سایر تحقیق و پژوهش

بررسی نظام سلامت در کشور سنگاپور

Singapore

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “بررسی نظام سلامت در کشور سنگاپور”

بررسی نظام سلامت در کشور سنگاپور

اسلاید 1: بررسی نظام سلامت در کشور سنگاپور واحد: نظام های سلامت در ایران و جهان

اسلاید 2: سنگاپور دارای یک سیستم مراقبت های سلامت همگانی است که در آن دولت متضمن دسترسی به مراقبت های سلامت عمومی از طریق یک سیستم پس انداز اجباری، یارانه و کنترل قیمت می باشد‌.سیستم سلامت این کشور رتبه ۶ را در رتبه بندی سازمان بهداشت جهانی در بین بهترین سیستم های سلامت جهان در سال ۲۰۰۰ را داشت.

اسلاید 3: فلسفه مراقبت های سلامتی سنگاپور بر طب پیشگیری و آموزش های بهداشتی برای یک زندگی سالم و شاداب استوار شده و بر اساس مسئولیت حفط سلامت و مراقبت از خود بنا نهاده شده است.دولت یارانه زیادی را برای حفظ و ارتقای سلامت می پردازد و مردم در زمان اشتغال موظف به پرداخت بخشی از هزینه های خدمات هستند.هر فرد شاغل ۶ الی ۸ درصد در امد خود را برای برنامه پس انداز پزشکی پرداخت می کند.

اسلاید 4: ساختار و وظایف نظام سلامتقبل از جنگ جهانی دوم، خدمات بهداشتی و درمانی شهری سنگاپور تحت نظارت شهرداری بود و توسط مدیر خدمات پزشکی اداره میشد.وزارت سلامت سنگاپور در زمان استقلال این کشور در سال ۱۹۶۵ با جداشدن بخش سلامت از شهرداری و الحاق آن به دولت ایجاد شد.در حال حاضر در کشور سنگاپور وزارت سلامت مسئول پیشگیری، درمان و توانبخشی و تهیه کننده سیاست های سلامتی است.

اسلاید 5: اهداف سیستم مراقبت بهداشتی و درمانی در سنگاپورکیفیتدسترسیقیمت خدماتهدف برنامه ملی سلامت تغییر جهت نظام سنگاپور و اجتناب از مشکلات و دشواری های نظام های جامع مراقبت های سلامتی در سایر کشور ها بود.

7,500 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید