سایر تحقیق و پژوهش

بسیج مدرسە عشق

basij-madrseh-ashgh

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “بسیج مدرسە عشق”

بسیج مدرسە عشق

اسلاید 1: بسیج مدرسە عشقارائه:

اسلاید 2:

اسلاید 3: واژه بسیج بسیج در فرهنگ لغات به معنای جهاد، عزم و اراده ، آمادگی، آماده سفر شدن،آماده ساختن نیروی نظامی یک کشور برای جنگ، اسباب و سازمان است.

اسلاید 4: تعریف بسیجبسیج یعنی آمادگی نیروهای مردمی و داوطلب که با بهرهگیری از امکانات و تجهیزات ملی، حرکتهای جمعی خود را در زمینه های نظامی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، علمی و فناوری، سازندگی و محرومیتزدایی سازماندهی میکنند و برای حراست از دستاورهای انقالب اسالمی تالش میکنند.

اسلاید 5: بسیج در انقلاب اسلامی ایرانیکی از عوامل مهم پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی، حضور با انگیزه، مردم در تمام صحنه های سیاسی و اجتماعی جامعه است. با پیروزی انقالب اسلامی توطئه های همه جانبه دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران شروع شد. در چنین شرایطی تنها عاملی که میتوانست مانع موفقیت دشمنان شود، حضور مستمر و سازماندهی ٔ مردم بود؛ زیرا حضور انسانهای مؤمن، انقالبی، با انگیزه، فداکار و آموزشدیده، همچون سدی شده محکم در برابر توطئه گران، مانع تحقق اهداف آنها میشود.

6,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید