تعداد اسلایدهای پاورپوینت: 51 اسلاید صفر تا صد بازاریابی و تنظیم برنامه راهبرد توضیح داده شده است مخصوص کارآفرینان دارای کسب و کارهای نوپا می باشد جهت موفقیت مدیریت تبلیغات و بازاریابی حرفه ای در پیش گیرند.

ghiyas.fakhri

صفحه 1:
برنامه جامع بازاریابی ( احرابی) گردآوری مهندس غیات الدین فخری مدرس دانشگاه و کاس ارند تجارت الکترونیک تابستان 1399

صفحه 2:
تعریف دکتر فیلیپ کاتلر از مارکتینگ ۵۲۱۵۲ ‎Dr. Philip‏ بازاریابی عبارت است از علم و هنر کشف , خلق و انتقال ارزش به مشتری و بازار هدف برای ایجاد رضایت و سود برای آنان است .

صفحه 3:
بازاریابی ‘ تبلیغات ‘ برندينق ‘ رسانه ‘ روابط عمومی , ارتباطات , فروش , خدمت به مشتری و

صفحه 4:
Marketing Mix آته‌های بازاریابی: زا ریات است. 2-قيمت ( ۳۲:66 )قیمت گذاری باید علاوه بر رقابتی بودن و هم بیشترین سود ممکن را برای سازمان فراهم کند. 3 ۱ ۳۱۵66 ) شامل نحوه رساندن محصول به مشتری و محل ارا. ۰ ۲ ۳ مشتری می شود. 4ترفیع ( ۳۲۵۲۸۱۵۴۱۵ )پیشنهادهایی برای ترغیب مشتری به خرید و ایجاد انگیزه بیشتر برای خرید بیشتر مشتری.

صفحه 5:
با تم توتهی_ می دنند, ۳۵۵۵۶ ‏رفتار مشتری را در نظر محصول‎ tat 8۲:6 ‏فیمت (بهاء)‎ - 5 ۳ s OTE ‏نمی‌گیرد و درونگرا است. و آمیخته بازاریابی سنتی‎ شتر بان 5 ۳ 00 تا مشتریان را منفعل در نظر می‌گیرد؛ تعامل را ‎ROI jlo‏ تمی‌دهد و نمی‌تواند موجب جذب و ایجاد ارتباط قوی ‎UME‏ ‏شود. 3 ات بازاربایی سنتی عناصر منحصر به فرد بازاریابی ۳ oS) a خدمات را در نظر نمی‌گیرد. ‎Peres‏ 2 بر محصول است, اما اکثر شرکت‌ها محصول را به صورت جداگانه نمی‌فروشند. فروشندگان علاوه بر کل رد و استرام را نبز میفووشند. ی ۲ آمیخته بازاریابی سنتی در خصوص تجربه مشتری / مصرف كننده استراتزى خاصى ندارد. 00000

صفحه 6:
آمیخته بازاریابی خدمات - مدل ۴7 در بازاریابی < The 7Ps Marketing Mix (People ) ‏مردم‎ ‎( Product ) Jgaro توزیع ( ۳۱۵۰۵ ) ( Price ) eros ( Promotion ) ‏ترفیع‎ فرایندها ( ۳۲۵68۵5566 ) شواهد فیزیکی ( ۴۷۱6۴66۵ ۳۳۷5۱6۵۱ )

صفحه 7:
۱۰ ‏دیجیتال مارکتر معروف هندی که به گفته مجله فوریز جزء‎ (Nell Patel) Je Jy ‏برتر دنیاست. به سوال دیجیتال مارکنینگ چیست اینگوثه پاسخ می‌دهد:‎ 9 8 بارکتننگ به هرگونه‌ای از بازارا ۲ محصولات و خدمات می‌گویند که از طریق دستگاه های الکترونیکی انجام می‌شود».

صفحه 8:
بغات فرایندی بلند مدت و مستمر می باشد. ای ۲ حرات مالى کاهش هرینه تبلیهان» ۳ ‎pili‏ بوده اما قطع تبلیغات برای هر سازمانی ‎sy‏ ‏سازی آن متوقف خواهد شد. 3 - یک نام تجاری قوی به مشتریان اطمینان می بخشد 9 نس های بالاتر و تقاضای بیشتر منجر می کردد. 4 - بازاریابی عبارت است اداره کردن ارزش ادراک تیان

صفحه 9:
۳۳ ‏برنامه ریزی ماهیانه بایشتی برای هر ماه روزانه را‎ ١| ‏تی صورت كيرد‎

صفحه 10:

صفحه 11:
‎‘Totoro slo!‏ مسئولیت های برگزیده بازاریابی ‏تبلیغات ‏بسته بندی 1 ‏ترويج فروش طراحى محصول يا خدمت ‏فروش شخصی ‏روابط عمومی ‏موقعيت كذارى محصول يا ‎ens ‎eyo aes ese n Rey re rene een ‏درك رقبا‎ ‏اراح ال دراك ار ‏ترويج ‎ ‏را

صفحه 12:
@ 3 2 4a ‘ee ‏هدف های سودآوری‎ ‏جریان نقدی‎ ‏عضو هدفلا/61‎ ‏.قيب هدف‎ 7+ ‏موقعيت كذارى‎ برنامه ها ترويج

صفحه 13:
تدوین یک راهبرد محصول/بازار دهم أورى Pa ab ١ 3

صفحه 14:
رت تست سا تحلبل آررش دراک ‎Glass pleas‏ 11902 23 ‏فایده ها‎ ew cuss خليل آرزش ادارک شده از

صفحه 15:
محصول يا خدمت : بخش بازار هدف : عضو هدف واحد تصمیم گیری (مشتری) رقیب هدف مزیت های فایده مزیت های رقابتی

صفحه 16:
ین و مهمترین دارایی یت سازمان ‎ee‏ وقفه - در طی زمان و بازارها - ساخته ی شوند. موئلفه های نام تجاری : 1 - شناسه ها : نام, آرم, شکل, رایحه, مزه احساس...هر چیزی در خصوص مشخصه های نام تجاری اشارتی به مشتری کند. 2 - مشخصه ها : شامل خود محصول یا خدمت ویژگی ها فایده ها و نیازها ‎ro‏ شوند در واقع هر چیزی که به ذهنیت مشتری نسبت به نام تجاری مرتبط باشد. 3 - پیوندها یا تداعیها : پیوستگی های بین ز

صفحه 17:
Be TN SS ‏۲ج ی‎ eee BRAND in ۱ S90 ‏انتخاب فایده های کلیدی در‎ - 2 ‏تعیین مشخصه های ادراک شده از جانب مشتریان در‎ -3 ‏بازار هدف که نما تجاری شما را تداعی کند.‎ ‏تفاوت در بین مشخصه های مشتریان که نام تجاری‎ - 4 شما را تداعی می کند آن مشخصه ها را تعیین کنید. 5 سین یک راهبرد ارتباطاتی که نداعیهای مطلو ,۲ ایجاد کند.

صفحه 18:
اهبرد محصول / لا اهر ارات ‎a‏ 1[ ای هدف گیری شده به سمت ‎٩‏ از اعسای بازار هدف تان ‎ub‏ ‏هماهنگی داشته باشند و یک یام واحد ارائه دهند. شما باید هدف های عینی ارتباطات خود را بر حسب اقدامات مشتریان هدف بیان

صفحه 19:
ارتباطات ارتباط کلی olde ترچ فروش شخصی روابط عمومن تاکتیکها we ek هدف های عبت re) ‏تلاش‎ ‏هدف های عبت‎ تلاش هدف هاى عبتن رسانه ها 23 هدف های ‎ae‏ bole ‏تلاش‎ هد های عینی رسانه ها ‎ar‏

صفحه 20:
۱۳ wee pty alle 5 ولف ای راهبرد تبلیغات : | Cea ede) coor tet]

صفحه 21:
مربب تست بط تیبرت اهداف عینی ارتباطات - میانی و اقدام: za ۳7 ‏سا‎ آستحان محصول امتحان نام تجاری تغییر نام تجاری اهداف حركت 5 افزایش استفاده تغییر مدل

صفحه 22:
ارتباطات راهيرد كلى تبليغات روزنامه ها مجلات. رادیو تلویزیون. دیگر رسانه ها مولفه ها هدف های عیس ام تلاش ‎Oe‏ های عبت ام ‎w day‏ ‏هدف های عبت ام وسيله ها ‏تلا ‏هدف های عيتى ينام ‎rey‏ ‏لاش ‏هدف های عبت 0 وله ها تلاش ‎a sh oa‏ 1 وله ها ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 23:
اس رد ۶ زمانی که در هر یک از شناسه ‎pli sh‏ تجاری تغییری ایجاد می کنید نام تجاری خودتان را نیز ۶ تدوین شناسه ها هم علم است و هم هنر ارتباطات راهبرد کلی شناسه بسته بندی علالم وسیله ها لباس های متحدالشکل سایر شناسه ها مولفه ها هدف هاى عبن هدق فاق عبت عام انار الو تلاش هدق های عبت ام 3 تلاش هدف های عبت دوره زمانی 3 3

صفحه 24:
شلوغی و ازدحام تبلیغات رسانه ها نام تجاری بازارهای بالغ دانش و رفتار مشتری دلایل رشد ترویج فروث قدرت تجارت تمرکز کوتاه مدت تر تیان ره | ۱

صفحه 25:
eS eR ae eee) مولفه های راهبرد ترویج فروش : Cea ede) coor tet]

صفحه 26:
رورت وین رو رس هدف های عینی ترویجهای تجارت 0 فروش ‎e ۱‏ ا ا 000000 56 20772 ‏ع‎ - -

صفحه 27:
راهبرد ترویج فروش ارتباطات راهبرد كلى ترويع ترويج مصرف کننده گرا ترويع مصرف کنده گرا ترویج مصرف کننده گرا ترويع تجارت گرا US ce wot seals season 3 oe هدف های عبت ام روش تلاش هدف های عبت ام تلاش هدف های عبت

صفحه 28:
هدف های عینی مولفه هاى راهبرد فروش : 520 "در فروش شخصی, منبع کلیدی زمان | ‎al‏ نی ۱

صفحه 29:
مولفه‌ها دوره زمانی a 3 ریبدت بای نا رن هدف هاى عينى 1 ? راهبرد فروش تماينده فرويش | راهبرد فروش تخصیص تلاش شناخته‌شده‌ترین مدل راهبرد فروش : هدف های عینی تماینده فروش 1 راهبرد فروش < توجه تخصيص تلاش هدف های عینی ۶ علاقه راهبرد فروش نماینده فروش 2 تخصيص تلاش هدف های عینی خ اقدام نماینده فروش 3 ‎٠‏ راهبرد فروش تخصيص تلاش هدف های عینی نماینده فروش 4 | راهبرد فروش تخصیص تلاش

صفحه 30:
مولفه های راهبرد روابط عمومى : هدف های عینی روابط عمومی 00 زدایط عمومی تان مستلزم او 5 شكيباء آماده و خلاق برای با رای شناساندن کسب و کارتان | به عموم باشید." ۳

صفحه 31:
راهبرد روابط عمومی ارتباطات راهبردکلی رواب ‎esa‏ روایط با مطبوعات. تلیع محول ارتباطات شرکت. هداب /حمایت‌های مالی oy ‏مناسیت‌های‎ فتاه ۳ 3 oe هدف های عبت ينام تلاش ‎ee shoe‏ ae shoe

صفحه 32:
مولفه‌های راه برد بازاریابی اینترنتی: "در این روزكار شما نياز داريد كه در اینترنت حضور داشته باشید و به صورت فعال در اینترنت بازاریابی کنید." هدف هاى عينى اينترنت 1 زیت 553 li

صفحه 33:
چه ویژگی‌هایی یک وب‌سایت را موثر می راحت یافت شود سریع دانلود شود دعوت‌کننده باشید محتوای جامعی فراهم کنید لحن مناسبی داشته باشید درگیرکننده باشید (جسبنای ۱ ۳۳ سره صدا ۱ ۱۳ دارای تاوبری آسانی با < خودمانی باشید Be bk les pal, ‏از‎

صفحه 34:
ارتباطات راهبرد کلی بازابایی وب‌سایت. پست الکترویکی ols ار فتاه ۳ 3 oe ae shoe ol تلاش هدف های عبت ينام تلاش هدف های عبت ينام تلاش we eho ‏ينام‎ هدف ها خی ام

صفحه 35:
نقشهای قیمت‌گذار: ارزش به چنگ می آورد هزینه ها را پوشش می دهد بر سطرهای زیرین و زبرین تاثیر می گذارد رقبا راتحت فشار درا ۰۰۰ تخصیص‌ها ارتباطات توجه مأمور تنظیم را جلب می‌کند

صفحه 36:
آررسش ادرات نندو 586 ME Sue ole هزینه افزایشی به ازای هر 0

صفحه 37:
ادراك 7 77777 هزینه افزایشی به ازای هر هزینه افزایشی به ازای هر ra a 0 0

صفحه 38:
‎al‏ قیمت گذ هبرد ‎Se‏ ‏ور = اری ‏3 ‏راهبرد ‏قیمت گذاری ‏هدفهای ‎sist‏ ‏آرزش ادارک‌شد: .° ‏هزینه افزا ‎a‏ افزایشی به ازای هر ‏رقبا ‏ظرفیت

صفحه 39:
بازاریابی پارتیزافاویابی پارتیزانی با یک بیان روشن در مورد بازار هدف شما و موقعیت‌گذاری محصول یا خدمت‌تان ۳1 Tees ‏می شود.‎ 1 5 ‏جمع‌بندی راهبرد بازاريابى‎ ‏بارتيزانى:‎ ‏ما خواهان چه مشتریانی هستیم ؟ افراد 30 سال و بالاتر علافه‌مند به کتابهای‎ ‏(بازار هدف) مهم داستانی و غیر داستانی‎ ‏به‌طور مشخص باید با چه کسانی ارتباط داشته هر یک از خوانندگان‎ ‏باشیم؟‎ ‏(عضو واحد تصمیم‌گیر‎ ‏مى خواهيم بر كدام رقيب غلبه کنیم؟ کناب فروشیهای زنجیره ای بزرگ‎ G55) ‏چرا مشتییان باید از ما خرید کنند؟ توجه شخصی و توصیه و راهنمایی‎ ‏مزب ایده]‎ ‏چرا پیروز خواهیم شد؟ علاقه شخصی در مشتریان‌مان‎ gape)

صفحه 40:
نام گذاری تجاری پارتیزانی 52 23 لابن درست كنيد. (شعار تبليغاتى) ۷ حروف چاپی مورد استفاده در ارتباطات به هیچ‌وجه تغییر ندهید. ۲ رنگهایی را انتخاب کنید که در تمام ارتباطات, شما را یکسان نشان دهند. ۲ یک آرم يا نشان تهيه كنيد. نیازی نیست عجیب و غریب باشد, اما بازنشانی آن ساده باشد.

صفحه 41:
تحلیل مالی برای اتخاذ تصمیمات هوشمندانه بازاریابی ۲ صورنهای درآمد نظارتی برای مدیر بازاریابی ساخته نشده‌اند. انواع هزینه‌ها 2500 نا طی بازه مفروض از‌برون‌داد, تقریبا تایب مب دا هزینه‌ها ۲ متیر : با افزایش برون‌داد. افزایش می‌پانند. ‎GZ‏ هزینه‌ها ‎ ‎ ‎

صفحه 42:
تحلیل مالی برای اتخاذ تصمیمات هوشمندانه بازاریابی حاشیه فروش یا حاشیه سود متغير ۳ روش يا حاشیه سود متغیر مقدار پولی که شما قبل از پررا ۳۲۱۰ های ثابت دارید هزینه‌های متغیر < نرخ هزینه متغیر فروش حاشيه شود متغير نرخ حاشيه سود متغير فروش

صفحه 43:
تحلیل مالی برای اتخاذ تصمیمات هوشمندانه بازاریابی فرمولهای مفید سطح فروشی که فقط هزینه های 5 el ا ‎Cri‏ ا هزینه‌های ثابت سطح فروش مطابق با تمه 0( نرخ حاشيه سود متقر هزینه‌های ثابت + سود هدف سطح فروش مطایق با سید وتف نرخ حاشیه سود متغیر هزینه‌های ثابت + آراواس هدف سطح فروش مطابق: با آزاواس حطس ترع حاشيه بن 0527 ۱ هزيتدهاى مستقيم سح فرویش سای ححتتهحتكك و متیر

صفحه 44:
باکر تحقیق بازاریانی بخش‌بندی بازار رفتار خرید نیازها ارزش ادارک شده محصول نام تجاری متن تبليغ عادات رسانه ای تماسهای فروش قیمت‌گذاری رفتار خرید دوباره‌فروشان تأمین‌کنندگان رقبا روندها

صفحه 45:
تدوین یک راهبرد محصول/بازار .هم اورى ۱۱

صفحه 46:
سازمان‌تان بيش بينى ظرفیت فروش پیش‌بینی نتایج 1۳ La, pla پیش‌بینی ظرفیت بازار غیرقابل قبول غیرقابل قبول

صفحه 47:
طرح بازاریابی هدقهاى عينى برنامه ها ona فرضهای کلیدی برنامه‌ریزی سودآوری ‎sub ule‏ عضو هدفلا/91. رقیب هدف مريت فده مریت ریت طراحی فروش روابط عمومی قیمت گذاری سودآوری جرباننقدی

صفحه 48:
ا 5 مشتربان 7 زش واقعی.ارزش ادراک شده:موقعیتگذاری. رقبا توانمندی, مزیت رقابتی, مضمون راهیردی سازمان جهت‌گیری بازاریابی, توانمندی. مزیت رقابتی. مضمون حوزه‌های بازاریابی و تحلیلهای برنامه‌ریز ‎a‏ محیط وضعیت شتاسانت شناسایی بخش انتخاب انتخاب بخش راهیرد رشد موقعیت گذاری مریت رقاتی: موقعیت‌گذاری: مطمون رآهردی مشخصه نام تجاری ‎webb‏ طرح, موقعیت‌گذاری, فضای محصول ‏تبلیغات ارتباطات یکبارچه, ارتباطات ‏شناسه‌ها ارتباطات يكبارجه, ارتباطات ‏ترويج ارتباطات یکبارچه. ارتباطات ‏فروش ارتباطات يكبارجه, ارتباطات ‏7 ارتباظات يكبارجه. ارتباظات ‏قیمت‌گذاری فیمت‌گذاری ‏راهبرد راهبرد بازاز. رآهبرد رشد: مزيت ‎Gully‏

صفحه 49:
برنامه جامع بازاريايى بهبود طرح بازاريابىتان : ۱ ۳ ۳ ۶ : 00 | 5 ؛ 2-0 كد 2 2 20

صفحه 50:
طرح بازاریابی شما نقشه راه برای اقدامات آتی‌تان است. اين طرح بايد تمام افکار شما در مورد راهبرد بازاریابی‌تان را دور هم جمع کند. بازارهای هدف و موقعیت‌گذاری قلب طرح مورد نظر شماست. آنها باید تمام برنامه‌های بازاریبی‌تان را هماهنگ سازید.پیش‌بینی شما باید بر طرح

صفحه 51:
رفرنس : بازاریابی از صفر تا صد دونالد ای. سکستون, سینا قربانلو (مترجم)

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
30,000 تومان