کسب و کار

تبلیغات در مترو

تعداد اسلايدهاي پاورپوينت: 13 اسلايد

رضا شیرزاد

صفحه 1:
تبليغات در مترو ee

صفحه 2:
بیلبوردهای قدیمی تبلیغات محیطی رابی شک قدیمی ترین روش ‎ILS‏ بلیه دان دابا ۳ به عناصر فیزیکی قلبل اجرا برای تبلیغات که در تیررس ببنندگان است اطلاق میشود. تابلوهای تبلیغاتی؛ بیلبورد تبلیغاتی, استرابورد. تبلیغات داخل مترو بدنه اتوبوس ها و... گونه های مختلفی از تبلیغات محیطی بشمار می روند.

صفحه 3:
یکی از مزیت های فوق العاده تبلیغات محیطی که باعث برتری ن با سایر رسانه های تبلیغاتی دیگر گردیده این است که مخاطب ناگزیر به دیدن تبلیغات محیطی بوده و چون نمی تواند چشم خود را از رنگ ها و طرح های اطراف خود بپوشاند. در تعریف محتوایی این رسانه میتوان اینگونه گفت : رسانه تبلیغات محیطی آگاهی و اطلاعات مخاطبان را نسبت به ورود یک محصول جدید به بازار يا ارائه یک خدمت جدید از سوی صاحبان خدمات برای مخاطبان آنان فراهم می آورد.

صفحه 4:
پیشینه تبلیغات محیطی ۷ ) به تمدن های نخستین روی زمیسن بر جد کنو تكاره عليى از مصر باستان بصورت هروه انری دح ۲۳ آنها براى ترويج عشب رين ی تبليغات محيطى به شمار مى رود. اين اسناد نشان دهنده لّن است كه بشر از زمان قديم در بى اطلاع رسانى و ترويج فرهنك و المان:هاق خاص براى تاثير گذاری در ذهن سایر افراد جامعه خوه تلاش داشته اس شاید یکی دیگر از نمونه های بارز تبلیغات محیطی در زمان قدیم را بتوان در جنگ هایی که بين قبايل بوجود می آمد پیدا کرد جایی که گروهی از افرادی که در جنگ شرکت می کردند پرچم هایی بزرگ و قابل دید را با خود حمل می کردند. به همراه داشتن این پرچم ها برای افراد نوعی اطلاع رسانی بود.

صفحه 5:
با پیشرفت بشر در قرن بیست و یکم شاهد ورود ابزارهای جدید در حوزه رسانه محیطی هستیم که در برخی موارد چاش ی خارفر رک وی تاره ‎ee‏ ‏تلویزیون های بزرگ تبلیغاتی که یکی از دست آوردهای بشر در پی اختراع تكنولوقى "ال ای دی " می باشد حاصل خلاقیت انسان در قرن بیست و یکم می باشد.

صفحه 6:
مزایای تبلیغات محیطی چیست ؟ - برند خود را معرفی کنید. - فروش خود را افزایش دهید. - کالا و خدمات خود را معرفی کنید. ت محیطی موجب افزایش آگاهی مردم نسبت به ورود یک محصول به بازار می شود. یطی هدفمند در مراکز تصمیم گیری مشتریان را ترغیب می کنید تا از محصولات و خدمات شما استفاده کنند.

صفحه 7:
- ار در این حوزه اليف ل ا متاسب و کافی را داشته باشید. رسانه یطی ب «ری قدرتمد اسب که می توا و كار ش ارا تحول 3 ‎ole‏ ‏اگر زیر ساخت هلی مناسب و کافی را تداشته اش موی دا ۱۳ بطور مغال شما محصولی را تبلیع می کنید که تبل تولدالن اسر ۱۱۱۰ فرصت براى كسب و كار شما به يك ضد تبليغ تبديل ‎Dison‏ - شايد بالا بودن قيمت هاى ابزارهاى رسانه محيطى يكى از معايب اين حوزه باشد و هر شركتى نمى توانه اراين ابزارها بهره عند كيد وجود محدوديت در اجراى طرح هاى تبليغاتى يكى ديكر از معايب تبليغات محيطى ند

صفحه 8:
19 ear Se rete eg [or بیلبورد ها یکی از بهترین ابزارهای تبلیغاتی در رسانه محیطی محسوب میشوند که قدرتی غیرقابل انکار برای معرفی محصوات و لا ا اشکال و ایده:های خاص می ‎as‏ بينتده را به تقد ره عمدو نک ۳ هو هن 17۳ مقضود تهایی طراحان و ایدم پرداران ‎eS Sls; Sop‏ نهایی و فروش بیشتر و مطلوب تر برساند. با پیشرفت بشر و فناوری های جدید هر از گاهی شاهد ورود ابزارهای جدید به تبلیغات محیطی هستیم که از جمله آنها ورود تلویزیون های غول پیکر شهری را می تو دست آورد فرن بیست یکم دا

صفحه 9:
000 eS Ya با توجه به نوع مخاطب و درخواست های صاحبان آگهی از بازار هدف ابزارهای مختلفی قابل استفاده هستند که در اینجا با انواع ابزارهای تبلیغات محیطی آشتا می شویم: انواع بیلبورد های تبلیغاتی استندهای تبلیغانی تلویزیون های تبلیغاتی شهری وسایل حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس و تاکسی دیواری نویسی دستگیره های تبلیغاتی استیکرهای سه بعدی تبلیغاتی و ابزارهای خلاقانه و نامتعارف

صفحه 10:
تبليغات در داخل واكن هاى متر روزانه قريب به دو ونيم ميليون تن از مردم تهرن و حومه براى استفاده از و در ايستكاههاى اين سيستم حمل و نقل ريلى حاضر مى شوند كه مطمئناً حجم كثيرى از آنها بویژه درایستگاههای پرتردد مختلف در مناطق تجاری وجفرافیایی جنوب . شمال ۰ شرق وغرب شهر تهران از مخاطبان بالقوه شما هستند که فقط صرف دقایقی کوتاه حضور در ایستگاههای مترو تهران می تواند بخوبی صحت این ‎Leal‏ را بر شما روشن سازد افتخار ان داریم تا یعون بی رحست او کرو محیطی در پر ترددترین فضای حمل ونقل عمومی کشور از شما برای بهره برداری از امکانات تبلیغاتی مترو برای اطلاع رسانی در زمینه فروش کالا ویا خدمات خود دعوت به مطالعه نماییم.

صفحه 11:
تبلیغات در ایستگاههای مت و درحال حاضر شامل بخش های مختا ف است که عمده آمن تبلیغات در فضای داخل ایستگاهها و داخل واگن های مترو است. طول سفرهای شهری در متروی تهران از ۴ تا ۲۵ دقيقه است و در طى اين مدت مسافرین با اشتیاق آگهی ها و پیامهای تبلیغاتی را مطالعه می کنند.

صفحه 12:
آگهی در داخل واگنها و یا روی بدنه قطارهای مترو از کیفیت بسیار بالائی برخوردار است تابلوهای ۸ متری مترو» ۴ متری مترو ۰ ۲ متری مترو تابلوهای دیواره سنگی کناره پله ‎By‏ مترو تابلوهای جدول زمانبندی مترو ماکتهای داخل ایستگاه مترو غرفه های داخل ایستگاه مترو ال سی دی های داخل قطار مترو دستگیره های مترو بدنه متره

صفحه 13:
ey تبلیغات بدنه و داخل واگن مترو

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
29,000 تومان