تجزیه و تحلیل اطلاعات

تجزیه و تحلیل کسب و کار

tajzieh-v-tahlile-kasb-va-kar

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تجزیه و تحلیل کسب و کار”

تجزیه و تحلیل کسب و کار

اسلاید 1: گردآوری: سیامک خوش رفتارتجزیه و تحلیل کسب و کار (Business Analysis)

اسلاید 2: تجزیه و تحلیل کسب و کار چیست؟تجزیه و تحلیل کسب و کار را می‌توان علم تشریح فرآیندها، مکانیزم‌ها، جریان‌های اطلاعاتی، اهداف و استراتژی‌ها در دنیای کسب و کار دانست که می تواند شامل راه حل های مکانیزه و یا غیر مکانیزه باشد. نیازمندی‌هایی که براثر انجام فرآیندهای یک کسب و کار ارضاء می‌گردند، در این تجزیه و تحلیل مشخص می‌گردند.

اسلاید 3: اقدامات لازم برای تحلیل کسب و کار :تحلیل کسب و کار شامل تحلیل عناصر کسب و کارتحلیل همه عناصر کسب و کار برای حل مسأله و دسترسی به هدف مشخصتعریف، توضیح، سطح بندی و اندازه گیری دقیق اهدافشکستن هدف به شاخصهای قابل اندازه گیری و تعیین متغیرهای کنترل و سیاستگذاریجمع آوری اطلاعات صحیح و سازگار همراه، فراوری، برآورد و گزارشطراحی راه حلهای سازگار و مبتنی بر اطلاعاتارزیابی راه حلها، درجه بندی بر اساس هزینه و فایده و امکان بکار گیری آنهااقدام به فعالیت بر اساس راه حل انتخاب شده نهایی و اصلاح و بهبود مستمر

اسلاید 4: مدخل:شما مدیران مدام با پرسشهای دشواری مواجه هستید:چه نوع فعالیت جدیدی را باید به طیف فعالیتها اضافه کنیم و کدام فعالیت را چگونه باید حذف کرد؟کدامیک از فعالیتهای جاری نیاز به توجه بیشتری دارند؟چگونه میتوان برای موفقیت در محیطی که واقعیتهای آن مدام در حال تغییرند اقدام کرد؟تغییر اجتناب ناپذیر است و مدیریت وظیفه دارد تا نیروهای تغییر دهنده را در جهت منافع صاحبان سهام هدایت کند.

اسلاید 5: همه ما می خواهیم کسب و کار موفقی داشته باشیم، اما موفقیت کسب و کار به عواملی بستگی دارد؟به نوع آن بستگی دارد؟به ویژگی های صاحب آن بستگی دارد؟به محل و جای آن بستگی دارد؟به شرایط مالی هنگام شروع آن بستگی دارد؟به بازار آن بستگی دارد؟به طراحی مدل و انعطاف پذیری ترکیب آن بستگی دارد؟به .......؟؟؟؟

اسلاید 6: مدل کسب و کار چیست؟هر کسب و کاری مانند سایر ساخته های بشر نیاز به معماری، مهندسی و طراحی دارد.مدل کسب و کار الگویی است که بر اساس آن یک کسب و کار طراحی شده و معماری نظام مند کسب و کار را شامل می گردد.یک الگو و مدل کسب کار شامل ساختار منظم و ساماندهی شده ای از برخی اجزا است که با هم شکل گیری، موفقیت و استمرار یک کسب و کار را تضمین می کند.

24,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید