آموزشتکنولوژی

بررسی تلفیق برنامه درسی آموزش عالی با فناوری اطلاعات با رویکرد آموزش مجازی

12 صفحه
468 بازدید
16 اردیبهشت 1402

برچسب‌ها

صفحه 1:
بررسى تلفيق برنامه درسى آموزش عالی با فناوری اطلاعات با ‎ee ES)‏ 50

صفحه 2:
چکیده ی را ‎ee‏ را را اف ی ‎AES Pri ae EE ih Comings‏ ‎LOO Oe ۱‏ ‎oar yeereeee | Cne ore Use eeo re eae or bl Ie eromeen]‏ ۱ ا ‎ON TIE POC A‏ ‎OSE I I en‏ ‎PLEA ln OAL gal) ey lenin yee henlery‏ ا ب رو ارم اس ره نم زا ار ار ار ‎A reas‏ 3 را ‎bys ie‏ ا 1 ‎a jal ple al‏ ا ا م ا ‎Peas]‏ ‏ا ی را

صفحه 3:
‎Te SPIEL‏ ی با ‏ا ‎Se OS ee‏ رای سرا ره ‎ee Wee ‏را‎ ‎ ‏خود را به‌صورت سرکت تجاری تعریف می‌کنم ‏مدیریت ارزش مورد انتظار مشتریمحور این فه ‎ ‎ ‎© ‎© ‎

صفحه 4:
ایجاد ارزش مورد انتظار شرکت یسک شرکست ارزش را برای ذینفعان خود بسا توسعه و مدیریست محصولات پیشنهادی موفق ایجاد می‌کند لذا محصول پیشنهادی می‌تواند ارزش مورد انتظار شرکت را به سه روش ذیل ایجاد کند: ۱-ارزش پولی: چارچوب فناوری برای توسعه محصولات پیشنهادی ایجادکننده درامدارائه ۳-ارزش روانی: برای شرکت ,کارکنان و ذینفعان دارد. رفاه اجتماعی .محافظت از محیط و پشتا

صفحه 5:
مديريت رشد سود ##كاهش هزينهها را مىتوان به كاهش يكى از نوع مخارج ذيل كاهش دادة -سایر هزینه‌ها مانتد هزینه‌های تحقیق و توسعه 8 هزینه تأمین سرمایه و هزینه‌های امديريتى و ‎PP se mma‏ Peres vere) ae

صفحه 6:
از طرفی دیگر با رشد درامد به روش‌های ذیل به مدیریت رشد سود دست‌یافت: - حجم فروش با افزایش فروش به مشتریان فعلی شرکت - جذب مشتریان رقبا - جذب مشتریان جدید از طریق جذب مشتریانی که برای گروه ‎yell Janus‏ جدید:هنته 2 تغییر قیمت واحد محصول استراتژی برای کسب رشد سود .وایسته به اهداف شرکت اص بازار که در برخی موارد ممکن است کاهش هزینه‌ها را در برخی موارد با موارد عنوان‌شده با درامد همسو

صفحه 7:
مدیریت رشد سود با افزایش درآمدهای فروش :الف) افزایش د رآمدهای فروش با رشد حجم فروش سا استراتژی رشد بازار: شامل افزایش حجم فروش با جذب مشتریان جدید (کسانی که در حال حاضر از محصولات پیشنهادی شرکت و همچنین از محصولات رقبا استفاده نمی‌کنند) لا استراتژی سهم جذب مشتریان رقبا؛ رشد حجم فروش با جذب مشتریانی است که در حال حاضر مصرف‌کنندگان طبقه کالا و خدمات پیشنهادی رقبا هستند. استراتژی نفوذ در بازاره شامل افزایش فروش با افزايش تعداد محصولات خریداری‌شده توسط مشتریان فعلی شرکت هستند لازم به ذکر است که دو استراتژی نخست (استراتژی‌های رشد بازار و سهم جذب مشتریان رقبا)مشتریانی را هدف قرار می‌دهد که برای شرکت جدید هستند و استراتژی نفوذ در بازار مشتریان فعلی شرکت هستند.

صفحه 8:
ب)افزایش د رآمدهای فروش با بهینه‌سازی قیمت در آمدهای فروش را می‌توان بالا بردن قيمت‌ها افزایش داد ؛هنگامی که حاشیه سود بیشتر از کاهش متناظر در حجم فروش باشد لسادرآمدهای فروش را می‌توان با کاهش قیمت زملنی افزلیش داد که تاثیر منفی افت قیمت خیلی بیشتر از جبران برای افزایش متناظر در حجم فروش باشد. نهايتا ‎Cand pil‏ بر حجم فروش نشان دهنده میز 1 هرچقدر کشش قیمتی کمتر با جود دارد که افزایش قیمت بتواند در آمدهای فروش را افزایش دهد و در مقابل شش 3 آزیآن ناشی از افت قیمتی را می‌توان با افزایش حجم فروش جبران نمود . ن تغيير در قيمت »بلعث تغيير در مقدار فروختهشده باشد لذا

صفحه 9:
TOE eS Tene ete Fie) ‏)هزینه کالای فروخته‌شده:‎ ۱ ‏ل‎ TL oat ‏ا‎ ® کار و لجس‌تیک‌های داخلسی اسستفاده‌شده در توسعه تس دی رح ی ‎a‏ فروشندكان مواد اوليه يا انتخاب فتاورىهاى جايكزيين هزینه‌ها را مدیریت کرد - مدیریست هزینه کالای فروخته شده .کاهمش هزینه‌های ا ال ا ‎een Ne‏ ۱ از فرايندهاى مقرونبهصرفه تر استفاده مىكنند.

صفحه 10:
افزایش حجم فروش از طریق ادغام و کسب (تملک) ب)افزایش حجم فروش با کسب مزیت رقابتی: -حذف رقبای کلیدی: ادغام باییک رقیب اصلییا تصاحب یک رقیب کلیدی شرکت می‌تواند به شکلی مهثر برخی از رقبای مهم استراتژیک خود را حذف کند به فرض‌با تملک شرکت پیشرو در حوزه مدیریت ارتباطبا مشتریان یعنی شرکت سیستم‌های سیبل در سال ۲۰۰۶ شركت اورلكل به شکلی موّثر یکی از رقبای کلیدی خود در بازار برنامه کاربردی مشتری محور را حذف نمود. -کسب منابع نادر (جذب منلبع استراتژیک)ادغام و کسب (تملک)می‌تولند ارائه کننده دسترسی منحصربه‌فرد.به منابعی باشد که عرضه‌شان در جهان محدود است مانند مواد خام کمیاب یا پرسنل ماهر به‌عنوان‌مثال شرکت‌های دارییی شرکت‌های حوزه محصولات پزشکی با سایر شرکت‌ها ادغام‌شده یا آن‌ها رابا فن‌آوری‌شان می‌خرند مانند شرکت جانسون و جانسون در سال ۲۰۰۹ که سهمی از شرکت ایلان را خرید تایلان در درمان بیماری فراموشی(آلزایمر)را به دست آورد.

صفحه 11:
* هزینه‌های عملیاتی کمتو: ترکیب تولید و مدیریت زنجیره تأمین)دو شرکت اغلب به افزایش کارایی به خاطر مقیاس بزرگ‌تر و همکاری بهتر منجر شود ** قدرت همکاری بی کسب قدرت بر سایر نهاده در زنجیره تحویل - است به فرض . انسجام در فضای خرده‌فروشی که یه غلبه بازاری توسط چند خرده‌فروش بزرگ مثل شرکت‌های وال مارت و کاستکو منجر می‌شود به‌طور قاب‌ملاحظه ای قدرت خود بر تولیدکنندگان را تقویت می‌کنند تا درنتیجه قدر افزایش یافته به حاشیه سودهای تجاری بهتر امکان ارائه تخفیف بیشتر به مشتریان هزینه‌های مللی کمتو: ترکیب شرکت‌ها می‌تولند به کاهش هزینه‌های مللی منجر شود زیرا شرکت‌های بزرگ‌تر لب دارای زملنی آسان‌تر برای اقزلیش سرمایه هستند و گرایش دارند تا هزینه تأمین سرمایه کمتری نسبت به شرکت‌های کوچک‌تر داشته باشند

صفحه 12:
الاي ا Se a ae — ۳9 4 eed ان

29,000 تومان