سایرسایر

برنامه ریزی و طراحی تدریس و یادگیری

صفحه 1:
كاركاه برنامة ريزى ر طراحى ت يادكيرى

صفحه 2:
‎Le ee‏ اه ره ‎capes, Ap ee‏ 1 كم ‎seer‏ آموزشی برای یادگیری در-داخل و * آنچه توسط موسسه آموزیشی برای ی ‏ی از آن هدایت می ‎a‏ ‏© مجموعه اى از تجارب يادكيرى

صفحه 3:
ات

صفحه 4:
آماده سازی ردوس برتامه در سبی تدوین مواد و وسایل درسی ‎en is tal -9‏

صفحه 5:
تعيين اهداف ور ا ۱

صفحه 6:
ور عرس ولع كس و 0 © تغيير و اصلاح برنامه درسى بر مبناى نتايج

صفحه 7:
لا رل ل ‎ee ee re‏ © تدوين نظام اجرايى و كنترل كيفيت © بازنكرى

صفحه 8:

صفحه 9:

صفحه 10:
© مفهوم محتوا: هر انجه كه براى تحقق أهذا انتخاب و به كار كرفته مى شود ل ا ا ا ا د 5 ا ‎Dae rr ee‏ ب- میان رشته ای: تابع علانق یادگیرنده و مسائل مهم جامعه است ‏

صفحه 11:
* شيوه أى كه دائش بر ‎١‏ ‎٩‏ مفاهیم اساسی رشته درسی

صفحه 12:
‎gegen re eee‏ رن * ج تاکید برمطالب مهم و حبور از ۰۰ ۳۳۳ © د- ارائه مطالب محدود اما جامع و مرتبط

صفحه 13:
* ‏ستون عمودی شامل اهداف‎ ٩ es ‏ستون افقى : محتوا‎ ©

صفحه 14:
3 ۱ 5 ‏ح‎ ‎ied Glad , Guu) -O

صفحه 15:
ل از و پاسخ 3 و[ ل ك0 0002

صفحه 16:
3 ۳ چهار جود. ‎vii‏ ‏عه 1 = 5 0ه ار بب سرد 2 ‎Gaps ee :‏ ‎ee‏ ‏5 ‏امل ما ‎ex)‏ 5 ]| ى

صفحه 17:
‎rer ree a‏ در ‎8 ‏الف. ارزیابی نمونه برنامه به منظور انتخاب‎ ٩ ‏يادكيرى‎ ‎٩‏ ب- آزمایش اولیه برنامه به منظور اصلاح برنامه ‏ون ۰ استفاده از برنامه

صفحه 18:
همکاران و یادگیرندگان © داده هاى مبتنى بر عملكرد شامل عملكرد يادكيرد ‎De Se oi)‏ ۵ اطلاعات جامع از ‎arte we‏

صفحه 19:
پرسشهای فراخوان جه ديديد؟جه شنيديد؟يا توجه كرديد؟ جه به هم تعلق دارد؟بر طبق چه معیارهایی ؟ کار هه و ينه بعك تعلق دارد؟ عملیات ذهنی ناآشکار ۱ ‎acy‏ اا موارد مجزا ۱ انتزاعى كردن ‏تعیین نم ‏مراتبى موارد ‎ ‎fe ee re Cee oes ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 20:
0 جرا اينطور شد؟ معنتی این چیست؟چه تصويرى در ذهن شما ایجاد می کند؟چه نتیجه ای ‎eu‏ erence prea 9 9 فرا تر از آنجه ديده شده ‎eS)‏ كت ی ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 21:
ae. جرا ذثر من تى اليك اتفاق مى افتد؟ جه جيزى نشان مى دهد که اين احتمالا درست است؟ 1 كسم موقعيتءبازيابى دانش مرتبط تعیین روابط علی که به پیشگویی یا فرضیه ‎Sele mal ee‏ ۱57770۳۳ دانش حقیقی برای تعیین شرايط لازم و كافى

صفحه 22:
© مرحله ‎wor)‏ ركم ت۱۳ 7معلم ا 00 لاشاكردان خصوصيات نمونه هاى مثبت و منفى ]719 يكديكر مقايسه ميكنند. لاشاكردان فرضياتى را تدوين كرده و آزمايش مى كنند. لاشاكردان ا لل ‎OD Bye‏ Bt Web Orr eo)

صفحه 23:
شاكردان را مر را رد ل می کنند. ۷معلم بر اساس خصوصیات بنیادی»فرضیا- ۳۲ تائید»مفاهیم را نامگذاری و تعاریف را مجددا بیان می ‏ کر ‎SS UD‏

صفحه 24:
۷شاگردان به بحث درباره نقش فرصبیا خصوصیات می پردازند. ۷ شاگردان به بحث درباره نوع و تعداد فرضی مى يردازند.

صفحه 25:
گام اول: برای دانش آموزان زمینه بررسی را سازيد. گام دوم: دانش اموزان مساله را تعیین می کنند. ی ‎Be ney OPT DOBYNS v‏

صفحه 26:
— 5 كام ال © توضيح روشهاى كاوشكرى. » عرضه رويداد ناهمخوان.

صفحه 27:
© تائيد رخداد موقعیت مسئله.

صفحه 28:
و ی ار مر #در آوردن روابط علی به صورت فرضیه (و آزمون).

صفحه 29:
‎eee‏ رو

صفحه 30:
تحلیل راهبرد کاوشگری و توسعه موثرترین راهبرد.

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان