سایر ورزشی

بدنسازی بازیکنان تنیس روی میز

bdn-sazi-tenis-roy-miz

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “بدنسازی بازیکنان تنیس روی میز”

بدنسازی بازیکنان تنیس روی میز

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیمدرس : تنیس روی میز (پینگ پنگ)موضوع : بدنسازی ورزشکاران تنیس روی میز

اسلاید 2: آموزش نحوه بدنسازی ورزشکاران تنیس روی میزآماده سازی جسمانی  آمادگی جسمانی یک ورزشکار اهداف گوناگونی داشته و مورد استفاده متفاوت‌اند. برای هر منظوری که در نظر باشد آمادگی جسمانی دارای دو خصوصیت می‌ باشد که فعالیت‌های برنامه‌ای را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. اول آنکه اثر فعالیت‌های کنونی جسمانی چند هفته بعد تجلی می‌ کند. دوم آنکه کیفیت‌های بدست آمده جسمانی ناپویا بوده و چنانچه مورد تمرین قرار نگیرند کم کم از بین می ‌روند. این دو اصل مربی را موظف می‌کند تا برنامه‌های آماده سازی جسمانی خود را هماهنگ با مواد تمرینی هفته‌های آینده مورد اجرا درآورد تا اثرات آن در هنگام عملکرد ورزشی نمایان گردد. همچنین برای ماندگاری کیفیت‌ها، تمرینات نگهدارنده خصوصیات جسمانی خصوصاً در اواخر فصل هنگام مراحل حساس مسابقاتی باید دنبال گردیده و ورزشکار را دائماً در فرم عالی جسمانی نگه داشت .

اسلاید 3:

اسلاید 4: با توجه به ‌این امر که ورزش‌ها با یکدیگر متفاوتند کلیات عمومی حائز اهمیت را که وجه تشابه داشته و می‌بایستی در نظر گرفته شوند ارائه میداریم.     ۱ ـ آماده سازی ورزشکار برای تحمل تمرینات لازم ـ مربیان با در نظر گرفتن این اصل که اثر تمرینات جسمانی هفته‌ها بعد نمایان می‌شوند می‌بایستی برنامه‌های آمادگی جسمانی خود را در راه آماده شدن برای آغاز تمرینات فصلی به اجرا گذارند.

16,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید