سایر ورزشی

تاثیر ورزش بر لاغری و راه های لاغری

verzsh-laaghri

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تاثیر ورزش بر لاغری و راه های لاغری”

تاثیر ورزش بر لاغری و راه های لاغری

اسلاید 1: لاغری با ورزش

اسلاید 2: مقدمههیچ‌کس منکر فواید ورزش برای سلامتی بدن نمی‌شود، اما فکر می‌کنید لاغری با ورزش چقدر امکان‌پذیر است؟ شاید شما هم شنیده باشید که می‌گویند لاغری بدون ورزش راحت‌تر و موثرتر است، یا افرادی را دیده‌اید که روش‌های لاغری بدون رژیم و ورزش را دنبال می‌کنند و چه بسا موفق به کاهش وزن هم می‌شوند. از طرف دیگر، افراد زیادی هم برای لاغری، ورزش را توصیه می‌کنند. اما واقعیت چیست؟ بالاخره برای کاهش وزن ورزش کنیم یا نه؟ همراه ما باشید تا حقایق لاغری با ورزش را برایتان بگوییم.

اسلاید 3: لاغری با ورزش ؛ روز اول وقتی زمان کافی ندارید باید علایق خود مثل غذا خوردن در رستوران مورد علاقه را نادیده بگیرید. رستورانی که می روید چه سالم و چه غیر سالم، نمک، قند و چربی بیشتری نسبت به غذاهای خانگی دارد. زمان کم یعنی خود را در خانه با وعده ها و میان وعده ها محدود کنید. در روز اول به فروشگاه بروید. لیستی از سبزیجات رنگارنگ و برگ دار، پروتئین های بدون چربی، ماهی، آجیل، دانه ها و تخم مرغ تهیه کنید. همچنین این روز، زمانی مناسب برای برنامه ریزی ورزش در طول هفته است. یک ساعت ورزش هوازی با شدت بالا در صبح یا عصر انجام دهید. بعد از شام نیز یک ساعت پیاده روی سریع داشته باشید. حرکت کردن بعد از وعده غذایی بهترین چیز برای سیستم گوارشی و سوخت و ساز بدن است. اگر عضو باشگاه هستید بهترین کار این است که یک ساعت ورزش هوازی را کنار دیگران انجام دهید تا انگیزه تان بالا برود اما اگر به باشگاه نمی روید از فیلم یا روتین های ورزشی استفاده کنید.

اسلاید 4: لاغری با ورزش: روز دومدر روز دوم حواستان به مقدار وعده ها باشد. وعده ها در این هفته کم می شود اما فقط همین هفته است. در این هفته از سبزیجات و میوه های کم کالری استفاده کنید. قبل از ورزش کردن صبحانه دارای پروتئین و فیبر مانند تخم مرغ آب پز و سیب میل کنید. از آنجا که دیروز ورزش هوازی را انجام دادید تمرین امروز را به ورزش مقاومتی کل بدن تبدیل می کنیم. روی ورزش هایی مانند اسکات با یک دست، دراز و نشست با یک دست، پرس شانه تمرکز کنید که چندین گروه عضلانی را با هم درگیر می کنند. این ورزش های خوب و کالری سوز ضربان قلب را بالا می برند. برای ورزش بعد از شام نیز بهترین کار این است که پیاده روی قدرتی را تبدیل به دویدن کنید.

3,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید