کسب و کاربرنامه‌ریزی

برنامه‌ريزی استراتژيک پيشرفته

صفحه 1:
برنامه‌ريزي استراتژیک پیشرفته مدل و فرآیند کلان برنامه‌ريزي راهبردي سیستم های تجارت الکترونیک

صفحه 2:
مدل و فرآیند کلان برنامه‌ريزي راهبردي سیستم های تجارت الکترونیک

صفحه 3:
نمودار مفهومي تغییر وضعیت سيستم‌هاي فناوري اطلاعات سازمانی تغييرات محيطي محیط آینده سازمان محیط فعلي سازمان محیط فناوري محیط فناوري آبند 15/111 موجو افق برنامه ريزي

صفحه 4:
فناوري 1 آیند: نمودار مفهومي تغییر وضعیت سیستمتجارت محیط آینده سازمان الکترونیک در سازمان هاي تجاري تغييرات محيطي محيط فعلي سازمان فناوري 1 موجو:

صفحه 5:
مسئله راهبري سیستم تجارت الکترونیک در سازمان‌ها * وضعیت عناصر و اجزاء محیط سیستم تجارت الکترونیک سازمان. در طول یک دوره زماني (و معمولا به طور مستمر) تغییر مي‌کند. * در هر مقطع زماني سیستم تجارت الکترونیک . باید با محیط خود در تعادل باشد. تا بتواند توجیهی برای ادامه بکارگیری داشته باشد. ۱

صفحه 6:
مسئله راهبري سیستم تجارت الکترونیک در سازمان‌ها = سئوالات اساسي: 7 معماري هر سیستم تجارت الکترونیک مشتمل بر چه اجزاء و مفاهيمي است؟ - چه ابعادي از سیستم تجارت الکترونیک سازمان راء باید جهت حفظ کارايي آن در مقابل محیط. تغییر داد؟ 7 تغییرات در سیستم تجارت الکترونیک سازمان باید جه اهدافي را دنبال نماید؟ براي توصیف وضعیت و عملکرد سیستم تجارت الکترونیک از چه شاخص‌هايي استفاده مي شود؟ چه قواعد و جهت‌گيري‌هايي را باید در روند ایجاد تغییرات در سیستم تجارت الکترونیک سازمان رعایت نمود؟ - جه اقدامات عملي. براي تغییر در سیستم تجارت الکترونیک سازمان بر اساس جهت گيري تعیین شده. باید انجام داد؟

صفحه 7:
فناوري 1 آیند: نمودار مفهومي تغییر وضعیت سیستمتجارت محیط آینده سازمان الکترونیک در سازمان هاي تجاري تغييرات محيطي محيط فعلي سازمان فناوري 1 موجو:

صفحه 8:
عناصر اساسي در راهبري سیستم تجارت الکترونیک © پيكره‌بندي و معماري سیستم تجارت الکترونیک 7 وضع موجود پيكره‌بندي و معماري سیستم تجارت الکترونیک 7 وضع آینده (چشم‌انداز) پيكره‌بندي و معماري سیستم تجارت الکترونیک * محیط سیستم تجارت الکترونیک - وضع موجود محیط سیستم فناوري اطلاعات (اجزاء» پيكر‌بندي و ..) - وضع آینده محیط سیستم فناوري اطلاعات (اجزاء. پيكره‌بندي و ..) * مکانیزم و نحوه تعامل سیستم تجارت الکترونیک با محیط 7 مکانیزم و نحوه تعامل در وضع موجود 7 مکانیزم و نحوه تعامل در وضع آینده

صفحه 9:
عناصر اساسي در راهبري سيستم‌هاي تجارت الکترونیک (ادامه) * تغییرات محیطی سیستم‌های تجارت الکترونیک - روند تغییرات در اجزاء محیط تجارت الکترونیک 7 سناريوهاي تغییر در محیط تجارت الکترونیک دوره (افق زماني) برنامه‌ريزي راهبردي سیستم تجارت الکترونیک ؟ كن هنز ات 5 متم تجارت الکترونیک 7 اهداف تغییر راهبردي سیستم تجارت الکترونیک * اهداف عملكردي و وضعيتي * اهداف كمي و كيفي 59 اهداف كلي و جزئي

صفحه 10:
عناصر اساسي در راهبري سيستم‌هاي تجارت الکترونیک (ادامه) ۴ تغییرات سیستم تجارت الکترونیک(ادامه) ‎a‏ راهبردهاي (استراتژي‌هاي) تغییر در سیستم تجارت الکترونیک 7 طرح و برنامه جامع تغییرات در سیستم تجارت الکترونیک

صفحه 11:
مراحل كلي تجزیه و تحلیل و برنامه‌ريزي راهبردي سيستم‌هاي تجارت الکترونیک * شناخت ساختار دروني و معماري وضعیت موجود سیستم تجارت الکترونیک © شتناخت و تحلیل اجزاه بناشتار و وضعیت موجود محیظ سیستم تجارت الکترونیک * شناخت و تحلیل نحوه تعامل فعلي سیستم تجارت الکترونیک با محیط * تحلیل روند تغییرات محیط سیستم تجارت الکترونیک و افق برنامه‌ريزي ۰ پيش‌بيني وضعیت آینده محیط سیستم تجارت الکترونیک

صفحه 12:
مراحل كلي تجزیه و تحلیل و برنامه‌ريزي راهبردي سيستم‌هاي تجارت الکترونیک * تحلیل تجوه تغامل آننده:سیستج تجارتالکترولیگ:با فحیط ۴ تعیین اهداف تغییر در سیستم تجارت الکترونیک ° طراحي و تدوین راهبردهاي تغییرات در سیستم تجارت الکترونیک * تعیین معماري و ساختار آینده سیستم سیستم تجارت الکترونیک ۴ طراحي و تدوین برنامه جامع اقدامات براي تغییر سیستم تجارت الکترونیک

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان