی هستند که ‎ECP el Resins ea‏ 25 سلامت و بهداشتی بودن یک کالا از شاخصه‌های دیگریست که خریداران م ار 2 و بهداشتى بيش ار ديكران اهميت دارد ولى فقط به انها محدود نمى شود ‎span Gi omt yrds‏ را طور'تنست كه مشترى هميشة ‎SMA Gh rb lS wll‏ قیمت مناسب هر دو تفیین کننده آاست

صفحه 25:
را ار ی ار ‎cemaca‏ ا اك ‎PPO E Be nnca pr cern poe henragces‏ خوشش نمی‌آید. ار رل رس ما رت ار ‎Cain ope rs IepeC ge‏ 1 افزايش دهد. ای ار ی را را ل 0[ Beene cece Re) se ner Sel SL eee Te ‏آمیدواری نمایید.‎ ی تک رال ور را

صفحه 26:
6 تمامى رادهاى ارتباط مشتريان با خودتان را ذكر كنيد. شمارههاى ‎yore‏ یی را ریب ۱ که به مکان فروشگاه‌تان منتهی می‌شوند, به مشتری انگیزه می‌دهند ‎ae Glan eh‏ 7 جدی و در عین حال دوستانه صحبت کنید و شوخی هم نکنید. هر كسى يك جوز به شوخى و لطيفهها واكنش نشان مىدهد. 8 از لغات و عبارات تاثیر گذار و متقاعد کننده در تیتر مقاله‌تان ‎ny erin‏ ار ار ار ار ‎Cored es‏ ی 9 در زمان حال بنويسيد: مثل اين كه در حال صحبت با يىك دوست 0- به شیوه‌ای قلم بزنید که خواننده حس کند با کاسبی حرفه‌ای روبهرواست كه از نيازهاى مشتريان به خوبى آكاه است و در اين حوزه دانشى حرفداى داشته ماهر و متخصص است.

صفحه 27:
‎S6Y Bese Pere SP ear EN Frame PTT |‏ ل ‎Beret See‏ كه تدوين موفقيت آميز آنها هم اصول خاص خودش را دارد: ‏1 در این جا نیز شناخت کامل بازار در درجه اول اول اهمیت قرار دارد این شناخت به شما كم مىكند نا صفحداى كه در اختيار داريد را درست دن كيد 9 كور :اتير كذارارا در جاى مناشب قران دهده ‏2 عرضه اصلی خود را در تیتر اول بنویسید یا در خط دوم جایش دهید. ‎ER)‏ شان جار ان مشخص دیده ۲ ‏ل ا ا ‎eer‏ 1 ‎iily‏ ل ار برسائيد. ‏ا 0 )| ا ا ا ل ل 00 ‏كرافى خواشده زا ار كود 7[ ۳۳1

صفحه 28:
2 eee Mer ae ener ee ۱ ‏دارتد‎ دار رت را ری ار ار ees oppure IS a dolits 5 salts yur Jlail 5 args Cle sly 1245 7-2 ‏را‎ | eae why oc) ‎ell eal 74‏ یر ار را ی مشتريان اعتمالى بر أكهى لثما تمركز كنند: رتك مناسبى تستقة ‏البنه انها قواعدى اهرت كه در ,شتر موارد باسخكر بوره بد شكل اصولى كلى يذيرفته شدهاند ولى كاه اوقات مخاطبان سلیقه‌ای دیگری دازند. مثلا از رنگ صورتی 0 ‎2 ۱ ۵

صفحه 29:
تا ‎ley‏ رن ای را سس ات ‎Serre)‏ | ا ‎bce ey Ser arg byes Resear‏ ۱[ ‎SHG gal tence ie ci Ae Selb alle pas‏ تجارى شركت شما باشد ا ا ا ا ل ‎Breas‏ ‏۱ ‏این برع زار بای ات ار ار رد ات ی ار ی ‎alle‏ ی ار ‎trax Pvc ge 9‏ ا ا از تجربه حاصل شدهاند اما دقت كنيد كه اينها فقط خطوط راهنماي. ‎bo cele: s‏ ار ‎ml ene‏ را ‎SIs eae EN Goma ig Gree cm‏ ‎AIDS let ips ence) Aik ers‏ ‎aire‏ تا ا ‎ley ed‏ حارط ‎oe ree eee‏ ی ی رن ار را ‎2 | ۱

صفحه 30:
در آخر نکته‌هایی را ذکر می‌کنیم که در موفقیت يك بازاريابى يستى تأثير كذارند: رای ار را ‎eres‏ Deere ‏ا ربب‎ bie) Pe tee RET ‏ل‎ awit mee fonmer eect rsmen Sener eee Rese ome Aare nee ae] Ryceery reaper tal bree 9118

صفحه 31:
4 چاپ یک آگهی طولانی و جالب با حاشبه رفتن و زياده گوبی تغاوت دارد. اگر حس می‌کنید که نکات و حرف‌های جالب زیادی برای گفتن ‎Pp ae et ey oe nee ee es re‏ احتمالى آنها را خواهد خواند. ‎Ser Ne-ee i Temeree ape te Iie)‏ ا ‎inen‏ ل ‎ore kindy‏ را تا 1 لخن د سانا اد سكن دوك ‏6 مراقب باشید که متن چاپ شده غلط دیکته‌ای نداشته ابشد و با ‎ee)‏ ا 1 ‏ار ار ‎eal.‏ ا ل ‎Calg arse‏ ا ل ‎ernie‏

صفحه 32:
جایگاه بازاریابی در هرازه سوم

صفحه 33:
مقدمه: *امروزه توسعه سریع فناوري فشار زيادي را بر سازمان‌ها وارد آورده ‎Nee allg eral‏ را را ‎ra Dineen Er)‏ 0 ا رات ار پايه‌اي تجارت را دچار تغییر و تحول کرده است. يكي از فعاليت‌هاي م م ار ‎Tie‏ ا ا ل ل اه رواج فناوري‌هايي مانند اینترنت آورده شده است. بازاريابي الكترونيکي و ‎cllillegsy‏ ار را ی رل ور

صفحه 34:
عملکرد بازارتایی الکترونبك را مي‌توان در سه بختس زیر دسته‌بندي و معرفي نمود: *يكيارجكي: بازاريابي الكترونيك تمامي مراحل فروش توسط شركت و همجنين فروش از طريق نمايندكيهاي شركت را به صورت يك ‎Dorey eres en se)‏ Obyitis ails 9 je olizo this SI ul yljb ioruS Sinlan® 0 rors Saleh Ihecnn Sno Sinlon Beet prema ee sacl yy te rmol eee nr ers) Re ‏ا‎ rede EL ‏ا ا ل ا‎ 5 Ib, aR jek ie

صفحه 35:
جالشهاي بازاريابي الكترونيكي در عصر سل لا سرب ار ‎pen)‏ رتش بر بر رد )28 ‎Dp yes‏ تال ار ره رک سرا ی ات بای سب ناکم عاعل مهم ‎coy Jed‏ الاي حدمت الكترونيك اش ال ار نان رس تسایر ری بوکرس عراز ‎eaters RO) ec ee e eal te ee Les Resa‏ ۱ ‎Ie ons I‏ لا سا 1 هار را سا ار سرا رز را ار ا ا

صفحه 36:
۳ Sig 9 Silom ‏رضایت مشتریان از کیفیت خدمت الكترونيك موثرندبه صورت‎ ‏زير شناسايي كرده اند:‎ *بازخورد عمومیدرمورد طراحي وب سایت شقارشی کردن پلست آلکنر وتیل با ترجه به خواسته مدترو لس ی سا *بازاريايي الکترونيك همان اهداف بازاريابي سنتي را دنبال مي‌کند: جذب مشتري و حفظ آلن

صفحه 37:
رال ارات ا ا ‎DOU renter Reece‏ يكي از دغدغه‌هاي اصلي سازمان‌ها مي‌باشد. پدیده بازاريابي اينترنتي ‎gas‏ ی بعد استراتژي‌هاي مختلفي براي تبدیل بازاريابي سنتي به بازاريابي ‎ees‏ ل دآ *از مهمترین فعاليت‌هاي بازاريابي سنتي و اينترنتي, طراحي آميخته 0 ۳ با كرو

صفحه 38:
آميخته بازاریابی: (preys ey eee IPP Peer ‏ا‎ Oe) ‏أبزارهاي ( قايل كنترل بازاريابي ميداند كه شركت انها را براي‎ ‏پا يي به بازار هدف درهم مي‌آمیزد‎ ‏رز‎ : pees epeentmerpes) ‏ل‎ Sus pt hore ior noe ert na pene ais Se Re PRS eee me ec eMC ‏ا‎ ‎Cred oC WIE Soames eRe) eres Rem e etree eet Coe) ‏ار‎ ‏جمع‌آوري و انتشار اطلاعات در مورد مشتریان درنتیجه فناوري اطلاعات‎ ‏ای ی رت ارت‎ 6

صفحه 39:
30 2 ۳ ‏ا ل‎ pec ea I peti grr Sab age SiG les pole lula Seno 1991 EN Ee ee BSW Os Ee Enea ‏ا‎ ‎Ge ‏فیمت ا مشي‎ وجود جنين شرايطي در محيط اينترنت شركتها بايد يزاي افزايش قدرث رقابتي خود به فاكتورهاي ديكري غير از قیمت توجه کنند. مثلاً با تنوع ‎bene gen ies‏ را ره ‏حساسيت كمتري به قيمت نشان خواهد داد. هر جه.محصول ارائه شده ‏ا ا ال ل 0 ‎Ser rec)‏ ل ا ا ل

صفحه 40:
3-توزیع: ۱ PT ۱ Pe ener in tice eu PI Pe Ro oe ny ree ‏تماس مستقيم با مشتريان از طريق اينترنت توانستهاند واسطدها‎ وخردهفروشان را از ميان بردارند. براي مثال شركت دل محصولات ‎LC Yo] Ape e‏ ا ل ا ا ا بسياري از واسطه‌ها خرده‌فروشان را حذف کرده است. از دیگر 1 Fo corre ecu pee ere ra rove es ive Vege) eee ‏اساسي بيش روي بازاريابان در زمينه عنصر مكان, عدم قابليت‎ ‏تماس فتزيكي با محصولات و فروشتدكان اسن كه در مورد يفضي‎ ‏كالآهايك مشكل عمده بةشمار مورود. له همين جهت در شراط‎ Pee ‏ا ل‎ pe Bret ier) محبوبیت خود را حفظ کرده‌اند.9۵ به 9۵70 افزایش می دهد.

صفحه 41:
4_ترفیع: پا | خود و ‎Sion‏ آنها بت بر سک از( اين روش ها درچهار گروه: تبلیغات)مثلا تا ‎eae Reo‏ ‎ETP) Mercer Maps ROU unten (Perr‏ شخصي) مذاکره حضوري با مشتریان تقسیم‌بندي مي‌شود

صفحه 42:
*“جرخه بازاريابي الكترونيكي: طرح بازاريابي يكي از بخشهاي مهم طرح كسب و كار به شمار ميآيد. _ ‎se‏ ری را ‎ica seco‏ را پیشنهاد مي‌دهد تقسيم‌بندي بازار, شناخت جایگاه بازار, پيش‌بيني انداره ‎Ty eee bear CS OCT SLL‏ لل 00

صفحه 43:
*مزاياي طرح بازاريابي: طرح بازاريابي مزيتهاي قابل توجهي براي سازمانها و شركتها ايجاد و د ا 0 ا 2(شتاخت فرصت هاي بازاريابي reve 0 ] ۹ ل دزكمك به سازمان در دستيابي به اهداق

صفحه 44:
*طرح بازار يابى الكترونيكى زار ار دا تا سار رازم ال رات ی كالا يا خدمت به صورت يك جرخه تدوين مي شود. جرخه بازاريابي الكترونيك ‎Cae ele aev ce)‏ ا ات IS eae Acree peer IPC ee 2 ارتباط 3 نقل و انتقال ا ا

صفحه 45:
“استراتزىهاى بازاريابى الكترونيكى: در بازار یابی الکترونیک برای رسیدن به اهداف و کسب موفقیت در بازار ‎YS DE UEP eo PED Pre eee mC Toss per |‏ 50 ‎ePScree ep Roeser RCE Sis mee 916)‏ *بازاریابی زنجیره‌ای: یکی از روش‌های قدرتمند بازاریابی بر روی اینترنت بازرایابی زنجیره‌ای یا ای می‌باشد. این روش بازاریابی با ایجاد لینک‌های متعدد از صدها وب سایت ™ ره را ‎RCS IC ee pes cee LEY‏ 7 | سارمان آزاته مىشود. راشمابى كند

صفحه 46:
بازاريابى ويروسى در باراربابى ويروسى. سازمان با استفاده از ارتباط ميان مشتريان, پیام خود را ‎tell ibne‏ را رت ان روش بازاريابى الكترونيكى, مىتوان به نتايج قابل ملاحظهاى دست يافت. *بازاريابى از طريق يست الكترونيكى: استفاده از يست الكترونيكى, يكى از موثرترين روشهاى بازاريابى الكترونيى ‎Te ioe Bet Tee)‏ اا ا ا ل ا ‎UAC‏ ‏بررسی و پیگیری بوده و مهمتر اينکه در صورت اجرای صحیح بسیار منفعت آور ی ‎Dean‏ ‏مناسب از این طریق می‌توان به نتایج ملاحظه‌ای رسید.

صفحه 47:
نتيجه که ۰ *به گفته مایکل پورتر, اینترنت توانسته نقش گذشته استراتژی و رقابت را مكرك سار ب ابر لظو ‎Sal AR eines hes oh‏ ا ا اا ا | قطعا در عصر جديد آنها براى حضور جشمكير در بازارهاى بر رقابت امروزء بايد ان ار ی رن

صفحه 48:
0 0 wuuS 52 age ole slgr* *- سود رسانی به مشتری 6 0ت * ایجاد یکپارچگی میان فعالیت‌های بازاریابی الکترونیک با سایر فعالیت‌ها.

صفحه 49:
* منابع و ماخذ: Electronic journal of Information Systems in Developing -\* Countries , Evaluating Quality of Electronic Services, VOL \\ , NO We gone y- Sugato Bagchi , Bill Tulskie , E- Business models : integrating learning from Strategy Development Experience & Empirical ‎Tel a‏ انا ‎y-Komenar ,M, Electronic Marketing , Johnwiley & Sons, Inc, N . Te BRE ‎¥- WWW.Emarketingway.ir ‏ا ا ا ا ل ا ‎temo‏ 00 شماره ‎11١‏ ‏۶+ ا ا ا 2 انتشارات مير : 11841 ۲ ۰ ‏و بر 00 ا ال اا ‎| © | Fe arr is ‎

صفحه 50:
THE END

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان