کسب و کاراستارتاپ و کارآفرینی

بوم مدل کسب‌ و کار BMC

تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۱۴ اسلاید سلام و درود فایل پاورپوینت دارای ۱۴ صفحه بصورت گرافیکی و بسیار زیبا استفاده از مثال و سوال و عکس مرتبط در پاورپوینت نمایش هر بخش بوم در صفحه مربوطه

امیرحسین بابالویی

صفحه 1:
بوم محل کسب وکار ‎Model Canva:‏ 110 بي تيم يك ‎(Gir)‏ ‏دوره۱۷ رشدآموزی رشدانا

صفحه 2:
چارچوب بوم محل کسب و کار چیست؟ بوم مدل کسب و کار, هم‌چنان‌که از واژه‌ی بوم و نواس ۵۳0۷۵5)) ) مد است 5 در اين روش ؛ شما بايد به 9 پرسش کلیدی در ز ‎i‏ ‏زمینه‌ی ‏کسب ‏دكار ياسع باه 2 ۳ ‎ra‏ ©

صفحه 3:
موضوعات مطرح شده در بوم مدل کسب و کار را موضوعات مطرج شيجو حرربوم محل كسب و کار * بخش مركزى بوم : بحثهاى مربوط به ارزش آفرينى و ارزش ييشنهادى كسب و كار * سمت چپ : بحث‌ها و دغدغه‌های مربوط به فضای هسته‌ی کسب و کار * سمت پاست : بحث‌هاز#یژسش‌های مربوط به

صفحه 4:
۱۶۳ 9 cS Jno og? ada The Business Model Canvas

صفحه 5:
بخش های ‎٩‏ گانه بوم محل کسب و کار 1.ارزش پیشنهادی ‎Value‏ ‎Proposition‏ ( ( « سوال‌های کلیدی در این بخش» * چرا مشتریان به سراغ ما می‌آیند و چرا حاضر می‌شوند به ما پول بدهند؟ ‎az *‏ مشکلی از مشتریان را حل کرده‌ايم و چه نیازی را تأمین کرده‌ایم؟ * پس از این‌که محصول (کا اگر کسی به آن‌ها بگوید با دست آوردی, چه پاسخی خوا

صفحه 6:
PPOs rere LIT ate) 2 گروه‌های مشتریان هدف /بخش بندی ‎(Customer Segments gL ,ixir0‏ ( « سوال‌های کلیدی در مشتریان هدف « * چه کسانی مشتری ما هستند؟ * ویژگی‌های مشترک بین مشتریان ما حه هستند؟ * اگر همه‌ی مشتریان‌مان را ‎|e‏ | (يا به جند بخش تقسیم | مشتريان هر بخش جيست؟

صفحه 7:
بخش هاى 9 كانه يوم محل كسب و كار 3. کانال‌های دسترسى به مشترى 61311615 ) ) « سوالهاى كليدى در اين بخش» * آيا مشترى بايد به محل نمايشكاه / فروشكاه ما مراجعه كند؟ * آيا سفارشكذارى و خريد محصول از طريق ابزارهاى ديجيتال و بستر اينترنت انجام می‌شود؟ * آیا ما به محل مشتری مرا 7 * آيا از ظرفیت سیستم‌ها موجود استفاده می‌کنیم؟ یا خود را بنا خواهیم کرد؟

صفحه 8:
Pern ys Oy rear Te te) 4 چارچوب تعامل با مشتری | نوع ارتباط با مشتری ( ( وم9ط6۵۱۵۲۵ ۵۵۲و « سوال‌های کلیدی در اين بخش» آیا مشتریصرفاً مصرفک‌ننده‌ی محصول‌ماستیا در تولید آن‌هم نقش‌دارد؟ (به پلتفرم‌ها فکر کنید) آیا قرار اسندر تصمیم‌گیری‌خرید ه- اک (فروش‌بیمه را با فروش چه سهمماز لین رلبطه لنسانیاستو مکانیکیولگذار شده است؟ *

صفحه 9:
های ‎٩‏ گانه كسب تاک ‎Kéy’ ) Pra‏ ‎Resources‏ ‏« سوال‌های کلیدی در این بخش» * برای خلق ارزش و دسترسی به مشتری و ارائه‌ی محصول به او به چه منابعی نیاز داریم؟ * اين منابع چگونه تأمین می‌شوند و آیا درآمد ما در اين كسب و کار, اجازه می‌دهد که همواره این منایع را تأمین, حفظ و نگهداری

صفحه 10:
تب | et ea 6 فعالیت های کلیدی ‎Key‏ ‎(Activities‏ ( » سوالهاى كليدى در اين بخش» * کدام ‎culled‏ ها را می توانید هسته ی کار خود بنامید؟ * کدام فعالیت ها حاشیه ای هستند؟ * مستقل از اسم و عنوان, کسب و کا * چه فعالیت هایی اصل بار ارزش آفریذ

صفحه 11:
Key SEE St ‏رب پارتنر های‎ ( (Partnerships « سوال‌های کلیدی در این بخش» * چه افراد و مجموعه هایی در بیرون مرز کسب و کار شما باید باشند و کمک کنند تا مدل کسب و کار شما اجرا شود؟

صفحه 12:
PPOs rere LIT ate) 8 جریان درآمدی مدل درآمدی ( (Revenue Stream « سوال‌های کلیدی در اين بخش» چگونه پول‌درمی‌آورید؟ * 5 آیا مشتری و مصرف کننده در مدا . شما يا دو گروه مختلف و مجزا هستند؟ آیا ف قط یکبار از مشترعپ ول طول‌زمان‌مشترعب اید دوباره پرد باشد؟ براءآن‌دسته از مشتریاناحتما

صفحه 13:
يت هاى ؟ كانه بوم محل كسب و كار ختار هزینه ‎Cost‏ ام « سوال‌های کلیدی در این بخش» * هزينه هاى اين مدل كسب و كار به جه سرفصل هايى تقسيم مى شود؟ * سرفصل هايى كه بخش عمده ى هزينه را مى سازند جه هستند؟ * ساختار هزينه در اين شدن و افزايش مقياس كند؟

صفحه 14:
تمونه نسخه بوم مدل کسب و کار

39,000 تومان