صفحه 1:
Online Advertising in Iran تبليغاتلينترنتعدر ليران October 2009

صفحه 2:
* انواع تبلیغات آنلاین *ء مزایات تبلیغات اینترنتی + چرا تبلیغات اینترنتی در ایران؟ غات كوكل

صفحه 3:
روش‌عمده از تبلیفانلنللین3 ۰ تبلیغات بنری / ۵۸0۷6۲۲5۴9 8006۲ ۰ تبلیغات متنی / ۸0۷6۲5۱۳9 ‎Text‏ + تبلیغات ایمیل / ۵۸۵۷6۲۲5۱9 ۴۳۵۵۱۱

صفحه 4:
‘NetBina تبلیغات بنری ۰ "يك تصویر ارزش هزار کلمه دارد" مناسب برای محصولاتی که نیاز به دیدن دارند ‎Branding ٠‏ تبلیفاتآرم/نام تجاری

صفحه 5:

صفحه 6:
NelBing جند بار بنر شما دیده می شود؟ چه افرادی آگهی شما را مشاهده مى كنند؟ تعداد كليك؟ متن کوتاه ,توجه به تصویر يك تا دو ثانیه فرصت برای جلب توجه کاریر

صفحه 7:
Google piste: Web Stance Rs Yl bt 27400000 pier et ١ Pinter comoving) Wilipeda th ‏لا موده عدر‎ Feanpg = per s egies wich peduce ha coy pean eal et fer gaia) eens oes eon or ‘cpa stay emp) Ces oar | ree exnclopecta ‏سم راز‎ secon ‏مدصي مل ممم‎ ping pes Ptr (coruing) s compte epee ‏تس و وه‎ mae 0 1 ۱ pts sre pm rho ‎pining rubfinctin nace Sar‏ لسرن ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 8:
* مناسب برای خدمات ۰ کالاهای مشخص هدفگیری بهتر * کلیکهای ارزانتر از تبلیغات بنری

صفحه 9:
مراقب بودن تبلیغات ایمیلی + ارسال ایمیل فقط به کاربران علاقمند به دریافت ایمیلهای تجاری * ایمیل از طریق وب سایت های معتبر ۰ هدفگیری گروه خاص *_پیام کوتاه با لينك به وب سایت

صفحه 10:
NetBina John Wanamaker بنیانگذار تبلیغات مدرن Half the money | spend on advertising is w ".the trouble is | don't know which half

صفحه 11:
مزایات تبلیغات اینترنتی ۰ آمار دقیق * شروع تبلیغات با هزینه کمتر ‎٠‏ گسترده ولی با هدف

صفحه 12:
‘NetBina ad تبلیغات اینترنتی بیش از تبلیغات تلویزیون در بریتانیا سال 1998 در بریتانیا 19 میلیون پوند خرج تبلیغات اينترنتي * تخمین سال 2009 بیش از 3.5 میلیارد پوند * آمار 6 ماه اول سال 2009: - 23.596 کل هزینه های تبلیغاتی بر روی اینترنت - 21.996 هزینه ها روی تلویزیون

صفحه 13:
‘NetBing چرا بازار تبلیغات اینترنتی ایران کوچك است؟ ‎٠‏ عدم آكاهى در ميان مديران ‎ *‏ سوء استفاده از اين عدم آگاهی توسط دلال ها ۶ عدم شفافیت برخی از وب سایتها ‏* پیچیدگی پیاده سازی ‏۶ محدودیت های داخلی و خارجی ‏٠ء‏ به خاطر تعداد کاربران نیست

صفحه 14:
NetBing Market Penetration COOP ‏ضریب نفوذ اینترنت در سال‎ 25,000,000 سا عملا مس موه 5 کاربران‌لینترنتدر لیران 0,138 22,77

صفحه 15:
موقعیت کاربران برای دسترسی به اینتر کاربران خانگی دسترس به اینترنت کاربران خانگی دارای کامپیوتر شخصی year 2002 vear2007 ‏و‎ 9

صفحه 16:
نترنت چه کار می کنند؟ کاربران ایرانی در اینترنت چه کار می Hey ‏تکولوژی‎ ‎7 جستجوع ايميل دم تر شده است اين آمار براساس (1006) سایت برتر الکسا بررسی

صفحه 17:
چرا تبلیغات آنلاین در ایران؟ v نفوذ بيش از (0©؟ در بازار ايران اكثرا افراد جوان و تحصيل كرده درآمد بيش از ميانكين ملى مقدم بودن اينترنت بر ديكر رسانه ها براى جوانان شهرى

صفحه 18:
چرا تبلیغات ۸0۷/0۲05 600916 ؟ ۰ _ تقریبا تمام کاربران در زمان استفاده از ابتترنت به 600916 و جستجوگرهای مشابه به آن و یا وب سایتهایی كه با ©0091 همکاری می کنند؛ مراجعه می کنند. 52070000

صفحه 19:
NetBing ۰ تبلیغات شما درست زمانی که برای محصولات یا خدمانتان جستجو می شود نمایش داده می شود.

صفحه 20:
NetBing Google.com users come from these countries: 373% United States 93% © Indie 37% | Brazil 3701 Germany 35% | China 3.0% | United Kings 28% | Iran 22% | Japan 17% | Italy 1.6% | Canada 166 | France 15% | Indonesia 14% | Turkey 1.4% | Spain I Australia 13%

صفحه 21:
راه در پیش برای وب سایتها ‎٠‏ طراحی وب سایت ها با آگهی دهندگان در ذهن ٠ء‏ مکان محدود ولی مفید برای تبلیغ کنندگان ۰ استفاده از اندازه استاندارد بنر ‏+ ایجاد لیست های ایمیل کاربر

صفحه 22:
راه در پیش برای تبلیغ کنندگان ‎٠‏ طراحی وب سایت خود را با بازاریابی در ذهن * _ بازار هدف خود را در نظر بگیرید ‏+ تبلیفات آنلاین ولی به تدریج

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
29,000 تومان