صفحه 1:
صفحه 2:
Pepe elo sys) بيستم» .به علم. طبیعت . نیازهای جامعه. و
توانائی ها و علاثق دانش آموزان توجه ویژه ای شد.
وارد شدن علوم به برنامه هاى درسى و تأكيد برموضوع هاى
و3 ; 1 5 5
دلنش آموزان محور برنامه های درسی قرار گرفت و پرورش
استعداد هاى بالقوه او از طريق بازىء تأكيد برحواس دريادكيرى.
ار ا رز رات
برنامه درسى به عنوان بخشى از فعاليت هاى تربيتى مدنظر
EY ا ا ا Be (ewe pen
صفحه 3:
ار
صفحه 4:
لك ملعك 2
۱
صفحه 5:
ال 1۱
دانشگاه کلمببا
025520000 Cae TT nh A
صفحه 6:
تهیه و اجرای برنامهی پنج سالهی
توسعهی اتحاد جماهیر شوروی در سال ۱۹۲۳
a ad Ss
as
بابت Pero or
صفحه 7:
8۸6۱ ۵
ی
and INSTRUCTION
(ele) mA
صفحه 8:
صفحه 9:
۱
۱
0
۱ eel ae Roel
از برنامه ريزى درسى نا درك و
a eet ed
و
صفحه 10:
به راستی چه دانشی برای یادگیری با ارزشتر است؟
صفحه 11:
منايع:
5-5 مصطفی قادری
۱۳۹
يخجه: Re Wired
pa ااانا
یام درسی تاریخچ
rn) ge
۳
تعاريف ب