سایر تحقیق و پژوهش

به سوی یادگیری برخط فصل ۱۰

yadgiri23

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “به سوی یادگیری برخط فصل ۱۰”

به سوی یادگیری برخط فصل ۱۰

اسلاید 1: به سوي يادگيري برخط (الکترونیکی)استاد :دانشجو :کاربرد فناوری های نوین یادگیری ( فصل 10)

اسلاید 2:

اسلاید 3: مزیت، ضعف ها ، و محدودیت های ایفای نقشتنوع در ایفای نقشگام های اصلی شیوه عمل در استفاده از ایفای نقشمقدمهتعریف ایفای نقشايفاي – نقش عبارت است از تعامل ميان اعضاي گروه یادگیری که درباره طرح و یا چاره‌جویی يک مسئله ، موقعیت یا حادثه که به بازیگری می پردازند.ایفای نقش نوعی شبیه سازی است . هدف این الگو رشد همدلی با دیگران و بررسی مسائل و واقعیت ها و ارزش های اجتماعی در عمل است . از ویژگی‌های ممتاز روش ایفای نقش این است که مشاهده کنندگان یا شاگردان با عملیات نمایشی ایفاگران نقش ارتباط عاطفی برقرار می‌کنند و با هیجان مراحل نمایش را می‌بینند و خود را در صحنه احساس می‌کنند چون تمرکز حواس و ارتباط عاطفی در این روش زیاد است .یادگیری بهتر و موثرتر انجام می گیرد

اسلاید 4: مزیت، ضعف ها ، و محدودیت های ایفای نقشتنوع در ایفای نقشگام های اصلی شیوه عمل در استفاده از ایفای نقشمقدمهتعریف ایفای نقشانتخاب یک روش آموزشی مناسب یکی از مهمترین اقدامات در جریان طراحی آموزش است، روش آموزشی باید متناسب با هدف و مقصود باشد یعنی بیان کننده و اثر گذارنده آن چیزی باشد که قرار است یاد گرفته شود (هزاوه ای و همکاران ، ۱۳۸۵)این الگو را می‌توان برای تجسم عینی موضوعات و درس هایی که برای نمایشنامه مناسب هستند به کار گرفتایفای نقش زمینه ای جهت برقراری یک ارتباط سازنده و صحیح با اطرافیان می گردد که خود حس کارآمدی را ارتقا خواهد بخشید ( shafaein,1996)در ایفای نقش هیچ نوع سناریوي نوشته شده به کار نمی رود.

15,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید