کسب و کار استارتاپ و کارآفرینی

تئوری کارآفرینی استراتژیک

teoriye_karafariniye_esteratejhic

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تئوری کارآفرینی استراتژیک”

تئوری کارآفرینی استراتژیک

اسلاید 1: تئوری کارآفرینی استراتژیک A Theory Of Strategic Entrepreneurshipدانشکده کارآفرینی مدیریت استراتژیکدکتر طالبی

اسلاید 2: مقدمهاهمیت و منافع بالقوه کارآفرینی به طور گسترده ای ذکر می شوند. این منافع شامل تولید ثروت، مزیت رقابتی، رهبری در تولید و منفعت مالی و اقتصادی می باشد.همچنین کارآفرینی به بهره برداری از فرصت ها و تغییر سریع اقتصادی ارتباط داده شده است. با اینحال بسیاری از شرکتها قادر نیستند فعالیت کارآفرینی را به منفعت اقتصادی تبدیل کنند. لذا ترکیب کارآفرینی و استراتژیک به عنوان مسیرمهمی برای عملکرد مالی و رشد مورد پذیرش واقع گردید.

اسلاید 3: نظرات اندیشمندان در باره کارآفرینی و استراتژی

اسلاید 4: بازبینی چارچوب های کارآفرینی استراتژیک

اسلاید 5: نوآوری (ایجاد کردن عقاید ونظرات جدید و اجرای آنهاشبکه ها (فراهم کردن دستیابی به امکانات و منابع)بین المللی بودن (انطباق یافتن به طور سریع و گسترش دادن)یادگیری سازمانی (منتقل کردن دانش و منابع و امکانات روبه گسترش)رشد (باعث موفقیت و تغییر شدن)تیم های مدیریتی عالی و کنترل ( اجرای کارآمد استراتژی ها)6 حوزه اصلی کارآفرینی استراتژیک از دیدگاه آیرلند:

اسلاید 6: تفاوت کارآفرینی با استراتژیکارآفرینی خلق چیز جدید به بازار، فعالیت پویا و مخربمحدود به منابع نمی باشد.استراتژیرویکرد سازمان یافته جهت استفاده موثر از منابع در ایجاد ثروتمحدود به منابع می باشد.

اسلاید 7: کارآفرینی استراتژیک بوسیله عمل کارآفرینی در موقعیت استراتژیکی تجارت هایی بکار برده می شود که آن تجارت ها تخصص را در مهارت ها و منابع اصلی شان گسترش می دهند و ازآن تاثیر می پذیرند. و آن دانش و تخصص را در محصولات، خدمات و یا بازارهای جدید بکار برند.کارآفرینی یک فرایند مجزا می باشد که براساس به همراه آوردن چیز جدید به بازار، ترکیبی از نوآوری، شناسایی فرصت و رشد استوار است.چارچوب پیشنهادی

اسلاید 8: نتیجه گیریبررسی کارآفرینی استراتژیک در دوجنبه مفهومی و عملیاتی موضوع اصلی مقاله بود.رویکرد استراتژیک کارآفرینانه رویکردی است که باعث ارتقاء یک فعالیت هم از جنبه کارآفرینی و هم از جهت منابع و مهارتها باشد.قابلیت های قوی در کسب و کارها نشان دهنده یک پایه مهم برای گسترش دامنه عملیات شامل فعالیتهای کارآفرینی است که منجر به معرفی بازارهای جدید می شود.چنین تحولاتی باید مورد توجه قرار گیرد زیرا که با تغییر چشم انداز رقابتی، مفاهیم و کارکردهای کسب و کار در بخش عمومی و خصوصی و نیز بازارهای جهانی تغییر می کند.کارآفرینی استراتژیک یک مسیر مناسب برای افزایش بازده مالی است. علاوه براین چنین فعالیتی ممکن است فرصتی برای بازگشت در محدوده زمانی معین باشد.با این حال بین کارآفرینی استراتژیک و تامین مالی ارتباطی وجود دارد که باید در شرایط تغییرات محیط داخلی و خارجی مدیریت لازم بر روی آنها انجام شود.با توجه به اینکه پتانسیل های موجود برای کارآفرینی یک منبع سود است اما عدم قطعیت در مورد نتایج مالی فعالیتهای کارآفرینی وجود دارد.

9,900 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید