پزشکی و سلامت بیماری‌ها

بیماری های تنفسی و ورزش

bimari-hai-tanfosi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “بیماری های تنفسی و ورزش”

بیماری های تنفسی و ورزش

اسلاید 1: بیماری های تنفسی و ورزش ارائه:

اسلاید 2: شایع ترین انواع بیماری های قلبی، بیماری شریان کرونری و تصلب شرایین (سفت شدن عروق) است. سه عامل خطر مهم برای ایجاد بیماری قلبی عبارتند از: افزایش فشار خون چاقی کم تحرکی

اسلاید 3: ورزش نقش مهمی در کنترل فشار خون و کاهش وزن دارد، بنابراین در بهبود بیماری های قلبی نقش مهمی را ایفا می کند که برخی فواید آن عبارتند از:افزایش خون رسانی به قلبافزایش خون رسانی به شریان های کرونری۳) افزایش قدرت عضلانی پمپ قلبی

اسلاید 4: ۴) ورزش به طور غیرمستقیم سبب کاهش تحریک پذیری الکتریکی قلب می شود، در نتیجه از ایجاد ریتم های نامنظم قلبی که گاه تهدید کننده ی حیات هستند و در اثر تحریک شدن بیش از حد قلب ایجاد می شوند، پیشگیری می کند.۵) ورزش ایجاد تصلب شرایین را به تأخیر می اندازد و اگر چه این تاثیر مفید در تمام گروه های سنی که فعالیت ورزشی می کنند، رخ می دهد، افراد بالای ۹۰ سال بیشترین فایده را از این خاصیت مهم ورزشی می برند.

اسلاید 5: اثرات ورزش در کاهش بيماري هاي تنفسی 1- ورزش منظم و مداوم باعث افزايش قطر عروق کرونر قلب مي شود. 2- ورزش باعث مي شود عضله قلب قوي شده و پمپاژ آن افزايش يابد. 3- ميزان چربي هاي مضر خون کاهش مي يابد. 4- در صورت تنگي در عروق کرونر اصلي قلب، عروق فرعي افزايش مي يابد. 5- فشار خون در افراد مبتلا  به افزايش فشار خون tension Hyper) ) کاهش مي يابد. 6- تعداد ضربان قلب در حالت استراحت کاهش مي يابد.

اسلاید 6: نکات بسيار مهم ورزشي در بيماران قلبي-1بهترين ورزش پياده روي است. ابتدا با 2 تا 5 دقيقه شروع کرده و سپس روزانه يک تا 2 دقيقه به آن اضافه کنيد تا به 30 تا 45 دقيقه برسد. 2- شدت ورزش به حدي باشد که دچار احساس تنگي نفس، خستگي شديد، سرگيجه و درد سينه نشويد. 3- از ورزش در آب و هواي بسيار گرم و مرطوب پرهيز شود.4- هميشه بيماران قلبي نيتروگليسيرين زيرزباني همراه داشته باشند و در صورت بروز مشکل قلبي زيرزبان قرار دهند.

4,900 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید