پزشکی و سلامت مراقبت‌های بهداشتی

برنامه های ایمنی و سلامت کارکنان اداره و شرکت ها

barname-hai-imni

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “برنامه های ایمنی و سلامت کارکنان اداره و شرکت ها”

برنامه های ایمنی و سلامت کارکنان اداره و شرکت ها

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیم

اسلاید 2: موضوع : برنامه‌های ایمنی و سلامت کارکنان(فصل پانزدهم)نام استاد : دکتر مقطع تحصیلی : کارشناسی ارشدگردآورنده : نیم سال اول 95-94

اسلاید 3: مباحث:1- مفهوم ایمنی و سلامت2- چالش‌های منابع انسانی3- سلامت جسمی و سازمانی4- استرس5- بهداشت روانی

اسلاید 4: مفهوم ایمنی و سلامتایمنی و سلامت کارکنان در سازمان روز به روز اهمیت بیشتری می‌یاید و پیش‌بینی می‌شود در آینده به گونه افزونتری هم از لحاظ کیفیت و محتوا و هم از لحاظ کمیت مورد توجه قرار گیرد.اکنون کارفرمایان به هزینه‌های ناشی از عدم بهداشت کار و مزایای برخورداری از نیروی کار سالم و تندرست توجه بیشتری می‌کنند و دولتها با تدوین قوانین و مقررات گسترده لزوم توجه به ایمنی و سلامت را برای کارفرمایان پیگیری می‌کنند.نگرانی در درجه نخست ناشی از آن دسته از سوانح و بیماریهای شغلی است که از محیط فیزیکی پدید می‌آید، ولی سازمانها با بهسازی محیط اجتماعی – روانی می‌توانند کارکنان را محافظت کنند. این چیزی است که امروزه بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد.

اسلاید 5: چالش‌های منابع انسانیچالشهای منابع انسانی در دنیای کنونی سبب اهمیت فزاینده ایمنی و سلامت کارکنان شده است، به نحوی که هرگونه کم توجهی نسبت به آن ممکن است خسارتهای جبران ناپذیری را متوجه سازمانها سازد. در دنیای کنونی چالشهای اصلی منابع انسانی در سه حوزه چالشهای محیطی، سازمانی و فردی دسته بندی می‌شود.این چالشها به رغم نتایج طلبیده‌ای که بهبود و پیشرفت جامعه امروزی در سطوح متفاوت به همراه داشته است، نتایج ناطلبیده‌ای را نیز با خود به ارمغان آورده که بخشی از آن سرمنشأ اصلی بروز فشار روانی در سازمانهاست.مفهوم سلامت شاید بیشترین و معمولی ترین کاربردش در مورد انسان باشد. انسان همواره درصدد تأمین و حفظ سلامت خویش است. سلامتی انسان سه جنبه جسمی ، روانی و اجتماعی دارد به گونه‌ای که سازمان بهداشت جهانی آن را {عبارت از وضع مطلوب و خوب جسمی، روحی و روانی و اجتماعی یک فرد تعریف کرده است.}تفاوت بین ایمنی و سلامتی را می‌توان با توجه به عوامل موقتی و آگاهی تبیین کرد. ایمنی با توانایی شناخت علل یک زبان بالقوه تشخیص پذیر سروکار دارد و از زیان در برابر اقدامات کنونی پیشگیری می‌کند، در مقابل فعالیتهای مربوط به سلامت شغلی یا مرتبط با کار با توانایی شناخت عواملی سر و کار دارد که موجب بیماری یا آسیب طی زمان می‌شود.

25,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید