پزشکی و سلامت تغذیه

بیوسنتز اسیدهای چرب

bioosentz-asid-hai-chrb

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: 23 اسلاید پاورپونت به زبان فارسی درست شده و مراحل سنتز اسید چرب اشباع و غیراشباع و نحوه تنظیم سنتز به طور کامل و همراه با تصاویر زیبا درست شده است
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
994 بازدید, 6 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “بیوسنتز اسیدهای چرب”

بیوسنتز اسیدهای چرب

اسلاید 1: سنتز اسیدهای چرب

اسلاید 2: مقدمه پالمیتات 16 کربنه معمول ترین اسید چرب سنتز شده در بدن می باشد. محل اصلی سنتز اسید چرب بافت کبد می باشد. برای ساخت اسید چرب به NADPH، ATP، منگنز، بیوتین و بیکربنات نیاز می باشد. سوبسترای سنتز اسید چرب استیل کوآ و محصول اصلی سنتز هم پالمیتات می باشد.

اسلاید 3: ورود استیل کوآ از میتوکندری به سیتوزول

اسلاید 4: نکات انتقال استیل کوآ از میتوکندری به سیتوزولدر میتوکندری ناقلی برای ورود و خروج استیل کوآ وجود ندارد. استیل کوآ برای ورود به سیتوزول با اگزالواستات ترکیب شده و تولید سیترات را می کند و سیترات توسط ناقل خودش وارد سیتوزول می شود.در سیتوزول آنزیم سیترات لیاز با صرف دو مولکول ATP سیترات را به استیل کوآ و اگزالواستات تبدیل می کند.استیل کوآ برای سنتز اسید چرب مورد استفاده قرار می گیرد.

اسلاید 5: فعالسازی مولکول های استیل کوآ

12,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید