کسب و کارفروش و بازاریابی

انواع بازاریابی

صفحه 1:

صفحه 2:
معدم-4: به عنوان فرایندی مدیریتی اجتماعی تعریف می‌شود که : (۵۲۲6۵۲:9 ) بازاریلبی بوسبله ن افراد و گروه‌ها از ظریق تولید و مبادله کالا با یکدیگر. به لمر تأمین نیازها و خواسته‌های خود اقدام می‌کنند. برای روشی شدن لین تعریف بلید بدواً اصطلاحات مهم نیاز. خواسته. تقاضاء کالاء مبادله. معامله و بازار را بررسی کرد اصول بازرگلنی رسمی که منشا لن از ایالات متحده آمریکا است. ابتدا در آغاز قرن بیستم در چندین دانشگاه ابالات متحده به عنوان درس بازرگلنی جداگانه‌ای تدریس می‌شد. اینگینه تلقی می‌شود که به عنوان اصول بازرگلنی از سه مرحله ذیل عبور کرده باشد: «دوره تولید» که در آن بازار یابی تنها به واسطه محدودیت‌های تولید دچار محدودیت بود (تا دهه ۱۹۳۰): «دوره فروش» که در آن بازاریلبی هر آنچه شرکت تولید می‌کرد به بازار تحمیل می‌کرد تا دهه 1۹۵۰): و «دوره مشتری» که در آن مشتری در مرکز تمام فعالیتهای بازاریابی قرار داشت. در قرن ۲۱. بازاریابی پا به عصر تعاملی و برهم کتشی ثهاده است. تغییر بنیادی در تعریف و هدف از بازاریلبی در قرن ۲۱ اين است که به عنوان یک اصل بازرگلنی. فرلتر از صرف تسهیل - تبادلات تجاری و دادوستدهای بین تولید کننده و مشتربان کسترش یافته اننت:دومآغاز*عهده تمرکز با بر منلفع تولید کننده ‎“Spy‏ حمیل محصولات درست‌به مشتری در زا 8وگیت درست. فرض اساسی بازاریابان أوليه لين بود كه توليد كنندكان كنترل بازار را 9 ‎SS He‏ فرایندها همگی حول این مدل مدیریت بازرگانی با محوریت تولید کننده قرار داد ین تصوو هر «عصر اطلاعات فرن ۲۲ دیگر معتبر نمی‌باشد

صفحه 3:
بازاريابى در قرن بيست و يكم در اولیل قرن بیست و یکم. بازاریلیی چیست؟ میک مدل جدید میفق‌یا پذیرفته شده. که درمورد پویلبی (و آغلببی منطقی) بازازهای جهلنی, مشتریان دمدمی مزاج و غیر قلبل پیش بینی که در تحلیلهای کلاسیک نمی‌گنجد. |لگوهای خرید و پیش بینی‌های بازار. افزلیش خدمات نامحسوس وء بخش‌بندی و ترکیبهای جدید بازار. ورای دسته بندی‌های صنعتی و قدیمی, افزایش قدرت مشتریان. و ابزار و تکنیک‌های جسید بازاریلبی تعاملی به کار گرفته شود. هنوز در مقیاس وسیع ءوجود ندارد و با هنوز در سازمانها و فرایندهای بازاریابی شرکتها از آن تعبیری نشده است تعاریف متعدد و اظهارنظرهای معتبر و فراگیر در مورد ماهیت بازاریلبی وجود دارد که هنوز ارزش افزودن به مجموعه اطلاعات آکادمیک ندارند.با لین همه. توجه به تفسیرهای مختلف از فعالیت بازار یلبی و کار کردها و مهارت‌های متشکل ّن می‌تواند ارزشمند باشد. در قرن ۲۱ بازارها پ و جهانی‌نتر شده‌لند و بنابرلین بازاریلبی همبه عنوان یک اصل حرفه‌ای دچار چنین تحولاتی گشت که‌به عنوان یک حرفه جد بدتر. فلقد شفافیت جهلنی. دسته بندی و شرح نقشها و وظلیف است. ۰ ش رکتها و سازمانهای کوناکون هر یک مایلنه برابپاس سبک حوزه تعریفی از بازاریابی ارائه دهند

صفحه 4:
تعاربف بازاريابى بارار یی + تلاش برای ارتباط بین ارزش محصول (کالاها یا خدمات) و مشتری گفته می‌شود. بازاریابی گاهی اوقات به هثر فروش ثبر معروق است. ولی فروش یکی از تولبع کوچک بازاریلبی به حساب می‌آید. تعریف لفت نامه‌ای بازاربلبی عبارت است از «فراهم کردن ‎load LLY‏ برای برآورده ساختن نیازهای مصرف کنندگان.»به بان دبگر. بازاربلبی شامل درک خواسته‌های مشتری و تطلبق محصولات شرکت. برای بر آورده ساختن آن نیازها و در برگیرنده فرایند سودآوری برای شرکت است. بازاریلبی موفق مستلزم برخورداری از محصول مناسب در زمان مناسب و مکان مناسب است و اطمینان از اینکه مشتری از وجود +محصول مطلع است. از اين رو موجب سفارش‌های آینده می‌شود بازاربلبی فرایندی است که بین توانایبهای شرکت و نیازهای مشتریان تعادل ایجاد می‌کند. سرجیو زیمن در کتاب خود پایان عصر بازاریلبی سنتی خود بازاریلبی را اینچنین تعریف می‌کند: بازارلبی درباره داشتن برنامه‌ها و ترويج‌ها و تبلیغات و هزاران چیز دیگری است که در متقاعد کردن مردم‌به خرید.یک محصول. موثر واقع شوند. در مورد رستوران‌های غذای سرپایی. بازاریلبی گاززدن‌ها و هرت کشیدن‌ها. در مورد خطوط هولیی, بازاریلبی بعنی نشستن آدم‌ها روی صندلی‌ها. بحث بازاریلبی درباره منفعت و نتلیج است. ‎CRE ea Gb‏ فعالیت راهبردی و راه و روشی است متمرگژ#پورفرجام اقدامات مربوطبه جذب مصرف کننده ‎spate‏ برای خرید محصول شما در دفعات بت 98وی کوش رکت شما بول بيشترى به دست آورد شر با و هر گاه چهار اصل نیاز, نیازمند. عوامل رفع ثباز و 598#573تکویداشت: باشد. در آنجا بازار و ابأزاريلبى حاکم است. بازاریلبی با ارزیلبی نیازی که محصولات و خدمات +593 ات .می‌شود. به طور منطقی, شناسایی و انتخاب برخی نیازها تشائه بی توجهی به دیگر نیازهاست

صفحه 5:
تفاوت بازاریلبی با فروش بازاریلبی شامل هر اقدامی است که شما.به منظور دستیابی به مشتری یا مشتریان و ترغیب آن‌ها انجام می‌دهید. فرایند فروش شامل هر اقدلمی است که شما ن رابجا هدف بستن قرارداد فروش و گرفتن امضای مشنری انجام می‌دهید. فروش به نتلیج کمی توجه دارد و فقط به رشد می‌اندیشد. امابازار بای در جستجوی افق‌های دوردست و رسیدن به مرحله توسعه است بعضی شرکتها همچنان بازاریلبی رجا فروش اشتباه می‌گیوند؛ بعضی از آنها حتی بازاریلبی را به عنوان زیر مجموعه‌ای از فروشن می‌دانند. سایرین فروش را زیر مجموعه‌ای از بازاربلبی تلقی .می‌کنند(که این مورد صحیح تر می‌باشد) تعداد معدودی‌با ولقع بینی + فروش و بازاریلبی رابه مثلبه اصول مدیریتی مجزا می‌دانند. در بعضی کشورها مانند ایالات متحده آمریکاء تخصص بازاریلبی و ارتباطات را از یکدیگر جدا می‌کنند: رولبط عمومى. نوشتن متن سخنرانی و ارتباطات داخلی اغلب از بازاریلبی که بیشتر تمرکز آن بر ارلئه سستقیم محصولات و خدمات به مشتربان است جدا می‌شود. شرکتهای دیگر راهبردی تلفیقی انخاذ م ىكنند كه در كن تمام ارتباطات. فروش و بازاربلبی مستقیم و غیر مستقیم‌به طور همه‌جانبه .و کلی مدیریت می‌شوند استدلال محکم دبگری وجود دارد مبنی بر اینکه باژاپلیی نقش همه افراد است و فقط به عهده می‌گوید: «اهمیت ای -11611/161 نكس پازآرتابی نیست. دیوید پاکارد از پلیه گذاران زا نی بسیار بیشتر از ن است که تنهابه بخش بازار 1 شود ه_بک دیدگاه مدرن حاکی اژ لین است که افرادی كه عنوان مدیران بازاریلبی را برخود دار 9قتتوووان متناضح دهندگان متخصصی هستند که محرک و الهام بخش کل سازمان‌به سوی چارچوبذهتی رابرد و شیوه عملکرد بازار محور یا مشتری محور می‌باشند. لین افراد تخصص خود را در برخی جوانب .بازاریابی به کار می‌بندند

صفحه 6:
تفاوت بازاریابی با تبلیغات بلینات انششار پیام‌های ترغیب کننده است‌به منظور معرفی و ترویج محصولات و خدمات شرکت چبه مشتریان موجود و بالقوه ۵ر آزای پرداخت مبلغی معین. لما بازاریلبی برنلمه ریزی, اجرا و هدایت هدفمتد آمیخته‌ای از فعالیت‌های تجاری است.به قصد نزدیک سازی خریداران و فروشندگان به «یکدیگر به منظور تبادل منافع یا انتقال محصول كار كرد بازاريلبى اميال و نيازهاى باسخ داده تشده را شناسایی می‌کند. همچنین ضمن تعریف و تخمین آندازه بیک بازار تعریف شده. میزان سودآوری ّن را نیز اندازه‌گیری می‌کند. به عبارت دیگر بازار بلیی. بخش‌هایی از بازار رابه عنوان مناسب ترین بخش بازار برای شرکت شناسایی و مشخص می‌کند که شرکت نیز توانلیی و امکان عرضه خدمات‌به آنها را دارد و همچنین مناسب ترین محصولات و خدمات مورد نیاز آن بخش:وارط راخ ومعرفی می‌کند.

صفحه 7:
اركان بازاريابى ۶ ۳ بر الوا الست ا( تامعروف به ؟) بازاريابى بر يايه ؟ مقوله اصلى )(۳۲۵۵۷۵۴ کالا یا خدمات )(۱866 توزیع یا محل ) (۳۳۱۱۳9 قیمت‌گذاری ‎@9,i Promotion)(‏

صفحه 8:
انواع بازاربابی بازاریابی صنعتی * ابی رسانه‌های اجتماعی ۰ بازاریابی نفربه‌نفر ۶ بازاریابی رایانامه‌ای * بازاریابی الکترونیک + بازاریابی وفاداری * بازاریابی ربایشی + ‎me‏ مستفیم : بازاریابی پارتیزانی * بازاریابی بر مبنای تخفیف * 2 بازاریابی بین‌المللی ۰ بازاریابی ویروس‌وار * بازاریابی دهان بد دهان *

صفحه 9:
بازاریابی رسانه های اجتماعی: بازاریابی رسانه‌های اجتماعی, به دست آوردن ترافيك وب سايت و يا كسب توجه به يك موضوع از طريق رسانه هاى اجتماعى است. مدل حاكم بر بازاريابى در رسانه هاى اجتماعى برنامة بازاريلبى رسانه هاى اجتماعى معمولاً استوار بر ايجاد محتوا مناسب براى جلب توجه خوانندگان است و در ادامه خوانندگان آنرا در سرتاسر رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگزارند. بازاریلبی دهان.به دهان الکترونیکیبه بیانیه ای گفته می شود که توسط کاربران در مورد یک رویداد. محصول. خدمات و بیند ویا شرکت به هر روشی !۱ ها شبکه های اجتماعی. ‎cle ply‏ فوری و اخبار)به اشتراک گذاشته می شود. چون پیام اصلی در »ور مصول و بیند و ... توسط یک فرد قلبل اعتعاقيهاي کاربر ارسال شده. پیام اصلی براحتی از یک کاربربه کاربر منتقل شده و احتمالاً انتشار سر 3 وهای رسانه های اجتماعی زیاد می باشد. لين كونه نتلیج بازاریلبی در رسانه های اجتماعی‌به دست می 1 [995995وایچو ی نب رسد “استحصال نيست, ترنتی لبه عنوان مثال. وب سایت

صفحه 10:
ریابی رایانامهای: بازاریبی رایانمه‌ای نوعی بازآریلبی مستقیم است که بواسطه راینامه (ایمیل) صورت می‌گیرد. در لین بازاریلبی می‌توان کالاییا خدمات را از طریق ایمیل‌به مخاطبان معرفی تمود. اینکاربه صورت ارسال یک پیام به یک یا چند مخاطب‌با هدف ایجاد يك ارتباط تجاری یا جمع آوری بول صورت می‌گیرد. پژوهشگران تخمین زده‌لند در سال ۲۰۰۶ شرکت‌های آمریکایی ۴۰۰ میلیون دلار برای باز يابى رايانامهاى هزينه صرف کردهاند

صفحه 11:
بازاريابى موبايلى بزار نی موبایلی یک روش از بزر یی جه وسيله تلفنهاى همراه مانند كوشىهاى هوشمند است. بازاريلبى موبايلى ‎00١ 00١ 00000 lp‏ ل و اطلاعات خصوصی شده فراهم کند عه باعث بهبود کالاها. خدمات و إيددهاى شما مى شود روش هاى بازاريابى موبايلى + رابب مکی لیر وشاز ط ره ارس لامک ورتم یرد کسه بسه دلیلیینکه فرستنده مت واندلطمیان- 1 خاصلگت که مخاطخود پسیم را رفک ردد رلیج تسرین وش از یبیموبلیلیسشد میرووشاز ط یوار سل یل یلم سا عکسرسه مخاطبس ورتم سیرد 111/154 بازاپیلبی-2 بارا یی سرنامعل در لین وشسازر بان الیجاد ی کبسرنامه حولم حور محصولبا خدملتوكه قصدارلثه آزرا -3 جارد با مخاطبخود ایتاط بر قوار مر ربب یدرو یی همانطور کسه در اکشر بازوهایموبابلی شاهدد کردهلید در قسمتىاز يكبازىويكهيفام -4 ۱ ۱ امن اطندجائخودرابهمحصولباخدمسموردنظرشطابدهدليته الک رلستو آرایشکه گر خود بای ورد نسظر را طیاحی کردهلید و قصد داویدلیکار را 1 ۱( 1۱ و ریب خاطبی وزیا مودلشته بساشد تالینکه تعدادلفرادی: یفام شک را مین افولیشابد لیس سبغامع_ولند شاملآدیس‌سلینشها سا هر چیز دیگری‌ساشد یووم حورن ‎RIS Spal‏ مت تو موی بل ده کسه از اناد خاصیسیروی )ند و 5۰ ملستاننايهاوويزملودارد 1 يكرا ‎pelea‏ هد که به جاووارد ۲ ۱۰( سکن سکت: :0۳ کدهای 6 pate ‏کم نفخ از ودهسترسیی ید ک نند طریقه استفاته از‎ yc ee SSE BE SRE ‏ديرك دهارا در صفحاتوبیررهیک اي‌خود. هدیا و بسترهای‎

صفحه 12:
4 زارياببى محنو بازاریابی محنوا در ولقع نوعی از بازآریابی است که به فرایند تولید و به اشتراک گذاری محتوایی که باعث حفظ مشتریان قبلی و بدست آوردن مشتریان جدید می پردازد. لین محتوا و اطلاعات می تولندبه انواع مختلفی چون اخبار تحلیلی. ویسیو, کتاب الکترونیکی. اینفوگرلفی؛ مطالعه موردی. راهتما و دستور الحمل هاء سوالات و پاسخ. مقالات و تصاویر ... تولید و منتشر گردد. بازاریابی محتوا در ولقع نوعی از بازاریلبی است که‌به فرایند تولید وبه اشتراک گذاری محتولیی که باعث حفظ مشتریان قبلی و بدست آوردن مشتریان جدید می پرداز. بازاریلبی محتوابه طرق مختلف تعریف و استفاده عی گردد. یکی از تعاریف رلیج در لين مورد عبارت است از: «تکنیک خلق و بخش گرد محنوا جذاب. ارزشمند و موتبطبا نیا مشتری وبا مخاطب هدف» بازاریلبی محتوا به خلق محتوای جذاب در حوزه هلیی تفربحی علس ستگرمی و ... حی پردازد. بازاریلبی محتولیی با کف است که به حل مشکل مردم بپردازد. ماهبت آی 1 ‎co elas‏ باور است که اگر ما به عنوان یک کسب و کار.به خریداران اطلاعات نامتنلقض, مداوم و ارزشمت 577755777927" «خریداران در آخر با انجام خرید و وفاداری به ما پاداش خواهند داد

صفحه 13:
بازاربایی مستقیم: بازاریابی مستقیم نوعی از بازاریابی است که مستقیمً با مشتری مشکوک ارتباط برقرار می‌شود. در لين روش افرادی که بازاریلبی می‌شوند مستقیماً از ازار هدف مقابل بازاربلبی مستقیم. بازاریلبی غیر مستقیم نام گرفته‌است. در لین نوع از بازاریلبی به صورت غير مستقیم سعی در جذب مشتری می‌شود. مانند تبلیغات بیلبوردی که در فضاهای عمومی انجام خاب مى شوند. مى شود.بازاريابى مستقيم قابل اندازه كيرى بوده و قابليت بيكيرى دارد. به اين مفهموم كه مى توان درصد موفقیت بازاريلبى را مشخص نمودسبه عنوان نمونهنبا تقسيم افرادى كه بازاريلبى شدهلند به «افرادی که مراجعه کرده‌اند. درصد موفة اریابی را ت

صفحه 14:
بازاربابی شبکهای: بازاربابی شبکه‌ای به معنی تجارت شبکه‌ای یا شیوه فروش مستقیم به معنی بازاریابی چندسطحی ات و بدون واسطه به نوعی شیوهی فروش است که در ّن کمپانی‌ها محصولات خود را بدون فروش می‌رسانند. و مشتریان پس از خرید در صورت تملیل می‌توانند محصولات کمپانی را بازاریلبی کنند و سود بگیرند. در آعد در بازاریلبی شبکه‌ای هم در ازای فروش مستقیم کالا و هم در آزای فروش از طریق زیرمجموعه کسب می‌شود.در بازارلبی شبکه‌ای, بازاریاب‌ها بصورت «تبلیغات کلامی» .یا «تبلیغات چهره به چهره» اقدام به فروش محصولات کمپلنی می‌کنند. سر و کار فعالان فروش شبکه‌ای با قانون. و رصد و پیگیری ّن بدلیل شباهت لین نوع از فروش. با گلدکوئست +مي‌باشد. بازاریابی شبکه‌ای در ایران قانونی است

صفحه 15:
بازاریابی اینترنتی: بازاریلبی اینترنتی به فرایند جذب و حفظ مشتری از طریق اینتینت گفته می شوه درم اين 9 1 و ‎oe‏ ۳ ال اد ات مختا انند ۰ نوع از بازاریابی باید اهداف را مشخص کرد و سپس وب سایتی منا ب از جها تب د حو طراحی و برنامه نویسی مطلق با لین اهداف تهیه کرد. تعیین اهداف در انجام بازاریلیی اینترنتی بسیار مهم هستند. از جمله لین اهداف می توان تر: شید كنندكان از وب سا به تماس تلفنی فارش محصول . دانلود کاتالوگ شرکت . دانلود نسخه رایگان یک نرم افزار . عضویت در ار ون .وب سايت و ... اشاره کرد برخى راهكارهاى تبليغات اينترنتى: * راهاندازى يايكاه اينترنتى * ارسال نامه الكترونيكى * ایجاد کلوب مشتریان * درج آگهی تبلیغاتی در آگهی نامه‌های اینتر 9۳ * ایجاد نمایشگاه الکترونیکی * راهاندازى فروشكاه الکترونیکی استفاده از دامنه‌های مفيد نمونه دامين

صفحه 16:
بازاريابى ويروسوار: ازاز يلبق وبزوتؤوار له رون تبليّع نا بازاريابىاى كفته مىشود كه معمولاجه صورت مجازى از اطريق شبكه اجتماعى مَوجوة یا ایمیل در اینتینت ارلئه می‌گردد وبه روش‌های متفاوتی انجام می‌شود لین روش از نظر روش توزبع شبیه ویروس (زیستی) یا ویروس رایانه‌ای‌یا میم اینترنت یا می‌باشد و توسط بازاریابی دهان به دهان یا توسط اینترنت و شبکه‌های موبیایل به ۳۵6۳06۴65 ءصورت متن. تصویر. کلیپ يا فیلم کوتاه. تصویر متحرک انجام می‌گیرد

صفحه 17:
بازاریلبی دهان به دهان: بازاریلبی دهان به دهان یا تبليخ دهان به دهان نوعی ترویج رایگان ( چه شفاهی چه مکتوب ) است که در ن مشتریلنی که از کسب‌وکار, محصول. خدمات. یا رویدادی راضی بوده‌اند. از رضایتمندی‌شان به دیگران می‌گویند. تبلیغ دهان به دهان یکی از موثق‌ترین شیوه‌های تبلیغ است. زيرا افرادى كه از تبليغ ‎meet GL‏ تفع شخصی نمی‌بیند.با هر بار توصیه ی کالاعیا خدماتی, .از اعتبار خودشان مايه مى كذارند :بازاریابی صنعتی بازاریلبی صنعتی , بازاریلبی کالا ویبا خدمتی است که از ییک کسب وکاربه کسب کار دبگر صورت می‌گیرد. کالای صنعتی کالایی است که به مصرف نهلیی مصرف‌کنندگان اذى نس بلکه در فرایند تولید کالای دیگر مور3 ألفیتفاده قرار می‌گیرد. کتاب قدرت پتهان مشتری در مورد بازاریابی صنعتی می با وه ی کتلب_قدرت پارک بازاریابی ایران در سال ‎۱۳٩۳‏ انجام شد.

صفحه 18:
بازاریابی نفر به‌نفر: بازاربلبی تفرجه نفر درولقع لوعی بازاریلبی رابطه‌مند بوده و مبتنی برییک ایده ساده است: «رفتار مختلفتبا مشتربان مختلف» تجربه‌ها نشان می‌دهد برای اينکه مدیری در لین نوع از بازاریلبی به یک مدیر موفق تبدیل شود بلید قادر باشد رفتار شرکت خود را بر اساس مشتریان منحصر به فرد +تغییر دهد مزایای بازاریابی نفر به نفر لفولیشف روش هملنند بسازآوبابی‌سنتیکواز معیاوهایموفقیتبازاویابین_فربه نفر میزلن -1 .فروشميياشد کاهش‌هزینه‌هایبردانشو تبادلاتلساس بازاریابینسفر بسه نسفرلینلستکه تا حدلمکان-2 خرید را سولیمشتریانباحنو آسان‌نماید بسا تسسهیل‌خرید. هزینه‌های‌بردازشو مدتومان‌لازم بسولیبسیگیری ‎ee‏ خیلی‌ساده سر از بسللاسردن‌وفادایی کساهش‌فرسلیشمشتریان‌لیجاد وفاداری‌سیشتر در مشتر نسفرلست‌بلید میزلنن ارضلیتی‌آنهارا فناسلیینسمود ‎pts tebe‏ راهیرلبیلی رطرفکرهن «آنيسينا كرد تریح در لمور خريد و ساير تبادلاتراحتى رلقسشترئبيه معنا ىن سريع در لنجام کار -4 مربوط به آنها لس تيس كر مشترى_خولهد برل وإ نجام آمو خوی شوش نک متری‌ص رفک ند بساید. ‎layla, Soe.‏ ‎Bay SMM ey a ob LS pla a fash Acad Sahl‏ چئنچه مدیریندر تسمام سطوح سازملنی‌سه وضایته شتریان‌پلیبند باشدلحتطلاساومان‌در ملجولیسرنامه بسازار بلبی سفر بسه نسفر سویعتر بسه نستیجه خواهدوسید

صفحه 19:
بازاریابی الکترونیک: بازاربلبی الکترونیک عبار تست از بکارگیری کانالهای الکترونیکی ارتباطبا مشتریان به منظور نشر بیام‌های بازاریابی. در همیی رابطه بازاریلبی ّن لاین به شرکتهای عضو شبکه‌های لجستیک بازاریلبی که حاوی جریلنی از اطلاعات کالاها خدمات. تجارب و پرداخت‌ها و اعتبارات می‌باشند «اشاره دارد :مزاياى بازاريابى الكترونيىك «راحتى * فوتگلات کمتر: مشتر بان دیگر مجبوز نیستنسبا فروشندگان سروکله بزنند وبیا در صف خريد * «محصول مورد نیاز انتظار بکشند هزینه کمتر: استفاده بهینه از بودجه اختصاص داده شده نسبت به سایر روشهای تبلیغ * آمکان کنترل: کنترل و مانیتورینگ مداوم نتایج و بهینه سازی‌های مستمر *

صفحه 20:
بازاريابى وفاداری بازاریلبی وفاداری استرانزی خود را بر بازگشت مشتریان جارى كسب و كار قرار می‌دهد. مشتری جاری نه به معنای مشتری موجود یا بالقوه. بلکه به معنای مشتری است که همین الان در محل کسب و کار مشغول خرید یا باژدید است. چه در دنیای واقعی و چه در دنیای مجازی. بازاریابی وفاداری با انتخاب مشتریان جاری به عنوان جامعه هدف خود. بازگردان مجدد این مشتریان را هدف قرار می‌دهد. دلیل انتخاب مشتریان جاری در بازاریابی وفاداری. دسترسی آسانتر و ارزانتر به لین مشتریان است.به همین دلیل در لین نوع بازاریلبی با انتخاب یک برنامه وفاداری مناسب پخشی را بدست آورد.به عبارت دیگر احتمال بازگشت یک می‌توان,با کمترین هزینه. بیشترین ا مشتری جاری تحت تاثیر بازاریلبی وفاداری؛ بسنیا بيشتر از احتمال ورود يك مشترى بالفعل يا اوه لااتورائر ساير روش هاى با 7

صفحه 21:
بازاربابی ربایشی: بازاریشی ربایشی ‏ بازر بلبی درون گرا ارلته وبه اشتراک گذاری مطللب مفید. کاربردی و ارزشمند در قللب انواع گزارش, کتاب‌های الکترونیکی. وبینار. ویدئوهای آموزشی. پادکست. خبرنامه‌ها و رسانه‌های اجتماعی برای مشتر یلتی است که بدنبال کسب اطلاعات در زمینه‌ای خاص هستند. در بازاریابی ربایشی. کسانی که نبازمشد بدست آوردن اطلاعات کاربردی در هر زمینه‌ای هستند. محور «توجه و بازاریابی خواهند بود :هفت كام در پیاده‌سازی بازاریابی ربایشی عبارتند از تسحقیقدربایه بسازار مقصد -1 لنتخا سابع لیجاد تولفیکس سوووبسلیتشما -2 ‎Call to Action‏ بسیادهسازی‌دعونبه عملبا -3 7 9اه 5کسحصوزارزشمند با قیستساسب -4 تا کی بسياممساذِىو ارلئه محصولئ:كميلىكه حاشية سَوة زا ] پسیادهساییمسیر بازگشتو آغاز مجدد -7

صفحه 22:
بازاریابی پار تیزانی: بازاز يلبق باريزلنئ روش تاسظم و نامتعارف در انجام فعاليتهاى تبليفى بر مبناى يك بودجه ای طرخ مى شود كه مخاطب حتى از وجود آنها بى اطلاح است و شاید بتوان گفت این توع بازاریابی از انواع بازاریابی پنهان يا بازاريابى مبتنى بر هياهو است. دز وفع بازار یلبی پار تیزلنی توعی بازار یلبی نامنظم برای کسب حداکثر نتلیج‌با بکارگیری حداقل مثلبع است و متضمن ابتکار و توآوری. شکستن قوانین و جستجوی راهکارهای بدیل برای روشهای بازاریابی سنتی است بازاریلبی پارتیزلنی را جی کنراد لوینسون در سال ۱۹۸۴ در کتلبی با عنوان بازاربلبی پارتیزانی تشریح کرد که در ّن کارآفرینان و کسب و کارهای کوچک را هدف خود قرار داد از ن پس الوننسون ‎٠١‏ کتاب دیگر در لین باره نوشت و در ن همچنان کسب و کارهای کوچکی را که دارای متلبع و بودجه بسیار آنداک نسبت‌به کسب و کارهای بزرگتر بومند. مورد توجه قرار داد و از مزیت تاکتیک‌های بازار بلبی پارتبزلنی برای اینگونه شرکت‌ها نوشت. پرسش وی بسیار ساده بود: چگونه یک موسسه گوچک با بودجه بسیار اندگ می‌تولدٍ پا شرکت‌های بزرگتر رقلبت کند؟ تلويزيون. .بو و بیلبورد. رسانه‌های بسیارگرانی هتتنتتکه 3رآقورد محصول. به مشتری اطلاعات می‌دهند آنا كشب و کارهای کوچک قادر به استفاده از ۷۷ وق #شسی_چه راهی برای اینگونه شرایط وجود دارد؟ بهترین راه ‎I>‏ یازا بای بار: اني است

صفحه 23:
بازاریابی بر مبنای تحفیف: بازاربلبی بر مبنای تخفیف که معمولً از طریق دفترچه تخفیف انجام می‌شود. شیوه نوینی از بازاریلبی است.پس از پیشرفت سریع و شگفت انگیز سیستم‌های خرید گروهی که در آن کالاها و خدمات مختلف رلبا قیمتی کاهش یافته اد می‌دهنسبه شرط اینکه حدلقل تعدادی خاصی از خریداران آن کالا يا جنس پیشنهاد شده را بخرند سیستمهای بازاریابی بر مبنای تخفیف با هدف از »بين بردن شرط كروهى بودن خريدها به آرامى شكل كرفت در ولقع در لين روش يى شركت بازاريلبى.به صورت واسط بين خربداران و ارلئه دهندكان كالا يا خدمات قرار می‌گیره و هدلیت مشتریها رابه سمت لین مراکز خریید به عهده می‌گیرد. در عوض مراکز ارائه دهنده کالایبا خدمات. حق بازاریابی را که بایستی به شرکت واسط پرداخت می کرده‌اند را به صورت تخفیف به خود مشتریها ارائه می‌دهند

صفحه 24:
با اربابى بین‌المللی: بای بی‌المللی در "۱۳ تربی سطح خود, فرایندی است که در آن میک شرکت تجاری باید در مورد آمیخته بازاریلبی خود در ورای مرزهای کشورش تصمیم‌گیری کند. پیچیده‌ترین سطح آن. ‎Jolin‏ ایجاد واحد تولیدی و هماهنگ کردن استراتژی بازاریابی شرکت در سراسر جهان می‌باشد طبی تعزیفی دیگر. بازاریبی بین‌المللی عبارت است از انجام فعالیت‌های تجاری برای رساندن کالا و خدمات یک شرکت به مشتریان یا مصرف‌کنندگان خود در بیش از یک کشور.به منظور کسب سود. مراحل و اصول بازاریابی جنبه استاندارد و عمومی دارند و در همه بازارها و کشورها قابل اجرا هستند. تنها وجه تملیز بازاریلبی داغلی و بازاريلبى بي نالمللى در حوزه فعالیت آنهاست. همین تفاوت مهم مبحث جدید بازاریلبی بین‌المللی را بوجود می‌آورد که از جمله مسائل مورد توجه در آن. آگاهی از مسائل کشور (های) دیگر. اتخاذ استراتژی‌های مناسب برای ورود.به کشورها و باژارهای مختلف و انجام اقدامات خاص در بازارهلیی است که برای خارجیان تا حدی با اطمینان کمتر و ریسک بالاتر همراه است

صفحه 25:
تاملی بر بازاربابی صنعتی و مصرفی: بارارینی صتی به عنوال ی دسته از عملکردها و فعالیتهای تجاری و بازرگلنی تعریف شده‌است. که فرانتهای مباطله را بسی تولة کتندگان و مشتریان سازمانی تسهیل می‌کند. ماهیت بازاریلبی صنعتی را می‌توان خی ارزش برای مشتر بان به وسیله ارائهکالاها و خدماتی دانست که نیازهای سازمانی و اهداف آنها را «تحقق می‌بخشد جه عریفی جلمع. فرایند کشف ترجعه خواسته‌های مشتریان صنعتی و نیازها و الزامات آنهابه محصولات و خدمات ویقه جهت ارتباط میثر شیوه‌های توزیم. قیمت‌گذاری. خدمات پس از فروش. متقاعد کردن بیشتر و بیشتر مشتریان برای استفاده مستهر از این محصولات و خدمات را بازاریابی صنعتی می‌نامیم. اين نوع بازاریابی در مقایسه با بازایابی مصرفی تفاوتهلیی ذارد که اینگینه می‌توان بدان اشاره کرد. اول اینکه گرچه در بازاریابی صنعتی همانند بازاریلبی کالاهای مصرفی, ثیاز.به شناخت بازارهای هدف و تشخیص نیاز لین بازارها و طراحی محصولات و خدمات مناسب برای تامین خواسته‌های بازار وجود دارد. هلی بلید توجه کرد که در مقایسه با بازریابی مصرفی. بازاریابی صنعتی در حوزه مدیریت عالی قرار دارد در بازریلبی صنعتی نقش خصوصیات و ویژگیهای محصول خیلی مهم و حیلتی است و عرضه کنندگلنی که خصوصیات موره نظر مشتریان را تامین نکنند مورد انتخاب قرار نخواهند گرفت. در مقایسه با بزاریابی مصرفی, فیعت در بازاریبی صنعتی نش جداگانهای دارد. در بعضی موارد مشتریان صنعتی حاضیند قیمت بیشتری دنه ولی در عوض از تحویل به موقع و کیفیت محصولات خدمات اطمینان حاصل کنند و حتی در موارد دیگری ومثل #اقصه‌های خرید نقش قيمت براهميت تر مى شود ۰ ۷ بلبی صنعنی. بازاریاب بلیدبه لین نکته ولقف با۳ ‎٩6‏ 80)ییزلاهای صنعتی از تقاضای مصرف کننده تهلیی ناشی می‌شود. یعنی تفاضا برایییک محصول بستگی‌به تعو 00 در ارتباطبا محصولات دیگو خاد. گاهی بازاربایا صنعتی سعی می‌کند با تبلیغات.تقاضای 2۸۰ 000000۲ کالاهای صنعتی خولزاقرانش دهد

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان