کسب و کارمدیریت و رهبریبرنامه‌ریزی

برنامه‌ریزی معماری سازمان

صفحه 1:
برنامه ریزی معماری سازمان 0 Coterprise Orchitevtune PLOOOIDGE

صفحه 2:
se oe برای دو ردیف بالائی زکمن حوزه طراح و مدل كسب و كار ‎(Alu)‏ در 800 با نگرشی داده - محور ۰ جهت اطمینان از تولید سامانه های اطلاعاتی با کیفیت بالا تاکید این روشگان بر روی تعریف مدل کسب و کار با ثبات » تعریف وابستگی های داده ای قبل از اجرای سامانه و تنظیم فعالیتهای اجرائی بر اساس وابستگی های داده ای اولین مرجع 966 نوشته استیون اسپیواک

صفحه 3:
شکل (۱-۱): نقش معماری سازمانی به عنوان عامل هماهنگ کننده تلاشهها

صفحه 4:
كا 4 پیچید گی و هز ينه ها بالا فناورى 4 ‏خسو‎ 6 of % EO ACD ‏كس إن‎ + iene

صفحه 5:
۲ The ۹ ‏نا‎ ‎= Life Cycle gineering 7 and Program Systems Migration Managemen Modernization Operations & Maintenance

صفحه 6:
شکل (۱-۳): برنامه معماری سازمانی و اجزاء آن

صفحه 7:
شکل (۶-۱): مدل مدیریت راهبردی معماری سازمانی

صفحه 8:
حوزه کسبوکار رفار كسبوكار

صفحه 9:
جنبه های معماری تجاری و اطلاعاتی ۱ ‏1ه‎ aa en. 0 مجموعه راه حل‌های حرفه رفتاز حرقه HON) Sud ‏مجموعه راهحل‌های معماری سازماتی‎ |

صفحه 10:
رفتار حرقه 2 ‎ie‏ جنبه های معماری حرفه و اطلاعات شکل (۴-ع): ترسیم مجموعه راه‌حل‌ها

صفحه 11:
موجود ‎Yay‏ معماری فناوری معماری داده ‎Fay‏ شکل (۱۴,۱جزء باه ریزی معمری سازمای

صفحه 12:
یه ول له دوم لايه جهارم أغاز بيادسانى" Spc lobe | yey lad gape SS eae عرد تک سس ری ری تیا Mel gba ‏طر‌های‎ ٠١ شكل 1-4 فازهاى اصلى ‎EAP‏

صفحه 13:
جدول ۲-۶ فاکتورهای اصلی مونقیت برای مأموریت‌های دپارتمان 15 مأموريتهاى 15 © استرسى به داذدهاى مورد نياز در هر زمان و هر مکانی که به آنها نیاز وجود داشته باشد. © سیستم‌های العطاف پذیر و سهولت نگهداری آن‌ها * وجود استاندردهایی برای یکپارچگی سیستم‌ها ‎٩‏ یکبارچگی سیستم‌های موجود در سازمان © قابل قبول بودن هزينهها # با بردن کیفیت داده‌ها فاکتورهای موفقیت از دید مدیران 8 دسترسی به داه‌ها در هر مکان و هر زمای که لازم باشل. © قابليت تطابق با نيازهاى متغير سازمان © وجود دادههاى صحيح و معتبر © به اشتراككذارى داددها بين واحدهاى سازمان © كافش هزيندها © كنترل كيفيت ذادمها

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان