سایر ورزشی

بهداشت در اماکن ورزشی

behdasht-amaken-verzshi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “بهداشت در اماکن ورزشی”

بهداشت در اماکن ورزشی

اسلاید 1: بهداشت در اماکن ورزشیارائه دهنده :

اسلاید 2: 3-1-1-بهداشت دست ها دست ها به عنوان عضوی از بدن که بیشترین تماس را با محیط اطراف خود و نیز دیگر انسان ها دارند، مهمترین حامل و انتقال دهنده میکروب ها هستند. شستن و در صورت نیاز ضدعفونی کردن آنها جزو مهمترین تدابیری هستند که باید به منظور جلوگیری از اشاعه بیماری های مسری و مبارزه با آنها، اتخاذ شوند. اما تحقق این امر منوط به وجود تعداد کافی دستشویی بهداشتی و مناسب در مجموعه ورزشی است که در آنها مایع دستشویی، دستمال های یکبار مصرف و نیز سطل های بهداشتی برای انداختن دستمال های مصرف شده، وجود داشته باشد.

اسلاید 3: ضروری است که استفاده کنندگان (مشتریان) و کارکنان مجموعه، دست های خود را شست و شو دهند:بعد از هر بار کثیف شدن، بعد از هر بار کارهای نظافتی؛بعد از هر بار توالت؛قبل از تماس با مواد غذایی؛قبل از صرف هر وعده غذایی.

اسلاید 4: ضروری است که استفاده کنندگان (مشتریان) و کارکنان مجموعه، دست های خود را ضدعفونی کنند: بعد از تماس با خون، مدفوع، ادرار و مواد بالا آورده شده (استفراغ). حتی اگر از دستکش استفاده شده باشد، باید بعد از درآوردن دستکش دست ها را ضدعفونی کرد؛ بعد از تماس با افرادی که دارای بیماری های عفونی هستند و یا مظنون به داشتن بیماری های عفونی اند؛ در هنگام ضدعفونی کردن دست ها به طور حتم باید به زیر ناخن ها و فضاهای بین انگشتان نیز توجه کافی کرد.

اسلاید 5: 3-1-2-نظافت بدن و دوش گرفتن بعد از هر فعالیت ورزشی به ویژه اگر بدن کثیف شده باشد، باید تمامی بدن را با آب گرم شست و شو داد. دوش ها باید شرایط زیر را دارا باشند: در محل هایی که دوش ها در آن هستند به طور حتم باید هوا جریان داشته باشد. هواکش های موجود در این محل ها باید به طور مرتب (تقریباً هر هفته یکبار) نظافت شوند؛ کیفیت آب گرم باید سالانه آزمایش شود؛ محل انباشته شدن گچ و یا املاح دیگر در سرشیرها را باید در فواصل زمانی مشخص تمیز کرد؛ کف محل هایی که دوش ها در آنها هستند (سطحی که با پای برهنه روی آنها رفت و آمد می شود) را باید هر روز ضدعفونی و تمیز کرد.

9,500 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید