پزشکی و سلامت تجهیزات پزشکی

بهداشت بیمارستان ها

behdasht-bimarstan-mvad-zayd

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “بهداشت بیمارستان ها”

بهداشت بیمارستان ها

اسلاید 1: بهداشت بیمارستان ها

اسلاید 2: بهداشت بیمارستان هاهدف کلي: آشنايي با بهداشت محيط در بيمارستاناهداف جزئي: از دانشجويان انتظار مي رود بتوانند:1-بهداشت محيط بيمارستان را تعريف کنند.2- منابع عفونت در بيمارستان را شناسايي و اصول پيشگيري از عفونت هاي بيمارستاني را ذکر نمايند.3- موارد و مراحل بازرسي در کنترل بهداشت محيط بيمارستان را توضيح دهند.

اسلاید 3: تعریف بیمارستان :بیمارستان موسسه اي است که با استفاده از امکانات تشخیصی، درمانی، بهداشتی ، آموزشی و تحقیقی به منظور ارائه خدمت به بیماران سرپایی و بستری بوجود می آید .

اسلاید 4: الف :بیمارستان های عمومی :این بیمارستان ها با اکثر بیماری ها وامراض سروکار دارند و برای مقابله با امراض مختلف دارای وسایل و بخشهای تخصصی گوناگون می باشند . شامل 4 بخش :جراحی عمومی ،داخلی ،زنان و زایمان و کودکان ب: بیمارستان های تخصصی: این بیمارستان ها با نوع خاصی از بیماران سر و کار دارند نظیر بیمارستان تخصصی قلب، روانی ، سرطان و ...دو دسته کلی بیمارستان ها :

اسلاید 5: عفونت هاي بيمارستاني در 2 تا 10 درصد بيماران بستري شده در بيمارستان هاي عمومي رخ مي دهد.عفونت هاي مجاري ادراري يک سوم موارد را بخود اختصاص مي دهد.بهداشت محيط بيمارستانها:

اسلاید 6: محيط بيمارستان و وسايل و عوامل فيزيکيپرسنل: استافيلوکوک در 70 درصد کارکنان وجود دارد.افراد مراجعه کننده، ملاقات کنندگان و همراهانمنابع عفونت

36,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید