tasisat-g

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تاسیسات گرمایشی”

تاسیسات گرمایشی

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیم تاسیسات گرمایشی

اسلاید 2: مقدمهامروزه تمام مردم جهان در خانه های خود به تاسیسات گرمایشی نیاز دارند . استفاده از سیستم های گرمایشی باکیفیت می تواند آسایش و راحتی را برای شما به همراه داشته باشد

اسلاید 3: سیستم گرمایشیتاسیسات سرمایشی به سیستمی گفته می شود که می تواند محیط های گرم را خنک کند. در واقع منظور اصلی از تاسیسات سرمایشی همان تاسیسات سرمایشی مرکزی می باشد. این تاسیسات که به وسیله آب و یا سیال سرد می شوند. این فرآیند در نقطه ای خارج از محدوده آپارتمان ها تولید می شود و به بخش های گوناگون ساختمان ارسال خواهد شد.البته کولرهای گازی و یا اسپلیت که باید به صورت شخصی خریداری شود، در داخل منازل نصب می شود و هوای سرد را در همان نقطه تولید می کنند.

اسلاید 4: سیستم های تاسیسات گرمایش ساختمانسیستم های تاسیسات گرمایشی ساختمان وظیفه گرم نمودن محیط و همچنین تامین آب گرم مصرفی ساختمان را بر عهده دارد. در بعضی از ساختمان ها بخش گرمایش محیط به یک سیستم مانند بخاری گازی و بخش تامین آب گرم به سیسنم دیگری مانند آبگرمکن های گازی سپرده میشود و در بعضی دیگر از ساختمان ها این دو بخش هر دو توسط یک سیستم مانند پکیج ها و رادیاتورها صورت میگیرد.

16,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید