صفحه 1:
صفحه 2:
+s {Ppp
Sid Savara’s Ultimate Productivity System (1m)
صفحه 3:
Present by:
Dr. Amir Jalali
BSc, MSc, PhD
Nursing and Midwifery college
صفحه 4:
PDP
The PDP is a record of the agreed personal
and/or professional development needs to be
pursued throughout the following year, as
agreed in the appraisal discussion between
the Staff and the appraiser(NHS)
Personal Development Review
Personal Development Review forr
Mandatory Training Form
Tetbur?
Personal Development Plan € ury
و people ist
صفحه 5:
مس ۳۳۳
The term personal development planning (PDP) is
being used to describe the “means by which staffs can
monitor, build a reflect upon their personal
development.
Personal Development Planning is ‘a structured
and supported process undertaken by an individual to
reflect upon their own learning, performance and / or
achievement and to plan for their personal,
educational and career development.'
صفحه 6:
مس ۳۳۳
توسعه فردی و يا توسعه شغلی و حرفه ای یک فرایند مستمر در خصوص ارزیابی نیاز
های آموزشی هر فرد و برنامه ریزی برای رفع این نیاز ها است. این فرایند به شما
کمک می کند که در خصوص دانش, عملکرد و يا موفقیت های خود فکر کنید و برای
ارتقا و پیشرفت فردی» تحصیلی و آموزشی خود برنامه ریزی نمایید.
با ایجاد و اجرای 2۳] ۳ فضایی ایجاد می شودکه در آن هرکدام از پرسنل فرصت می
یابند با مقام مافوق خود به نحو شفاف صحبت کرده و علاوه بر بیان مشکلات ۰
انتظارات مقام مافوق را دریابند و در نهایت به یک جمع بندی در جهت اجرای هرچه
بهتر خدمات برسند. علاوه بر این با اجرای این طرح می توانیم به درستی حیطه هایی
را که پرسنل در آنها نیاز به آموزش دارند را تعیین نموده و با متمرکز نمودن آموزش ها
بر نیازهای واقعی پرسنل باعث افزایش اثربخشی و کارایی آموزش ها شد .
صفحه 7:
PDP
صفحه 8:
PDP Aspects
Educational needs
Immediately educational/training
programs(planning, implantation, evaluation)
Planned educational/training programs
programs(planning, implantation, evaluation)
صفحه 9:
تعيين هدف / Define Objectives Stas!
تدوین نقشه برای رسیدن به هدف .106 ۸۵6۳16۷6
objectives
ارزیابی نقشه ای که ترسیم کرده ایم. Evaluate the
plan
ثبت و نسان دادن مسیری که پیموده ایم. ۱6۳0۵۳5۲۵6
the plan
* زمان بندی مسیر حرکت. ۲1۳165616"
صفحه 10:
بزقاعة ريرق
صفحه 11:
Educational Needs
Self Assessment
Management system assessment
صفحه 12:
Educational needs
Self assessment
شرح وظایف ( انتظارات سیستم )
لیست اقدامات و فرایندهای ضروری بخش
برنامه استراتژیک( استراتژی های مرکز)
برنامه بهبود کیفیت
فرم نیاز سنجی.]00
صفحه 13:
Educational needs
Management system
assessment, یر
ای دوره آی
استراتژی های سازمان
فرم نیاز سنجی.]00
صفحه 14:
آرزیابی های دوره ای
ارزیابی توسط سرپرست مستقیم
ارزیابی سوپروایزران
آرزیابی سایر واحد ها و ارگانه
بهتراست 2 تا 6 ماه یکبار انجام شود
آنالیز آن . برنامه ریزی به منظور پوشش نقایص
..اچك لیست ارزيابي پرسنل بخش داخلي,00۴
..اچك لیست اورژانس,00
صفحه 15:
آزمون های دوره ای
دانش» نگرش و مهارت سنجیده می شود
سالی یکبار (بهتراست شش ماه یکبار انجام شود)
SSG SSeS
بهتراست حداقل 0 تا 6 محور در هرآزمون(شش ماه یکبار) و 6 تا
© محور در هر آزمون(سالی یکبار)
+ در هر محور 6 تا 2 سوال گنجانده شود.
از آزمون های الکترونیک بهتراست استفاده گردد.
سئوالات بهتراست (26) درصد حرفه ای و 600 درصد غير حرفه ای
باشد
حرفه ای و غیر حرفه ای با توجه به هر جایگاه شغلی می تواند متفاوت
باشد.
صفحه 16:
شرح وظایف و مهارتهای اساسی اولیه برای ورود به شغل
شرح وظایف ( اختصاصی و عمومی)
شرح وظايف ( مصوب وزارتی و یا مصوب سازمانی)
مهارتهای اساسی اولیه برای هر شغل از دل شرح وظایف و انتظارات سیستم
بدست می آید.
معمولاً در قبل از برنامه ریزی سالیانه برطبق شرح وظایف و اقدامات
اساسی اولیه ارزیابی می گردد.
صفحه 17:
سیستم مدیریت خطا و خطر
كميته هاى مرك و مير
كميته شكايات
كميته موربيديتى
RCA
صفحه 18:
سایر موارد
شاخص های فرایندی
شاخص های عملکردی
بازدیدهای آیمنی
* پایش های مدیریتی
پایش های مراقبتی
استراتژی های سازمان
صفحه 19:
Immediately educational/training
programs(planning, implantation,
evaluation)
Planned educational/training programs
programs(planning, implantation,
evaluation)
صفحه 20:
Immediately educational/training programs
(planning, implantation, evaluation)
فرم توسعه فردی,00
صفحه 21:
Planned educational/training
programs programs(planning,
implantation, evaluation)
برنامه هایی است که بر مبنای نیاز های آموزشی و سیاست های
سازمان برنامه ریزی شده و در طول سال آموزشی برگزار می
گردد.
صفحه 22:
جدول نیازهای آموزشی آقا/ خانم......(پرستار/ کارمند.....)
ردیف | نیازهای آموزشی ا
نيازهاى آموزشى. | دوره أموزشسى
صفحه 23:
جدول نیازهای آموزشی بخش..... در سال ...
Sees) 20 سس ا یت اس
بيشنهادى آموزشی
صفحه 24:
اولویت بندی برنلمه های آموزشی
برحسب برنامه های آموزشی
برحسب تعداد برنامه های آموزشی
بر حسب تعداد و افرادشرکت کننده
بر حسب روش اجرای برنامه های آموزشی
صفحه 25:
جدول برنامه آموزشی برنامه ریزی شده مبتنی بر نیاز سنجی بخش Solel
دوره آموزی مورد نیاز | . تعداد | روش پاسخ به نیاز زمان برگزاری | سهمیه بخش اواحد
صفحه 26:
* فرم توسعه فردی00۴.
صفحه 27:
سایر فرمهای مرتبط با دفتر آموزش و بهبود کیفیت
جدول ارژیابی 60۴
برنامه های آموزشی مورد نیاز بخش بر اساس نیاز سنجی اولیه.]00
صفحه 28:
تلاش کنیم کمتر گله کنیم واز آنچه که داریم
خود و دیگران استفاده کنیم .
ممکن است فردا دیر باشدزندگی را نخواهیم
فهمید اگر دست از تلاش و کوشش برداریم.
|
صفحه 29: