کسب و کار فروش و بازاریابی

بررسی روش‌های بازاریابی (محصولات و خدمات پزشکی)

bazaryabiye_mahsulate_pezeshki

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “بررسی روش‌های بازاریابی (محصولات و خدمات پزشکی)”

بررسی روش‌های بازاریابی (محصولات و خدمات پزشکی)

اسلاید 1: به نام دوست

اسلاید 2: دانشگاه پیام نور واحد تهران غرببررسی روشهای بازاریابی ) محصولات و خدمات پزشکی(استاد:جناب آقای رضاییتهیه و تنظیم:کورش خجسته فرزمستان 1391

اسلاید 3: بررسی پیشرفت علم پزشکی در چند دهه اخیر استفاده از ابزار و ماشین آلات و لوازم خاص را اجتناب ناپذیر می نماید . از آنجا که تعداد تولیدکنندگان این لوازم هر روز در حال افزایش است ایجاد یک بازار رقابتی بسیار ملموساست. بنابراین بازاریابی در جهت فروش این ابزار و ماشین الات و تبلیغات وسیع در اولویت کاری قرار میگیرد.

اسلاید 4: صنعت جهانی تجهیزات پزشکی از حدود 27000 شرکت تشکیل شده است و در حدود 1 میلیون نفر در جهان در این زمینه فعالیت میکنند و در سال 2010 چیزی در حدود 245.6 میلیارد دلار از درآمد جهانی را تولید میکنند. (1) اروپا تقریبا نیمی از این جمعیت شاغل در زمینه ی تجهیزات پزشکی را در خود و در قالب 22500 شرکت تجهیزات پزشکی، جا داده است.

اسلاید 5: مطابق آخرین پیشبینیهایی موسسات معتبر آینده نگاری جهان، حجم بازار جهانی تجهیزات پزشکی در سال 2012 به ارزش 307.7میلیارد دلار دست یافته است که معادل سرانه زیر 50دلار میباشد. پیش بینی میشود که این بازار تا سال 2017، با نرخ رشد متوسط سالانه 7.1درصد، به میزان 437.4 میلیارد دلار برسد که معادل سرانه کمتر از 67دلار به ازای هر فرد میباشد

اسلاید 6: چگونگي اجراي بازاريابي تك به تك در فروش محصولات پزشکی

اسلاید 7: بازاریابی تک به تکبازاریابی تك به تك در یك جمله ایجاد و مدیریت بر رابطه فردی با تك تك مشتریان است. در زمینه تجهیزات پزشکی ایجاد یک رابطه ی منطقی با داروخانه ها یا پزشکان بیمارستان ها ، درمانگاه ها ،و مطب ها و از سویی داشتن قدرت بیان و تفهیم کالا به مدیران خرید این بخش ها که در واقع بیشتر دارای مدرک مدیریت یا مهندسی پزشکی هستند بسیار مهم است.

اسلاید 8: تفاوت بازاریابی سنتی با بازاریابی تك به تك در این است كه در بازاریابی سنتی شاخص موفقیت، سهم بازار (market share) محصول است ولی در بازاریابی تك به تك شاخص موفقیت، سهم از تعداد مشتری (customer share) است.

اسلاید 9: واژه CRMگرفته شده از custom relation management در واقع بررسی مدیریت ارتباط با مشتری است.

اسلاید 10: در صنایع پزشکی استفاده از مدیرانی که سررشته از تجهیزات فنی پزشکی داشته باشند یا رشته تحصیلیشان مهندسی پزشکی باشد می تواند در ایجاد ارتباط فنی با مشتری نقش بسزایی بازی کند.

اسلاید 11: بازاریابی الکترونیک نوعی از بازاریابی تک به تکبازاریابی الکترونیک همان اهداف بازاریابی سنتی را دنبال می کند با این تفاوت که بازاریابی الکترونیک با بکارگیری ابزارها و روشهای بدیع فناوری نوین به دنبال نوآوری می باشد.

اسلاید 12: تعریف:اداره ارتباط متقابل مشتری در یک محیط پیشرفته رسانه ای به منظور کسب سود برای شخص یا سازمان مربوطه.

اسلاید 13: بازاریابی الکترونیک در سه بخش

اسلاید 14:

اسلاید 15: عوامل موفقيت در بازاريابي الكترونيك(BONI): 1 - سود رساني به مشتري .2 - توانايي در ارائه خدمات و اطلاعات مورد نياز مشتري بصورت Online .3 - توانايي كنترل و هدايت وب سايت .4 - ايجاد يكپارچگي ميان فعاليت هاي بازاريابي الكترونيك با ساير فعاليت ها.

اسلاید 16: هوانگ (HUAVNG) و ونگ (WANG) در سال ۲۰۰۲ میلادی، ۸عامل را که بر رضایت مشتریان از کیفیت خدمت الکترونیک موثرند به صورت زیر شناسایی كرده اند: ۱ ) بازخورد عمومی درمورد طراحی وب سایت؛ ۲ ) قیمت رقابتی محصول؛ ۳ ) شرایط محصول؛ ۴ ) تحویل به موقع؛ ۵ ) سیاست برگشت محصول؛ ۶ ) حمایت مشتری؛ ۷ ) سفارشی كردن پست الكترونیك باتوجه به خواسته مشتری؛ ۸ ) فعالیتهای ترخیص.

اسلاید 17: ▪ آمیخته بازاریابی شامل موارد زیر است:

اسلاید 18: چرخه بازاريابي الکترونيک شامل چهار مرحله اصلي است

اسلاید 19: عوامل موفقيت در بازاريابي الكترونيك چهار عامل مهم در كسب موفقيت بازاريابي الكترونيك عبارتند از: _ سود رساني به مشتري._ توانايي در ارائه خدمات و اطلاعات مورد نياز مشتري به صورت «برخط»._ توانايي كنترل و هدايت وب سايت._ ايجاد يكپارچگي ميان فعاليتهاي بازاريابي الكترونيك با ساير فعاليتها.

اسلاید 20: سهم مناطق مختلف جهان از تولید تجهیزات پزشکی، سال 2009

اسلاید 21: پیش بینی بازار تجهیزات پزشکی مناطق مختلف جهان در سال 2016 و مقایسه آن با سال 2011 (میلیون دلار آمریکا)

اسلاید 22:

اسلاید 23: مقایسه صادرات و واردات تجهیزات پزشکی الکتریکی و الکترونیکی، 11-2002 (هزار دلار)

اسلاید 24: آمار صادرات تجهیزات پزشکی الکترونیکی ایران در بین سال های 2002 تا 2012 به طور مجزا

اسلاید 25: با تشکر از همراهیتان

اسلاید 26: The End

18,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید