صفحه 1:
كاركاه برنامة ريزى ر طراحى ت
يادكيرى
صفحه 2:
Le ee اه ره
capes, Ap ee
1 كم
seer آموزشی برای یادگیری در-داخل و
* آنچه توسط موسسه آموزیشی برای ی
ی از آن هدایت می a
© مجموعه اى از تجارب يادكيرى
صفحه 3:
ات
صفحه 4:
آماده سازی ردوس برتامه در سبی
تدوین مواد و وسایل درسی
en is tal -9
صفحه 5:
تعيين اهداف
ور
ا ۱
صفحه 6:
ور عرس ولع كس
و
0
© تغيير و اصلاح برنامه درسى بر مبناى نتايج
صفحه 7:
لا رل
ل ee ee re
© تدوين نظام اجرايى و كنترل كيفيت
© بازنكرى
صفحه 8:
صفحه 9:
صفحه 10:
© مفهوم محتوا: هر انجه كه براى تحقق أهذا
انتخاب و به كار كرفته مى شود
ل ا ا ا ا د
5 ا Dae rr ee
ب- میان رشته ای: تابع علانق یادگیرنده و مسائل مهم جامعه است
صفحه 11:
* شيوه أى كه دائش بر ١
٩ مفاهیم اساسی رشته درسی
صفحه 12:
gegen re eee رن
* ج تاکید برمطالب مهم و حبور از ۰۰ ۳۳۳
© د- ارائه مطالب محدود اما جامع و مرتبط
صفحه 13:
* ستون عمودی شامل اهداف ٩
es
ستون افقى : محتوا ©
صفحه 14:
3
۱ 5 ح
ied Glad , Guu) -O
صفحه 15:
ل از
و پاسخ 3
و[
ل ك0 0002
صفحه 16:
3
۳
چهار جود. vii
عه 1
= 5 0ه
ار بب سرد 2
Gaps ee :
ee
5
امل ما
ex) 5 ]|
ى
صفحه 17:
rer ree a در
8 الف. ارزیابی نمونه برنامه به منظور انتخاب ٩
يادكيرى
٩ ب- آزمایش اولیه برنامه به منظور اصلاح برنامه
ون ۰
استفاده از برنامه
صفحه 18:
همکاران و یادگیرندگان
© داده هاى مبتنى بر عملكرد شامل عملكرد يادكيرد
De Se oi)
۵ اطلاعات جامع از arte we
صفحه 19:
پرسشهای فراخوان
جه ديديد؟جه شنيديد؟يا
توجه كرديد؟
جه به هم تعلق دارد؟بر
طبق چه معیارهایی ؟
کار هه و ينه بعك
تعلق دارد؟
عملیات ذهنی ناآشکار ۱
acy اا
موارد مجزا
۱
انتزاعى كردن
تعیین نم
مراتبى موارد
fe ee re Cee oes
صفحه 20:
0
جرا اينطور شد؟
معنتی این چیست؟چه
تصويرى در ذهن شما
ایجاد می کند؟چه نتیجه ای
eu
erence prea
9
9
فرا تر از آنجه ديده شده
eS) كت
ی
صفحه 21:
ae.
جرا ذثر من تى اليك
اتفاق مى افتد؟
جه جيزى نشان مى
دهد که اين احتمالا
درست است؟
1 كسم
موقعيتءبازيابى دانش
مرتبط
تعیین روابط علی که
به پیشگویی یا فرضیه
Sele mal ee
۱57770۳۳
دانش حقیقی برای تعیین
شرايط لازم و كافى
صفحه 22:
© مرحله wor) ركم ت۱۳
7معلم ا 00
لاشاكردان خصوصيات نمونه هاى مثبت و منفى ]719
يكديكر مقايسه ميكنند.
لاشاكردان فرضياتى را تدوين كرده و آزمايش مى كنند.
لاشاكردان ا لل OD Bye
Bt Web Orr eo)
صفحه 23:
شاكردان را مر را رد
ل
می کنند.
۷معلم بر اساس خصوصیات بنیادی»فرضیا- ۳۲
تائید»مفاهیم را نامگذاری و تعاریف را مجددا بیان می
کر SS UD
صفحه 24:
۷شاگردان به بحث درباره نقش فرصبیا
خصوصیات می پردازند.
۷ شاگردان به بحث درباره نوع و تعداد فرضی
مى يردازند.
صفحه 25:
گام اول: برای دانش آموزان زمینه بررسی را
سازيد.
گام دوم: دانش اموزان مساله را تعیین می کنند.
ی
Be ney OPT DOBYNS v
صفحه 26:
— 5
كام ال
© توضيح روشهاى كاوشكرى.
» عرضه رويداد ناهمخوان.
صفحه 27:
© تائيد رخداد موقعیت مسئله.
صفحه 28:
و ی ار مر
#در آوردن روابط علی به صورت فرضیه (و
آزمون).
صفحه 29:
eee رو
صفحه 30:
تحلیل راهبرد کاوشگری و توسعه
موثرترین راهبرد.