کسب و کارتجزیه و تحلیل اطلاعاتمنابع انسانی و مشاغل

بررسی رابطه بین اثربخشی ارتباطات سازمانی و منابع قدرت مدیران

صفحه 1:

صفحه 2:
ل ل 0 ايان !نا ةا كار شنا !رش رتور د ۱ ‏ل‎ autos e 41-48 ‏ادارات هفتكانه آموزش و يرورش مشهد - سال تحصيلى‎ استاد راهنما: ذكتر غلامرضا خوى لزاد استاد مشاور: دکتر مسینعنی نیرومند پژوهشگر : همیرا نقشیندی و

صفحه 3:
سلس طسوارء ييف اوستة که مد أنسى ميل به موطين اد و سوس سهان شلیستد بز نان ست كه مر فبلسي أذ قز سر وجوه علم يد من آموختد چگینه بددیشم: سر ترلضع پر سر تاج گراتدی که مخ را دب طبن راد وار ‎eS‏ ‎ea tel al a heen staple 23‏ رآيه آلآن لديم ودار ‎gel ly AS gL al al yi ae iF ls tS aad‏ عتويش ‎Ga A‏ ن.ألديرا يد غهده گ فد هبچتین : اسفاه بو گزان ‎le gl le‏ تي ند كد يا صبورج و عسودع مكنورء رسقد علس زايه حهدء كرفهد. توطيق روز اقنرون مد كوا ران زا از م وكاء يترد ملان مسأل دار. ‏همجنين از زحمات استاد يز ركواز جداب قا دكت خبيحى كه ارزيابى و خاورى رساله اينججائب را يذب ضتهد بى نهايت سپاببگتازج, بهروزی وموفتیت حفبرنلی را از ح ركاه ید معالخواستار»

صفحه 4:
نصل اول

صفحه 5:

صفحه 6:
بررسى ييشينه يزوهش

صفحه 7:

صفحه 8:

صفحه 9:
‎dad a cok alder TO‏ بز وعش‌جالی فرضع و ارو ‎

صفحه 10:
9

صفحه 11:

صفحه 12:
فصل جمارم يافنه های پژوهش

صفحه 13:
رای لعجاي سدح مر ‎tate pte gr‏ موم ‎eh‏ ‏1-1 الإصيف جلتفها ath gle lb Alpe ‏لوجيف‎ 21 ‎aah aoe i pinches‏ ید مر ‎ ‎AABN cio sn cio ‎

صفحه 14:
مقدمه وه پزه‌هتر,یه لست تلم فانهای گرد آوری هیده ولتغياب و سراي اق غتعى يهن يا سد نر جو من گبیم. «داته‌ها» سا لطلةشت حالم كرد 3 وزرق. ‎tite pat Jak‏ پرسفالنه پا شيلفت جا انم ‎ttle Hae be SUNS ial pps ae baat‏ دامعقامه صريق مضين صليل انناو ميس كيزن 3 بحا جواب سدتقه ال اكه در سس م عويش #ستتم يشا مي كنا ادع اكت معط كاي اراي . تست كم. ‎he ss colle any oily porte Alle‏ چه قوانري جم ‎ave‏ هلد ميلاكيى امن جر يتك مفسوءه لز اعنله جسه ور سبرلین اسییم ‎ashy‏ دا قبی معسوخة چقرند ‎ie) Sat‏ سنواي کر یش چا پر لندگی فر سر گر متفبی‌های وارسشه و مستعل! فینیا با ععولن آمار توصيفر ‎phe coat Opp OT cane UI atl Sage glo ee nel) aia ee‏ است ‎table‏ ‎Maa cae lis Me al plas‏ 9 عبایر بان ‎a‏ شفید. یا فونیلیی ‎Bye RST tip Ue pe he‏ ‎ptt ty ale‏ این سل لیتیا اآمار استتباطن نايف ‎Bite‏ لين فصل كز دو بخن ارئته ده استت. جخش ال ال بافنه‌هایی, است. که از منریق ‎gal‏ توجیفی بدست. آهده است ء بخ دوم یافته‌هایی دا دز بر می‌گیرد که از آمار استتباطی, حاصل گردیده است. جر مخش آمار توضیقی ‎ste‏ تیان رونشن‌ثر بافده‌های پژوهش از جداول و تمودار استقاد گردیده است. يس از أن درایخشن دوم لین قصّل؛ با استفادء از روشیای آماز استتباطی به تجزیه و تحلیل داده‌ها پرداحته شده استت.

صفحه 15:
مقدمه عم پژوهتی نه گنک عیل ماعضعای کردآهدی عدت وااضوات بر سرالبان خلسی بزژم هی نه سست و حر مین ‎arses pet‏ يه إعلافايفن. ‎dane Meee Ripley‏ سضصاحنه چر,صانامه با مقخضبه با ‎Gh MEL,‏ ‎best eile Has Ny sts lhl pt as Las‏ به نفييق سجين. تحتدق 'آبا و عيعه ‎Liesl Aap‏ خوابه سعظله ای را که دز ستاو مویان خیم بیدامي تنم ع اكلم ‎ld Ay ells pada ME pt aah plain lm kag‏ مین با هه لواتری ددع مر دعق ‎lla‏ شره حم يك ومد او ‎shal‏ چسد و عبزان ی وذیری دز این موه چگوبه حت ايمل ‎oh pate a Ao hE ote‏ وااسته مر ‎asters! JT clase telat Hite‏ ‎keane |) Jit ag aang AE sls inv ada‏ ی کنن؟ رگ ‎eles aaa en JA‏ معالیم له چه موفطي عوان, عفیرها و حایر مجرار وسود ناد با ندارت‌اتی ‎alee‏ دم با ‎Spey nae Alp‏ ایدم نج و ‎ipl ge Mel bcc Aad May fal uid‏ انين ‎pall pd (oy td A Ae ge Sat‏ دافتا‌هايی. لست. که قر علريق آمار تومسعی ‎and wma‏ آمییت و وصتن نوم والدعاايي. ياغ مر عن تعر “لد , أعار لمناظى. مشمل #رشيده اعمس در زج م ‎aed aioe‏ مور و یی و زج موی و و ‎Lede AVG! Bee‏ دوم إن مصلء عا السك آذ زوشیبای آنر استاشی به تجرمه و تال ۶ادععا پزداصة لح انش" ۱ انح که هر گدام از عتصرهاى ‎Gated‏ از حجموع تبداد ستقاوتی از سوالات پزسشنامه محاسبه عی‌شوند " بنابرلین دامن تغییرات مقاجيز آنها متفاوت و بنايرلين مقايسه كار مشكلى مى باشد. به عنوالِ متان هولفة ازتناطات لثر خش از مجموع ‎٩‏ سوال پرسشنامه محاسبه می شود بتانرلین فقادیر آن ببن ‎٩‏ ‏و ۶۵ متفیر خواهند بود و مولفه تعدد گانالای ارتباطی از مجسوع :۱ سوال پر سشنامه محاسبه می‌شود

صفحه 16:
۳ منبع قدرت پاداش

صفحه 17:
جدول 2-1-4- میانگین و انحراف معیار منبع قدرت اجبار منيع قدرت اجبار جدول 3-1-4- ميانكين و انحراف معيار منبع قدرت قدرت قانون منيع قدرت قانون

صفحه 18:
رل از ۱

صفحه 19:
توصیف منابع قدرت بر حسب قدرت غالب مدیران:

صفحه 20:
جدول 7-1-4- جدول توزیع فراوانی منبع قدرت پاداش

صفحه 21:
9 7 1 اوا

صفحه 22:
1۳ OSEC 1 PPP] PBC PSTN Pr eses (ns br Pres

صفحه 23:
Brel oy) eed Feds Ineereege Reet ogee Yerba 6 ey 1 eye NEY Se Wie ۱ ee جدول 4-١-؟١-‏ ميائكين و انحراف معيار ارتباطات اثربخش شاتصهت ره

صفحه 24:
جدول 13-1-4- ميانكين و انخراف معيار بازخورد

صفحه 25:
۱ sles Sli 9 yySiles -15-1-4 Joa>

صفحه 26:
جدول 17-1-4- جدول توزيع فراوانى بازخور ‎ies [ns | cant |‏ ایس نی در ۹ 1 ‎ ‎ ‏خيصة فراوائك ‏یک 2 6/2 دو 39 6/52 سه 37 100 ‎ ‏مجموع 87

صفحه 27:

صفحه 28:
fete Oe FS ‏ل‎ ULC | ae ‏ا‎ 1/23 100 1023 clgins gine 81ail 9 ysSile 22-1-4 Jgr>

صفحه 29:
جدول 23-1-4- میانگین و انحراف معیار سابقه مدیریت

صفحه 30:
5 25200000 بررسی م 0 برای ا 000 ‎alte NEE pay to pal oe‏ قدرت مورد بزرسی قرار کیرددردرصووتیکه ,در هر ۵ نورد ارتباط ‏صنی دار وجود داشته بابک جی توالیم قرصبه امللی, را تبذبریم. ‎ ‏پزرسی تبوال فرعی یکت: ‎ ‏سس انز بخشی ارتاطات سازمای «منبع فذرت باداضسدیران,رابکه ‏وحود دازد؟ ‏تدول 1-2-4- ضریب همبستگی بین منبع قدرت پاداش و اثر بخشی ارتباطات سازما ‏تست ‏لاع ال م ‎ ‎

صفحه 31:
Pp Prva | ‏زا‎ cP rere Ey by Lyd Pee 000/60 ets 268/ Lojban crUolas ‏م ا‎ Jo, Jl

صفحه 32:
بر 1 و ار ‎ee‏ 520 جدوا poe | ‏همبستگی‎ ‎see همبستگی ۳ بخشی ارتباطات سازمانی 1 0 5 2 انون و اثر ار بين ل 5-2-4- ضريب و مقدار ‎eae‏ احتمال ضریب ار

صفحه 33:
جمع بندی سوال اصلی تحقیق: همانطور که قبلاً اشاره شد با توجه به وجود ارتباط معنى دار هر ينج مولفه قدرت مديران با لثر بخشى ارتباطات سازمانى اكنون مى توانيم سوال اصلى را مورد تاييد قرار دهيم.

صفحه 34:
بررسي سوال در منبع قدرت ياداش: دول 6-2-4- آزمون من ويتنى براى مقايسه متبع قدرت باداش به تفكيى رشته تحمب Ea Paced ۳ EA ie 50/438 Ea 81/37 Fe] P| = | 78

صفحه 35:
۱ entero} ندول 7-2-4- آزمون من ویتتی برای مقایسه منبع قدرت اجنار به تفکیک رشته تحص مقدار آماره | مقدار آما (شته از اه 7 7% | ‎Ini0‏ مقدا ۳ تعداد 1 ‎ere‏ رتیه تا من ‎a Ww‏ 4 ویلکاکسن آماره 2 | احتمال 663/0 | -436/0 | 50/2333 | 50/503 4 sa] 38 | [P33 | 89/38 0

صفحه 36:
بررسي سوال در منبع قدرت قانون: 18 60 78 58/43 28/38 مجموع رتبه ها 00/702 00/237 9 مجموع رتبه ها 50/784 50/229 6 سوا اماه نآ من ويتنى 00/531 مقدار آماره ‎wag GT‏ 50/466 مقدار آماره ۷ ویلکاکسن 00/702 50/2296 -940/0 347/0

صفحه 37:
1 ار زر( : ‏جمع‌بندی سوال فرعی شش‎ Foray NUR CRE Te peeTeOnT ‏ا‎ Recwe Wore Cae re Cera EOE TE SON Ee pene ‏ااا‎ ey RO RCRT AS Fer Free peR Cntr ‏اما‎

صفحه 38:
سوال فرعي هفت : آيا بين هر يك از منابع قدرت مدیران و سابقه مدیریت ارتباط وجود دارد؟

صفحه 39:
۱ tow hele tory ee Te SO ery

صفحه 40:
۱ eee Se Be bene aN ees Ror es ie cea werd ‏مقدار آماره | درجه آزادی‎ 4 579/35 مقدار آماره 995/37

صفحه 41:
نا 0 ‏ل م‎ ee Peg و مقدار آماره 181/28 جدول 16-2-4- أزمون كروسكال واليس براف بررسي پاداش 12 اجبار 12 قانون 12 مرجعیت 12 مود ده 12 83/26 96/6 33/37 17/42 21/39 مقدار آماره 028/34 sll ays 4 9 Heeresec yrs سر 4 مقدار احتمال 000/0

صفحه 42:
‎eee)‏ تا ‏تیه ‎ate‏ ماه | برجه ار احتمال ‎000/60 ۹ 57/40 ‎

صفحه 43:
0م ۱ مقدار آماره | درجه آزادی 4 241/24

صفحه 44:
مقدار | | 1 | سا | سا 000/0 | [es | | ‏هر‎ | جمع‌بندی :

صفحه 45:
‎eee Lee sae eee‏ قذزت»مديزان و اتزيحنتن ارفاظات شارماني اا ‏اا ا ‏1- آنا تبن تقتية زقدرّت باذاش ,و تخشى ازتناظات: تنازجانى: زانظه 'وخوةارزد؟” ‎

صفحه 46:
فصل پنجم ‎oo ane‏ هش تفسیر و استنتاج نتایج ۳

صفحه 47:
‎IPs Rene rae A eC Speer ev |‏ رن ‏توال فرعى .دو آيا بين منيع قدرت تخصص: ورانزيجيفى ارتباطات سازمائف رابطه وجود دارد. ‎20 ‏م ل م ل‎ | Perry 0 ‏سوال فرعی چهار: ایا بين منبع قدرت قانون و اثربخشی ارتباطات سازمانی رانطه وجود دارد؟ ‏رز زر سار ار سارتانی مج قرو ماود ما موم ‎ee Tee eset Cana Sc UCB ere es‏ ری ‎ee‏ تس ساسا ‎rete‏ هت ریخ ای قدررن ومع | موه 5 سس ۱ رک 0 ‏ی

صفحه 48:
سوال فرعى شش: آيا بين هر يك از منابع قدرت مديران بر حسب تخصص مديريت ‎Ror) Rae nee tate woo iey‏ نت ‎SER Se a Oil Reece Orie el bee ResrC Re eee e ee Merea ee Tierra |e‏ 0 ‏ا‎ orl pyro) Reece pe tee Pee pes VRe eS ‏ا‎ PSA | Po ‏یافته جانبی:‎ تا وحود داریا محاسته مقدار احتعال فربوط رنه آرهون کرو کال والسین :در برزسن عقاو تن ‎a-Sy‏ ا ۱ ‎PUBS pee crer aeons een eee aa‏ اما بزتیب قدرت در تواحي آمورش (وپروزش ز هم ای سا هی تمد تا نک لا 1 rn r= Sites eens etna ca) eer ore ON TET Beste MC ‏1ج رک‎ Nice MDD ar ‏ار‎ اك سويت سين ‎NSN‏ ات ویر 2b RAE eter eos eee ec Og ey oe

صفحه 49:
20007 ۳ ‎eer‏ ا ا ل لله ادارات نواحی هفتگانه آموزش و پرورش مشهد می‌باشد. بنابراين نتايج يزوهش قابل <_«._« محدودیت در ابزار: تنها ابزار مورد استفاده در این پژوهش پرسشنامه می‌باشد و از سایر ‎vr cree EES ree ed ear eS‏ اا د آندازهگیری استفاده می‌شد, بقیناً نیج تحقبق از دقت بالاتری برخوردار می‌شد. محدودیت در روش: روشهای آماری مورد استفاده در پژوهش حاضر شامل روشهای ‎Beene mere eee yee ares sores ireeyrer Recor eee aea el‏ ‎eee‏ 1 ‎Seve‏ ا ا ال ا يزوهش مؤثر مىباشد. ‏محدوديستتدر.فعاليتهاى ميدانى و اجراى يرسشنامه : عدم حضور برخى مسئولين و ‎eae mer ar SCR MO LAS CS‏ ا ا ا ا ‎ee eS eT‏ مرلجعات مكرر كرذيؤو ۱

صفحه 50:
رایخ ال ‎Eee eB LSS aI eo Es eae eas‏ شترم عو حم مجه ك نیم كبرب اجباق دابل ‎ee erat Dn Eye}‏ ۱ لد مر ‎ENON SS Ee‏ وی ی بت و ری افرَايِئل لير متايع قرت إزدامار يهاز اكامات متكنارا مخيطرا كزان هد 9 نتايج يؤوهشن تشبان داداكه بين مثابع قدرت:مديز أن بحتب تخصدص مديز نت و بتكصنمل»غيرغديريت: ‎ap peer ener i aeen eae nen ro Ones aeons)‏ 0

صفحه 51:
پیشنهاد به پژوهشگران : 1- نتايج بزوهش نشان داد كه بين هر يك از منابع قدرت مديران بر حسب تخصص مديريت و تخصص غير مديريت تفاوت معنادار وجود ندارد و البته اين نتيجه در رابطه ‎SECC Ry‏ ا ا ا ا ا 00 پژوهشگران توصیه می‌شود در زمینه تاثیر تخصص مدیربت بر عوامل و عناصر مختلف ا ل 2 گرچه در تحقیق حاضر توجه به فاکتورهای اثربخشی ارتباطات سازمانی (تعدد کانالهای ارتباطی, بازخور و ارتباطات اثربخش) به دلیل توجه خاص به منابع مختلف ‎Reser Sere ator se Re seecMs soe eae]‏ ۱ ا ا ‎ae‏ 000 م ا ل ا ا ا ةا 3- با توجه به ارتباط معکوس منبع قدرت اجبار با بسیاری از عناصر مثبت سازمانی. به پژوهشگران توصیه می‌شود پژوهشهای خاضص در زمینه منبع قدرت اجبار را مدنظر قرار دهند.

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
29,000 تومان