علوم انسانی و علوم اجتماعی روانشناسی و روانپزشکی

تاثیر رفتارگرایی بر آموزش ریاضی و نظر منتقدان

tasir-rftar-grayi-br-amozesh-riazi-az-nzer-monteghdan

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تاثیر رفتارگرایی بر آموزش ریاضی و نظر منتقدان”

تاثیر رفتارگرایی بر آموزش ریاضی و نظر منتقدان

اسلاید 1: تاثیر رفتارگرایی بر آموزش ریاضی و نظر منتقدان آنپژوهشگر: سپیده چمن ارا

اسلاید 2: نگاهی گذرا بر فعالیت های خانم چمن آرامدرک تحصیلی :دانشجورشته تحصیلی :دکترای آموزش ریاضیسمت: سردبیر رشد آموزش برهان ریاضی متوسطه1 تألیفات :اثبات‌های بدون کلام ،پلیو مینوها (ترجمه همراه با مانی رضائی)و....

اسلاید 3: مقدمه

اسلاید 4: تاریخچه نظریات یادگیری:نخستین نطریات درباره ماهیت دانش و چگونگی دانستن آن به یونان باستان و افلاطون و ارسطو باز می گردد که در اینجا به بررسی اجمالی نظریات این دو دانشمند بزرگ می پردازیم.

اسلاید 5: افلاطون معتقد بود که دانش ارثی است، از نظر او همه اشیا جهان مادی دارای یک همتای انتزاعی ( مٌثٌل) هستند که علت آن شی به حساب می آیند. مثلا اندیشه انتزاعی صندلی با ماده کنش متقابل دارد، تا آنچه را که ما صندلی می نامیم به وجود آورد. از نظر او اگر از راه حواسمان بخواهیم دانش کسب کنیم گمراه خواهیم شد. او معتقد بود که برای کسب دانش باید افکارمان را به درون متمرکز کنیم و به آنچه به طور ذاتی در دسترس ما هست بیندیشیم. همه انسانها در ذهن خود دانش کاملی از همه اندیشه هایی که جهان را می سازند در اختیار دارند، بنابراین دانش حقیقب از راه درون نگری و خود کاوی حاصل می شود.افلاطون (347-427 ق م)

اسلاید 6: در مقابل افلاطون ارسطو معتقد بود که دانش نتیجه تجربه حسی و غیر ارثی است. ارسطو نگرش مثبتی نسبت به مشاهده تجربی داشت. از نظر او تاثرات حسی آغاز دانش اند. اما هرگز استدلال را نادیده نگرفت. از نظر او قوانینی که بر دنیای تجربی حاکم اند باید از طریق تعقل فعال کشف شوند. ارسطو در تشریح دیدگاه تجربه گرایانه خود از دانش، قوانین تداعی را تدوین کرد. این قوانین عبارتند از قانون شباهت، قانون تضاد، مجاورت و قانون فراوانی با بسامد، بنابراین به اعتقاد ارسطو تجربه حسی مبنای اندیشه هاست. اندیشه های حاصل از تجربه حسی بنا به این چهار قانون سبب ایجاد اندیشه های دیگر می شود.ارسطو(322-384 ق م)

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید