پزشکی و سلامت بیماری‌ها

برخورد اورژانسی با تشنج

barkhord-orjansi-ba-tashnoj

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “برخورد اورژانسی با تشنج”

برخورد اورژانسی با تشنج

اسلاید 1: برخورد اورژانسی با تشنج

اسلاید 2: تعاریفاپی لپسی(Epilepsy):تکرار تشنج بدون علت زمینه‌ایتشنج(seizure):حالتی ناشی از فعالیت فراوان غیر طبیعی نرونها در کورتکس مغز یا سیستم لیمبیک عمقی

اسلاید 3: انواعپارشیال(Partial) یا فوکال:درگیری یک نیمکرهانواع:ساده(Simple) که بدون تغییر هوشیاری است.پیچیده(Complex) که همراه با تغییر هوشیاری است.ژنرالیزه ثانویهشایعترین شکل آن نوع تغییر یابنده به ژنرالیزه ثانویه ژنرالیزه(Generalized): درگیری هر 2 نیمکرهانواع:تونیک کلونیکمیوکلونیکابسنس(Absence)شایعترین شکل تونیک کلونیک

اسلاید 4: تب و تشنجتشنج ناشی از تب(Febrile seizure) در محدوده سنی 6 ماه تا 5 سال بروز میکند.20 تا 30 درصد کودکان مبتلا به اولین حمله، حمله دیگری را تجربه میکنند.در کودکان زیر 6 ماه لازم است که پاتولوژی زمینه‌ای به دقت بررسی شود.باید مابین تشنج ناشی از تب، و تب و تشنج تفریق قائل شد.

اسلاید 5: داروها و تشنجداروهای ضد تشنج با سطح خونی بالا و پائین میتوانند تشنج‌زا باشند.

اسلاید 6: تشخیصهای افتراقی مهم

33,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید