ورزشی

تاثیر ورزش بر اعتماد بنفس

tasir_varzesh_bar_etemade_benafs

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تاثیر ورزش بر اعتماد بنفس”

تاثیر ورزش بر اعتماد بنفس

اسلاید 1: تاثیر ورزش بر اعتماد بنفس

اسلاید 2: مقدمه کسب موفقیت برای همه انسان ها بسیار مهم است تا جایی که این موفقیت ها می تواند فرد را به کامیابی و رضایت از زندگی سوق دهد.برای بدست آوردن موفقیت در تمام ابعاد زندگی از جمله اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و... مولفه های زیادی وجود دارد و به جرات می توان گفت که مهمترین آنها اعتماد به نفس است.

اسلاید 3: تعریف اعتماد بنفسباور و اعتقادي كه فرد نسبت به خود دارا ميباشد.* شناخت ارزش و اهميت خويش - داشتن اعتماد و رضايت از خويش.* توانايي برخورد و كنارآمدن با چالشهاي اساسي زندگي.تـوانـايـــي ارزيابي درست و دقيق خويش - پذيرش خويش و ارزش نهادن به خود بدون هيچگونه قيد و شرطي. * توانايي شناخت و پذيرش نقاط ضعف و قـوت و محدوديتهاي خويش

اسلاید 4: تاثیر ورزش در اعتماد بنفسیکی از اصلی ترین راه های کسب اعتماد به نفس، ورزش است، ورزش نقش بنیادی و غیر قابل انکاری را در پرورش و به دست آوردن اعتماد به نفس ایفا می کند زیرا با انجام فعالیتهای ورزشی در گروه، فرد می تواند به توانایی ها و قابلیتهای خود پی ببرد و آنها را ارتقا دهد.

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید