کسب و کار استارتاپ و کارآفرینی

بوم مدل کسب‌ و کار BMC

Business Model Canvas

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۱۴ اسلاید سلام و درود فایل پاورپوینت دارای ۱۴ صفحه بصورت گرافیکی و بسیار زیبا استفاده از مثال و سوال و عکس مرتبط در پاورپوینت نمایش هر بخش بوم در صفحه مربوطه
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
2379 بازدید, 36 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [1 رای]

نقد و بررسی ها

  1. ali.zarepour1221

    بعد از دانلود هم فونت و سایز ها اشتباهه و جای درست قرار نمیگیره

نظر خود را بنویسید

بوم مدل کسب‌ و کار BMC

اسلاید 1: بوم مدل کسب وکارBusiness Model Canvas تیم یک ( ساتا )دوره 17 رشدآموزی رشدانا

اسلاید 2: چارچوب بوم مدل کسب و کار چیست؟بوم مدل کسب و کار، هم‌چنان‌که از واژه‌ی بوم و کانواس Canvas) ) مشخص است، یک مدل تصویری و ترسیمی است . در این روش ، شما باید به ۹ پرسش کلیدی در زمینه‌ی کسب و کار پاسخ بدهید و هر یک از این پاسخ‌ها را هم در بخش مشخصی از بوم کسب و کار بنویسید.

اسلاید 3: موضوعات مطرح شده در بوم مدل کسب و کارموضوعات مطرح شده در بوم مدل کسب و کار را می‌توان به سه دسته تقسیم کرد :بخش مرکزی بوم : بحث‌های مربوط به ارزش آفرینی و ارزش پیشنهادی کسب و کارسمت چپ : بحث‌ها و دغدغه‌های مربوط به فضای هسته‌ی کسب و کارسمت راست : بحث‌ها و پرسش‌های مربوط به مشتری و ارتباط با مشتری

اسلاید 4: نسخه بوم مدل کسب و کار استروالدربوم مدل کسب و کار، هم‌چنان‌که از واژه‌ی بوم و کانواس Canvas) ) مشخص است، یک مدل تصویری و ترسیمی است . در این روش ، شما باید به ۹ پرسش کلیدی در زمینه‌ی کسب و کار پاسخ بدهید و هر یک از این پاسخ‌ها را هم در بخش مشخصی از بوم کسب و کار بنویسید.

اسلاید 5: بخش های 9 گانه بوم مدل کسب و کارارزش پیشنهادی Value Proposition ) )« سوال‌های کلیدی در این بخش»* چرا مشتریان به سراغ ما می‌آیند و چرا حاضر می‌شوند به ما پول بدهند؟* چه مشکلی از مشتریان را حل کرده‌ایم و چه نیازی را تأمین کرده‌ایم؟* پس از این‌که محصول (کالا یا خدمت) ما را خریدند، اگر کسی به آن‌ها بگوید با این پولی که دادی چه به دست آوردی، چه پاسخی خواهند داشت؟

19,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید