کسب و کار مدیریت و رهبری

تجزیه وتحلیل شغل

tahlil-shogl

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تجزیه وتحلیل شغل”

تجزیه وتحلیل شغل

اسلاید 1: تجزیه وتحلیل شغل

اسلاید 2: وظايف مديريت منابع انساني

اسلاید 3: سازمان سیستمی عقلانی است که در آن گروهی از افراد برای رسیدن به اهدافی مشترک و از پیش تعیین شده آگاهانه و به طور منظم با یکدیگر مشارکت می کنند.سازمان زمانی ایجاد می گردد که رسیدن به هدف، از عهده یک نفر به تنهایی خارج باشد ؛ پس پایه و اساس سازمان در مجموع ، وظایفی است که به وسیله اعضای آن انجام می گیرد .بدیهی است که این وظایف باید متناسب با یکدیگر ، دارای هماهنگی و در جهت رسیدن به اهداف سازمان باشند.بنابراین ، تجزیه و تحلیل و شناخت مشاغل در سازمان، از وظایف مهم مدیریت منابع انسانی محسوب می شود. تجزیه تحلیل شغل

اسلاید 4: تجزیه وتحلیل شغلتجزیه و تحلیل شغل فرایندی است که از طریق آن ماهیت و ویژگی های هر یک از مشاغل در سازمان بررسی می گردد و اطلاعات کافی درباره آنها جمع آوری و گزارش می شود . با تجزیه و تحلیل شغل معلوم می شود هر شغل چه وظایفی را شامل می شود و برای احراز و انجام شایسته آن چه مهارت ها ، دانش ها و توانایی هایی لازم است.بنا به تعریف دیگری تجزیه وتحلیل شغل، تعیین شرح خلاصه وظایف و مسئولیت های شغل ، رابطه آن شغل با مشاغل دیگر، دانش و مهارت های لازم برای انجام دادن آن ، و شرایط کار است.

اسلاید 5: مراحل تجزیه و تحلیل شغلمرحله اولبررسی کلی سازمان به منظور تعیین مطابقت مشاغل با بافت واهداف آن.مرحله پنجم تنظیم شرح شغل.مرحله دومتعیین اینکه از اطلاعات به دست آمده از تجزیه وتحلیل چگونه استفاده خواهد شد. مرحله سومانتخاب نمونه هایی از مشاغل برای مطالعه و تجزیه وتحلیل.مرحله چهارم به دست آوردن اطلاعات لازم با استفاده از روشهای مختلف تجزیه وتحلیل مشاغل.مرحله ششم تنظیم شرایط احراز شغل.مرحله هفتم طراحی شغل با استفاده از اطلاعاتی که در مراحل ششگانه قبل بدست آمده است .مرحله هشتم ارزیابی طراحی شغل و انجام دادن اصلاحات لازم در صورت نیاز .طراحی شغل (طراحی یا تجدید ساختار)

اسلاید 6: روش های تجزیه وتحلیل شغل معمولاً برای جمع آوری اطلاعات درباره شغل از این روش ها استفاده می شود :مشاهده مستقیممصاحبه مصاحبه گروهی پرسشنامه نشست متخصصان ثبت وقایع پرسشنامه تجزیه وتحلیل سمت (PAQ)

11,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید