صفحه 1:
‎wine) ۱ nes eae‏ لس

صفحه 2:
6 2 €6Yey oY ue oq BOE xo neaneZinjt w 7۷ ‏مع ۷۷ید‎ “YxUp60y

صفحه 3:
ا و

صفحه 4:
‎٠‏ داراى دو بخش است: ‏- انسانها چرا و چگونه رفتار می کنند؟ - تمام مشكلات روان شناختى يا ‎i‏ : - عامل اصلی مشکلات ر ابطه | ‎nee‏ ‎٠‏ - كسى را كنترل نكنء تن به كنترل نده ‎٠‏ - همواره در حال انتخابى ‏ا ال ا ‎Berry‏ ‎ ‏- دائم خودت را ارزيابى كن

صفحه 5:
بيرونى. 2 * باور دوم: من می‌تولنم دیگران را وادار کنم کاری را که ‎ere‏ 1 0 باور سه: من وظیفه اخلاقی ا ا ‎CD ee TC‏ بنا بر اين مسئوليت اخلاقى من حكم مى كند كه به هر طريقى (اعم از تهديد. ما ‎٠‏ آنها را ترغيب كنم نا جيزى كه من فكر ... زا

صفحه 6:
55 و سه موقعيت كنترأ ل ل ل ‎Srcew pepe‏ 00 ‎ey ame Coates ree)‏ م می کنید که آنچه شما می‌خواهید را انجام دهد. ‎3 cel Cre CCP eR ead ‏که نمی‌خواهید.‎

صفحه 7:
رابطه ما را با افراد ۱ رابطه از ديدكاه ( ‎ea‏ ا ا

صفحه 8:
مشكلات در زمينه هاى زير به وجود فردی ©- اجتماعى 9- شغلى ‎١‏ ‏<0- تحصيلى و درسى 6 ارتباط والدين با فرزندان ‎Ronee OES)‏

صفحه 9:

صفحه 10:

صفحه 11:
پیامد های رابطه ی ۰ 2 تولید و خدمات بدون کیفیت * -بد کاری ۶ کم کاری ۳

صفحه 12:
یر رسي ا 00 ‎Cora‏ 0 -كريز از مدرسه 0 ‏ا‎ s he

صفحه 13:
6- مشكلات والدين با فرزندان aot SORE see a ‏روابط زود هنگام دو جذ‎ - ‏عدم رغبت به تحصيل‎ - ‏منازعه قدرت با والدين‎ - ‏رفتارهاى خود- تخريبكر‎ -

صفحه 14:
©- مشكلات در روابط زناشويى و ز: - ناخشنودی از ازدواج - خشونت خانگی ای - طلاق رسمی - روابط فرا زناشویی

صفحه 15:
0 اصل بدیهی در انتخاب 1 5 2 ‎-١‏ تنها فردى كه مى توانيم رفتارش را كنترل كيم ؛ خود ما 0 ۱ ۳- تمام مشکلات دامنه دار و پایدار روان شتا ‎JSts ala! cpl open -f‏ ل برا ااا لصي ‎ee) cere)‏ دارد. لها ها ی توانیم نیازهای بنيادین خود رابه طور مناسبی ا ۱

صفحه 16:
۶- هر یک از ها یک دنیای آرملنی خاص خود. " دنياى مطلوب" خود دارد. ۷- تمام آنچه از ما سر می زند 8- تمام رفتارهاى ما از يك كليت تک تشكيل شده است: فكرء احساسء فيزيولوثى ( كار كره ‎(eleees‏ ۱

صفحه 17:
ی ا ا ال الل وبر رم عملى را انتخاب كنيم؛ ا ا اي ار امد عام قلبل شناسابى اند. مثلاً : افسردكى (اسم). افسردگ ترس (اسم) » ترسيدن (فعل)

صفحه 18:
۱- عیب جویی (انتقاد) ۳ ۳ 2 ؟- نق و غرغر ۵- تهدید 8- تنبيه ES One ee oe

صفحه 19:
3 گفتگوی همیشگی برای حل اختلافات

صفحه 20:
0 رد تمام جنبه هاى ل لسن - برآیند نیروها و عوامل بیرونی نیستیم - ما قربانى كذشتدى خود ذ ا ا ۱ - ما رفتار خود را انتخاب می کنیم؛ و تاکنون نیز چنین

صفحه 21:
8 یه موارد ۵ رفتار کنونی خود که می توانیم و 8 حل مسائل و مشکلات در عمل با استفاده از واقعیت درمانی ‎eed‏ م ‎SS‏ و فرایند تصمیم گیری و عمل.

صفحه 22:
ىت ا ل ا DN Ee ‏ا ا‎ oes L | a, © تلاش برای تغیبر دادن خود و نه تغییر دیگران. 7

صفحه 23:
آموزه‌ی اصلی «قئوری انتخا

صفحه 24:
هدف تئورى انتخاب : د پذیری ‎eRe See fe I mea)‏ خودسنجی /خود ارزیلبی-به مد كاربردى براعم ايجاد

صفحه 25:
|= به من احترام گذاشته شود 4> در امنیت پاشم. > خودیر را آزادانه و بدون ترس بیان کنم. 4> یاد بگیرم. عر کم رالات بر مق کار كه ورين مک تاعاس مت کت ده اين معنا كد میچکس ۱ > مرا اذیت نخواهد کرد. کسی به من لکد نمی‌زند ‎٩‏ کس با لاشرام داد .كسى مرا تهديد نمى كند »> ا ا > با احترام به ديكران براى خودم احترام كسب كنم. > كارى كنم / به كونهاى رفتار كنم كه در امنيت بأشم. > اجازه بدهم كه ديكران هم خودشانررا د »> آماده باشم و بخواهي كه ‎aly‏ ياد بكيرم. يادبكيرم كه ال ‎peel soles eat es‏ ردن در مدرسه لذت من به نوبه ود مسئولیت دارم که احساس امتیت را در این :مدرسه حفظ و نگهداری کنم. به این معناست که من هیچ کس را آذیت نخواهم کرد. را تخواهم زد. من به کسی لکد نمی‌زنم. 4> کسی را هول تخواهم داد. ‎AS‏ را تهدید نمی کتم.

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
29,000 تومان