صفحه 1:
۱۳ TOES Pees | ۱۱2۱ ۵

صفحه 2:
تیار ار بای ا

صفحه 3:
۱ ‏الا‎ ‎Were cae 1 0 oil jy) ™) ws 2 0

صفحه 4:
1۳ Scan 14۱۱۱۱ ۵

صفحه 5:
و ال ار اه ار ۱ نا را ‎a 62 wildy olors‏ اک ال »1 بازاريابى بر بايه آموزش استوار است؟ را 2 مزاياى محصول 3 نقاط قوت محصول و نقاظ ضعف محصولات كذشته 4 جزئيات و اصضل محصول

صفحه 6:
1 *رویکردهای بازاریابی در هر کشور به سطح تمدن مادی کشورها » ‎ecm Se Sere ee Ee eee eee BL OE eee:‏ ۳۳ پا کر را و كارت اعتبارى و رويكردهائى كه در اين زمينه وجود دارد كوششى است كه باراريابان براى بيدا كردن مشترى دارد نه خريدار

صفحه 7:
| ner Cas اگر کالائی در بازار موجود باشد که نتوان برای آن جایگزین پیدا کرد در ايل ار 1- خريدارى كه در صورت يدا شدن كالا جايكزين ديكرى جهت اين ‎AIG) Sine als‏ سح جایگزین نباشد ا ا ا ا ات

صفحه 8:
آیا باراریاب می نواند یک استرازیست شرحت مود باشد 1-بنابراين بازارياب ابتدا نياز به كالاهايى را كه در بازار وجود ا توليتهاى بيدا كردن كروههايى از مصرف كنندكان و اا ل لا تت ل ‎Sly 9 dlr orgs‏ ل اك ا ا دا 4 مرحله بازاریابی (4) ۳ نوزیع, پخش, قیمت گذاری و . مى شويم اما در اين جا مهم ان است كه كالا را باشد

صفحه 9:
هر اي زر ری ۱4۱۱۱۶۱ 8

صفحه 10:
بايد و نبايد هاى بازاريابى 1 عده کثیری از بازاریابان وقتی که اوضاع مالی رو به راه نیست و enema EA ae dlea path anCauKie ee ‏تب‎ ‏معفولا سادويرين جيرهاى كيه رشان قرينه بر فى آبد نميل هاف‎ ‏مستقيم, تبليغات در اينترنت و ديكر روشهايست كه جندان هم بر خرج‎ ‏ا ات را‎ en) ely ue همان‌هایی هستند که می‌توانند کسب و کار ضعیفتان را رونق دهند و اگر از ‎fore] evine CG Fp VrCYOeN It |] BOUT) TEC VnwC COM Previn try ce ROW aE Yu) icv 6)|‏ ‎RCS eee ele ert aeRO) 1016) orl eee Te eee Reread‏ ‎Serer ne sere hil by Are CC Sita ol TUNE a rete pTEC eT‏ ‎eG tae Gere ema es‏ 2 ببس« تترفت و رشد كسب و كارشان را أز دست من دهيد.

صفحه 11:
رن سس بارا اي قر را بك يق ل كال متشركر ‎FS Ne‏ از اشتباهات شايع بازاريابان اس که فقط یک قعالیت رازن وا تودجة تأشن رآ براق آن خرج م ىكدد ملا فقط در مطبوعات يا فقظ در تلويزيون اكهي مىدهند يا تنها به بازاريابى اينترنتى مىيردازند. اكر دامنه fol H epee Senet cece RCL SC pS eee SU oy eae بیشتری خواهید یافت که شانس موفقیت کارتان را بیشتر می‌کنند. با یک ‎weet‏ سب ‏می‌سپررند و زمانی که بخواهند نیازشان را بر طرف کنند. شرکت شما و نام و نشان تجاری آن در دایره انتخاب‌هایشان قرار خواهد گرفت. ‏3 ی ای را ری یر را را ‎PACS ewe lire] ie etea peel COC FPP Dad Pe be rt cant PIN er‏ ‏كارايشان را تخليل و مظالعه كتند؛ مطاقب باشيد كه شما اين اشتياة ا ا اما ا ‎Ue‏ ‏فعالیت و اقدام بازاریابیتان را بررسی کنید, می‌توانید دریابید که کدامیک سودمتد هستتد و كدامها فايدداى ,دازيد و يا ار ‎ener‏ ا 0 ‎Re oy eee ey See ee eels‏ ‎al‏ ا ل ا ‎Sif‏ ‎neene]‏ سب سرپ 7/7 ‎a‏ 1 |

صفحه 12:
4 عاقلاته رقتار كنيد وه جاى اين كه براوردن آرنوها و تمايلات شخصى ‎oi: 0 Serer nws pt rorne nent eeu ye res‏ تصاوير و ‎Poa a i ee er, ‎ce pore d eRe OS ant Seed Tea AC Seed‏ ل ال ‎Petes) DC ese ett‏ ‎AGH ‏ار‎ Ie aiken iy oon ‏ار‎ eens oun een et ee ‏ا ا ل ا‎ Boyer dra ee serie eS Rear eer Royse or] Pte BEE) ‏ی ی‎ ۱ ‏ار‎ 1 ceo ysl ‏عنوان مدير يىك كسب و كار قادر خواهيد بود با دقت و ارامش خاطر‎ ‏و معرقي كالاها يا خدماسان لبرزازيد‎ PRE gee ‎

صفحه 13:
نكات مهم در بازاريابى Bed yelp ‏ل‎ rar Pent pve eta ire] rea IS caer 1 eye ntr ‏ل‎ EC PPE epCr Pts ‏بر اين همواره استراتژی‌های چند گانه‌ای برای بازاریابی در پیش گیرید. این‎ ‏نک را رز‎ jrorears| iol peers 00 a a ence Nera eal aot en Tye merce er eae Bo Wee elena bo 2-مشتریان کنونی, مشتریان احتمالی نیز هستند, همان‌طور که در لیست اشتباهات كفتم: هركز از اين منابع ارزنده بازاريابى و فروش غفلت تكيند. رمات ‎le ery‏ ا ل ا تماس بگیریدو این تغیبرات و تسهیلات و خدمات جدید را گوششان برسانید. شما راحت‌تر می‌توانید به کسی که از شرکت‌تان خرید کرده و در حال حاضر هم از شما راضیست, جنس بفروشید. راضی نمودن یک مشتری احتمالی که اصلا کالا یا ‎a IS‏ ره ی رو لكر

صفحه 14:
3 هرگز درباره کارتان و کالاها یاخدمات, میزان فروش يا نتایج نظر سنجی از مشتریان اغراق نکنید. اعداد و ارقام باور تکردتی و عجیب و ‎fai carers Br As Beare en rene‏ ۱ ‎Fe lb ns EE Ae Sy acs‏ و را رک ای رو زار کرییا کند پفن در این پارت دق سمل تباید Se MING otra ‏ار ار را‎ nes ‏شركتتان متتشر كنيد. اعداد اعشارى و درصدهابي كه جزء اعشارى دارتد‎ 25 ۲ 15 ‏به کار ببزید. مثلا اگر می‌خواهید درباره تعداد زبان آموران‎ ‏سالداى كه از دوره خود آمور شما استفاده كردوائد ودر شور وديا‎ ., ‏زندگی م‌کنن, آمار بدهید. بهتر است بگوید: 6/52 درصد زبان آموران‎ ار را 1 ee eet PBN sere se U- Se (0 eres 5 زمانیکه می‌خواهید کالا یا خدماتی را به مشتری بالقوه‌ای عرضه کنید, برای بالا بردن امکان فروش, تخفیف ویژه‌ای قایل شوید و چند امتیاز 00

صفحه 15:
| ol preceCE SEP TIE pCanve PMU Siete SIPC IN) ‏ببس«‎ ‏ل ل‎ ere 0 yh ‏عرصه کنید. این کارباعت می‌شود که مشتری پالعوه و مشتری کنونی پنوانند انتخات‎ ‏کنند و به ظرفداران شما تبدیل کردید‎ 7- اگر بازار هدفی انتخاب کردهای که مخاطبان بسیاری برای کسب و کارتان دارد ‎Care Pricey] Fira] ipenr Paree IY‏ ا م ا 1 ‎Cae vanel al ewronra LAE‏ م ام ا امال ‎Evra] hive] paptt]‏ ولی مهم‌تر از آن باید پول کافی داشته باشند تا خرید کنند. درا ار را ار رسمى و كليشداى را تكرار كنيد قدرى دوستانه بنويسيد و نام آن شخص را در ابتدا و لابه‌لای نوشته بگنجانید اين روش ساده باعث می‌شود که مشتری احساس کند, شمابه او اهمیت می‌دهید و از خریدش متشکرید. جوری بنویسید که خواننده حس کند با سس مس

صفحه 16:
موفقیت در باریابی خرده فروشی: #یک بازاریاب ممکن است بخواهد برای خرده فروشی‌های شرکتش آگهی و ‎dh, bie olnlle‏ در ی را ری لت کر ۱ ی ار ی ار 5 خرده فروشی را بیان کنیم: *گام اول مانند شروع همه کارها اینست که قبل از اقدامی؛ شرایط را به دقت بررسی کنید و برای کست اطلاعات و آگاهی هر چه بیشتر: روش‌های خلافانه‌ای هم ابداع نمایید.

صفحه 17:
ابتدا موقعیت کالایتان و چگونگی شرایط مخاطبانتان را بررسى كنيد: 5۳ 1 مخاطيان اضلى شما جه كتتانن هسحت ارر اقراد انهارى مس كه ‎ec ee Senslig‏ ا ا ا ل آنان دورو مار کرد ا ا 1 ‎RYO wre al Yo joy oc were sre bard‏ ل ا 9 بخرند؟ 3 جطور مىخواهيد به اين اهداف برسيد و مشتريان احتمالى را به خريد و مشتراين كنونى را به مراجعه دوباره و مشترى شدن دائمى 000 در ار برابرش مقاومت کند

صفحه 18:
تعدادى از راهكارهاى يى عرضه ياسخكو اينها Paco De ee rea Fae es ceo Bape 0 ‏كنند. يكن آز دلايل خريد تكردن‎ LE 1 ‏ا ا ا ا‎ ‏ار‎ I oles, g ssheNs clays 10 ito] evr ne 1c ata] PN | Pee POTTS NU )KGI BY Gee Dino aiisvece= 2-اگر کالای شما به گونه‌ایست که مثلا باید نصب شود با قبل از ‎ee ge nie re‏ را جامع. دقيق و آسان فهمى تهيه كنيد تا خريدار احتمالى با ديدن يى کر ا ‎OO‏

صفحه 19:
۱ Ps IPN) Pees eee Pe A) ‏كند. هديداى رايكان را در كنار بسته خريد يا كالاى امتحانى قرار دهيد. اين هديه‎ 1 77 3 ‏ا ا ا ا‎ orc DC er 1 7 ‏ا‎ 2 ‏ا ل ال ل‎ BICC] ‏ا بر‎ cr 2 ‏ل‎ eye yee ro Sel ole ال ار زر ار ی ار ایا ی ای روط خدمات این شرکت بدانند. باید پولی بپردازند. اين روش به هیچ وجه روش خوبی ‎ee‏ ور ی ی ‎Ceara SU Mer mente ere TE DNS TSCM Cee eon ner)‏ نل ‎Breer State) Opie ne Al Cmele vere‏

صفحه 20:
ار رای را ‎Tre Se) Me Wetrvcon HE Reri ecm gre eet pe arr]‏ 000 له شركت مراجعه كواه كرد. به علاو مىتوانيد اعلام كنيد كه اكر ‎epee‏ ا ا ا 000 6 كاراس ‎PEs [Cal rears ar Coe Poe AVE Ne Domne Ey Pay‏ تازه‌ای که قبلا ندیده مواجه می‌شود, با شک وا تردید به آن می‌بگرد ی ۱ زمانی که شما کالایتان را با گارانتی عرضه می‌کنيد, او مطمئن خواهد شد كه شما تعيمرات.يا تعقويض را.به رايكان بر عهذه داريد. وجود كارانتى احتمال خريذ را بالا مىبرد. 7 ترفن دیگر اصافه کردن وسایل با حدمات جانبی یک کال به سف اكر ان ‎CIS SI ol‏ تا يك کال ‎Secs)‏ ‏بسته به همراه آن عرضه كنيد و با قيمتى يايينتر از قيمت تمامى آنها به فروش برسانید. مشتری بیشتر به شما و کسب و کارتان اطمینان پیدا خواهد

صفحه 21:
8 یکی دیگر از پوش‌ها زر شواهد علمی و گفته‌های رضایتمندانه دیگر مشتریان, نشان دهید و با استفاده از شواهد زنده اعتماد خريذاران احتمالى را جلب نماييد. يى مثال ساذه نوشتدهاى ‎Nuihs ery WEI‏ ا ار ل سای ل ای ی گر ‎SEA‏ ‏رای تا ای ار ی ری [۱7 / مىانكيزد تا اين كتاب را هر جند متعلق به نويسندهاى كمنام مطالعه كنند جرا كه ل ل ل ‎Wiens -9‏ 9 ل ا | را تر را ل ات ا ا ا ار و ‎Re le a‏

صفحه 22:
0 مسئله مهم دیگر اینست که کارمندان راربه حوبی از هدف این ار رد ار ایا ی را ی ‎Geis pen Pipe Shorty are‏ ‎ol meres ee BONS CONST DE ROE EC LLL)‏ ‎RTs SCOT Cate VeRO) Bere Ce‏ 6 ‎en Day‏ ا ا ل ‎POPPE eS yOen Sree pe a apne‏ و كالاها را به تمامى و به شكلى موثر معرفى نمايد. در واقع كارى کنید که روابط بین فروشندگان شرکت شما و مشتریان از ‎meets is‏ ار ‎dala cess‏ شما باشد. 000 SEC) COB eC Sede yey [۱ Ror Se RCO) CMe Lee LE Deed | ‏را ی ار‎ ‏آدرس ارتباطى شما را خواهند ديد‎

صفحه 23:
52 Jouol ای زا تنظيم شوراكه مقووم ‎Bn peat yy Glen lly‏ و در عين حال جالب توجه به منحصر به فرد بيان كند. در ضمن كلمات نبايد آن قدر روشن و واضح باشند كه خواننده ديكر انكيزه و كجكاوى براى خواندن مقاله نداشته باشد ا | ‎dea Se‏ ا ال ۱ 0 1 مشتری دوست دارد از خريدش 25 دن ‎Aybar on‏ كفيت وهم آر خدمات جانيى كالا

صفحه 24:
2 2 توجه به سلیقه مخاطبان شما در بازار هدف فاکتور مهمی در موفقیت فروش است. درک اين مفهوم و تامین آن هم به تحقیق و مطالعه بازار هدف ‎Py cere (ee‏ 2-3 زمانى كه مشترى كالايى را مىخرد يا براى دريافت خدماتى يول ا ا ا ا ا ل 000 ار ا 0 ‎byes‏ غرضه شود را تفي درو حنى اكر حوب و ا كيف هم باشد. ری بسته‌بندی, رنگ و جنس آن و آسانی حمل و نقل از ویزگی‌هایی هستند که ‎ECP el Resins ea‏ 25 سلامت و بهداشتی بودن یک کالا از شاخصه‌های دیگریست که خریداران م ار 2 و بهداشتى بيش ار ديكران اهميت دارد ولى فقط به انها محدود نمى شود ‎span Gi omt yrds‏ را طور'تنست كه مشترى هميشة ‎SMA Gh rb lS wll‏ قیمت مناسب هر دو تفیین کننده آاست

صفحه 25:
را ار ی ار ‎cemaca‏ ا اك ‎PPO E Be nnca pr cern poe henragces‏ خوشش نمی‌آید. ار رل رس ما رت ار ‎Cain ope rs IepeC ge‏ 1 افزايش دهد. ای ار ی را را ل 0[ Beene cece Re) se ner Sel SL eee Te ‏آمیدواری نمایید.‎ ی تک رال ور را

صفحه 26:
6 تمامى رادهاى ارتباط مشتريان با خودتان را ذكر كنيد. شمارههاى ‎yore‏ یی را ریب ۱ که به مکان فروشگاه‌تان منتهی می‌شوند, به مشتری انگیزه می‌دهند ‎ae Glan eh‏ 7 جدی و در عین حال دوستانه صحبت کنید و شوخی هم نکنید. هر كسى يك جوز به شوخى و لطيفهها واكنش نشان مىدهد. 8 از لغات و عبارات تاثیر گذار و متقاعد کننده در تیتر مقاله‌تان ‎ny erin‏ ار ار ار ار ‎Cored es‏ ی 9 در زمان حال بنويسيد: مثل اين كه در حال صحبت با يىك دوست 0- به شیوه‌ای قلم بزنید که خواننده حس کند با کاسبی حرفه‌ای روبهرواست كه از نيازهاى مشتريان به خوبى آكاه است و در اين حوزه دانشى حرفداى داشته ماهر و متخصص است.

صفحه 27:
‎S6Y Bese Pere SP ear EN Frame PTT |‏ ل ‎Beret See‏ كه تدوين موفقيت آميز آنها هم اصول خاص خودش را دارد: ‏1 در این جا نیز شناخت کامل بازار در درجه اول اول اهمیت قرار دارد این شناخت به شما كم مىكند نا صفحداى كه در اختيار داريد را درست دن كيد 9 كور :اتير كذارارا در جاى مناشب قران دهده ‏2 عرضه اصلی خود را در تیتر اول بنویسید یا در خط دوم جایش دهید. ‎ER)‏ شان جار ان مشخص دیده ۲ ‏ل ا ا ‎eer‏ 1 ‎iily‏ ل ار برسائيد. ‏ا 0 )| ا ا ا ل ل 00 ‏كرافى خواشده زا ار كود 7[ ۳۳1

صفحه 28:
2 eee Mer ae ener ee ۱ ‏دارتد‎ دار رت را ری ار ار ees oppure IS a dolits 5 salts yur Jlail 5 args Cle sly 1245 7-2 ‏را‎ | eae why oc) ‎ell eal 74‏ یر ار را ی مشتريان اعتمالى بر أكهى لثما تمركز كنند: رتك مناسبى تستقة ‏البنه انها قواعدى اهرت كه در ,شتر موارد باسخكر بوره بد شكل اصولى كلى يذيرفته شدهاند ولى كاه اوقات مخاطبان سلیقه‌ای دیگری دازند. مثلا از رنگ صورتی 0 ‎2 ۱ ۵

صفحه 29:
تا ‎ley‏ رن ای را سس ات ‎Serre)‏ | ا ‎bce ey Ser arg byes Resear‏ ۱[ ‎SHG gal tence ie ci Ae Selb alle pas‏ تجارى شركت شما باشد ا ا ا ا ل ‎Breas‏ ‏۱ ‏این برع زار بای ات ار ار رد ات ی ار ی ‎alle‏ ی ار ‎trax Pvc ge 9‏ ا ا از تجربه حاصل شدهاند اما دقت كنيد كه اينها فقط خطوط راهنماي. ‎bo cele: s‏ ار ‎ml ene‏ را ‎SIs eae EN Goma ig Gree cm‏ ‎AIDS let ips ence) Aik ers‏ ‎aire‏ تا ا ‎ley ed‏ حارط ‎oe ree eee‏ ی ی رن ار را ‎2 | ۱

صفحه 30:
در آخر نکته‌هایی را ذکر می‌کنیم که در موفقیت يك بازاريابى يستى تأثير كذارند: رای ار را ‎eres‏ Deere ‏ا ربب‎ bie) Pe tee RET ‏ل‎ awit mee fonmer eect rsmen Sener eee Rese ome Aare nee ae] Ryceery reaper tal bree 9118

صفحه 31:
4 چاپ یک آگهی طولانی و جالب با حاشبه رفتن و زياده گوبی تغاوت دارد. اگر حس می‌کنید که نکات و حرف‌های جالب زیادی برای گفتن ‎Pp ae et ey oe nee ee es re‏ احتمالى آنها را خواهد خواند. ‎Ser Ne-ee i Temeree ape te Iie)‏ ا ‎inen‏ ل ‎ore kindy‏ را تا 1 لخن د سانا اد سكن دوك ‏6 مراقب باشید که متن چاپ شده غلط دیکته‌ای نداشته ابشد و با ‎ee)‏ ا 1 ‏ار ار ‎eal.‏ ا ل ‎Calg arse‏ ا ل ‎ernie‏

صفحه 32:
جایگاه بازاریابی در هرازه سوم

صفحه 33:
مقدمه: *#*امروزه توسعه سریع فناوري فشار زيادي را بر سازمان‌ها وارد آورده ‎yy eebclo cul‏ ان ا و مناسبي را پیاده سازند. و ‎SRA) alas ed es (eaceiie diver poet‏ پايه‌اي تجارت را دچار تغییر و تحول کرده است. يكي از فعاليت‌هاي م م ار ‎Tie‏ ا ا ل ل اه رواج فناوري‌هايي مانند اینترنت آورده شده است. بازاريابي الكترونيکي و ‎cllillegsy‏ ار را ی رل ور

صفحه 34:
عملکرد بازارتایی الکترونبك را مي‌توان در سه بختس زیر دسته‌بندي و معرفي نمود: **يكيارجكي: بازاريابي الكترونيك تمامي مراحل فروش توسط شركت و همجنين فروش از طريق نمايندكيهاي شركت را به صورت يك ‎Dorey eres en se)‏ Obyitis aimwle> 9 jlé oliso tig SII ulyljb toauS Sinlan? ete tere ACP oral ern pO neces Sno Sinlon Boge ee rere yy ema ene Reyes) er reece Pr ag Oy eee ese nen rye ree ihc ‏مي‌کند.‎

صفحه 35:
جالشهاي بازاريابي الكترونيكي در عصر سل لا سرب ار ‎pen)‏ رتش بر بر رد )28 ‎Dp yes‏ تال ار ره رک سرا ی ات بای سب ناکم عاعل مهم ‎coy Jed‏ الاي حدمت الكترونيك اش ال ار نان رس تسایر ری بوکرس عراز ‎eaters RO) ec ee e eal te ee Les Resa‏ ۱ ‎Ie ons I‏ لا سا 1 هار را سا ار سرا رز را ار ا ا

صفحه 36:
۳ Sig 9 Silom ‏رضایت مشتریان از کیفیت خدمت الكترونيك موثرندبه صورت‎ زير شناسايي كرده اند: 3 Peper are pear ered ae epee) ‏ستار يش كرون ال‎ ‏**فعاليتهاي ترخيص‎ م 0 جذب مشتري و حفظ آن

صفحه 37:
رال ارات ۱ RCO r Ce Dret TO ee aC emacs) Ti ‏بكي از دغدغدهاي اصلى شازمانها مىباشد. بديده بازاريابي اينترتتي‎ ‏ل ل ی و‎ milcoresony بعد استراتژي‌هاي مختلفي براي تبدیل بازاريابي سنتي به بازاريابي ‎ees‏ أرات لت دآ 1 ***از مهمترين فعاليتهاي بازاريابي سنتي و اينترنتي. طراحي أميخته ‎y‏ ل ا ا ارت ۱۳ با كرو

صفحه 38:
آميخته بازاریابی: (preys ey eee IPP Peer ‏ا‎ Oe) ‏أبزارهاي ( قايل كنترل بازاريابي ميداند كه شركت انها را براي‎ ‏پا يي به بازار هدف درهم مي‌آمیزد‎ ‏رز‎ ١ ‏سل‎ *#محصول به شدت تحت تأثیر اینترنت قرار گرفته است. اینترنت بستري ‎ERC eT CRs Ee}‏ ا ل ا 057 ‎Cred oC WIE Soames eRe) eres Rem e etree eet Coe)‏ ی ‎ABUSE iG eon pes Obes compe‏ جمع‌آوري و انتشار اطلاعات در مورد مشتریان درنتیجه فناوري اطلاعات ار ار

صفحه 39:
30 2 مری اس ارب را اه مد را ی لاس ‎tees aco y‏ ا Wee eros ‏ا‎ tare TO cel ie ‎cure)‏ ستى ميس بر هزيلة جواتكوي نيارهاي بازاننانإن تنش "يا وجود جنين شرايطي در محيط اينترنت شركتها بايد يزاي افزايش قدرث رقابتي خود به فاكتورهاي ديكري غير از قیمت توجه کنند. مثلاً با تنوع ‎bene gen ies‏ را ره حساسيت كمتري به قيمت تشان خواهد داد. هر جه ‎ae me‏ ا ا ال ل 0 ‎Ser rec)‏ ل ا ا ل

صفحه 40:
3-توزیع: *تاثیرات عمده اینترنت بر عنصر مکان. افزایش اندازه و بزرگي آن است. هر کجا که یشود به اینترنت متصل شد. در حوزه بازاز تحت ‎Peper pci ot an ry ey‏ ل ۱9| تماس مستقيم با مشتريان از طريق اينترنت توانستهاند واسطدها وخردهفروشان را از ميان بردارند. براي مثال شركت دل محصولات ‎LC Yo] Ape e‏ ا ل ا ا ا ‎Rene prone reycat ea pac ripe reyes or een is eral‏ ‎ROD Serene Ces Ome iro] ewer pore Rese y‏ محصولات ديجيتالي است. با وجود این مزایا يكي از مشکلات اساسي بيش روي بازاريابان در زمينه عنصر مكان, عدم قابليت تماس فيزيكي با محصولات و فروشندكان است كه در مورد بعضي 0 ‎pe Bret ier)‏ ا ل ‎Pee‏ محبوبيت خود را حفظ كردهاند.9 به 9670 افزايش مى دهد.

صفحه 41:
4_ترفیع: ا ا 0 0 خود و ‎Sion‏ آنها بت بر سک از( اين روش ها درچهار گروه: تبلیغات)مثلا تا ‎eae Reo‏ ‎ETP) Mercer Maps ROU unten (Perr‏ شخصي) مذاکره حضوري با مشتریان تقسیم‌بندي مي‌شود

صفحه 42:
**“جرخه بازاريابي الكترونيكي: طرح بازاريابي يكي از بخشهاي مهم طرح كسب و كار به شمار ميآيد. _ ‎se‏ ری را ‎ica seco‏ را پیشنهاد مي‌دهد تقسيم‌بندي بازار, شناخت جایگاه بازار, پيش‌بيني انداره ‎Ty eee bear CS OCT SLL‏ لل 00

صفحه 43:
۹ طرح بازاريابي مزيتهاي قابل توجهي براي سازمانها و شركتها ايجاد و د ا 0 ا 2(شتاخت فرصت هاي بازاريابي reve 0 ] ۹ ل دزكمك به سازمان در دستيابي به اهداق

صفحه 44:
2 زار ار دا تا سار رازم ال رات ی كالا يا خدمت به صورت يك جرخه تدوين مي شود. جرخه بازاريابي الكترونيك ‎Cae ele aev ce)‏ ا ات IS eae Acree peer IPC ee 2 ارتباط 3 نقل و انتقال ا ا

صفحه 45:
* استراتژی‌های بازاریابی الکترونیکی: در بازار یابی الکترونیک برای رسیدن به اهداف و کسب موفقیت در بازار ‎YS DE UEP eo PED Pre eee mC Toss per |‏ 50 بازاريابى بر روى اينترنت ارائه م ىكردد. 0000 GL يكى از روشهاى قدرتمند بازاريابى بر روى اينترنت بازرايابى زنجيرهاى يا ای می‌باشد. این روش بازاریابی با ایجاد لینک‌های متعدد از صدها وب سایت ™ ره را ‎RCS IC ee pes cee LEY‏ 7 | سارمان آزاته مىشود. راشمابى كند

صفحه 46:
2200 در باراربابى ويروسى. سازمان با استفاده از ارتباط ميان مشتريان, پیام خود را ‎tell ibne‏ را رت ان روش بازاريابى الكترونيكى, مىتوان به نتايج قابل ملاحظهاى دست يافت. *"بازاريابى از طريق يست الكترونيكى: استفاده از يست الكترونيكى, يكى از موثرترين روشهاى بازاريابى الكترونيى ‎Te ioe Bet Tee)‏ اا ا ا ل ا ‎UAC‏ ‏بررسی و پیگیری بوده و مهمتر اينکه در صورت اجرای صحیح بسیار منفعت آور ی ‎Dean‏ ‏مناسب از این طریق می‌توان به نتایج ملاحظه‌ای رسید.

صفحه 47:
نتيجه که ۰ ‎ee‏ ل ا ا ا ا ‏تا رد ار ال را رس ‎Sep‏ ‏ا ا اا ا | قطعا در عصر جديد آنها براى حضور جشمكير در بازارهاى بر رقابت امروزء بايد ا ا

صفحه 48:
*#چهار عامل مهم در كسب موفقیت بازاریابی الکترونیک عبارتند از؛ 1

صفحه 49:
* منابع و ماخذ: Electronic journal of Information Systems in Developing -\* Countries , Evaluating Quality of Electronic Services, VOL \\ , NO We gone y- Sugato Bagchi , Bill Tulskie , E- Business models : integrating learning from Strategy Development Experience & Empirical ‎Tel a‏ انا ‎y-Komenar ,M, Electronic Marketing , Johnwiley & Sons, Inc, N . Te BRE ‎¥- WWW.Emarketingway.ir ‎rdien 1)‏ ار ری اه راز ار شماره ‎11١‏ ‏۶+ ا ا ا 2 انتشارات مير : 11841 ۲ ۰ ‏و بر 00 ا ال اا ‎| © | Fe arr is ‎

صفحه 50:
THE END

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
29,000 تومان