سایر تحقیق و پژوهش

تحقیقات در مورد تحول سازمان

tahvol-sazman

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تحقیقات در مورد تحول سازمان”

تحقیقات در مورد تحول سازمان

اسلاید 1: تحقیقات در مورد تحول سازمانارائه:

اسلاید 2: ارزیابی اثرات تحول سازمان: برخی از مسائل و مشکلاتتحول سازمان ارائه طریقی است برای یک فرایند برنامه ریزی شده که شامل مفاهیم، فنون و برنامه های تغییر می شود. نتایج مطلوب تحول سازمان عبارتند از اثربخش تر ساختن سازمان اعضاء و گروه های کاری آن و همین طور تبدیل سازمان به مکانی بهتر برای رفع نیازهای انسانی، فرایند تحول سازمان برای ایجاد بهبود یا تغییر در گروه های ویژه افراد، گرودها و کل شسازمان از فنون گوناگونی بهره می جوید، از چشم انداز پژوهشی دو پرسش در مورد تحول سازمان مطرح می شود: آیا تحول سازمان موجد این اثرات مطلوب است و اگر این نتایج را در یک سازمان درگیر در یک برنامه تحول سازمان مشاهده کنیم، می توانیم اثرات را به برنامه تحول سازمان نسبت دهیم؟ پاسخ های واضح و روشن به این پرسش ها فقط می تواند از پژوهش دقیق، کنترل شده و تجربی به دست آید.در اصطلاح شناسی پژوهش و برنامه تحول سازمان می تواند متغیر مستقل با آزمون با علت نامیده شود. این متغیر مستقل (به وسیله حضور یا عدم حضور) دستکاری می شود و نتیجتا، متغیر وابسته را تغییر می دهد (در این مورد اثربخشی افزایش می یابد.

اسلاید 3: مسائل و مشکلات در خصوص تعاریف و مفاهیم یکی از نخستین مسائل و مشکلات در پژوهش پیرامون تحول سازمان این است که اصطلاحات او ر دقیق نیستند. شکل های متعددی از تحول سازمان وجود دارد. یک برنامه تحول می تواند فعالیت های متعددی را در بر گیرد یا فقط یک یا دو فعالیت را در بر داشته باشد، ولی به هر حال تحول سازمان نامیده می شود. یک برنامه می تواند یک برنامه تغییر مقطعی باشد یا یک برنامه تغییر چندساله باشد و در عین حال عنوان تحول سازمان به آن داده شود. یک برنامه تحول می تواند نوعی برنامه تغییر خاص (مثلا نیم سازی بین گروهی را در بر داشته یا نداشته باشد و در عین حال تحول سازمان نامیده شود و برخی از برنامه هایی که نمی توانیم آنها را تحول سازمان بدانیم امکان دارد. تحول سازمان نامیده شوند. بنابراین رفتار واحد شناخته شده ای، به عنوان تحول سازمان وجود ندارد و پژوهش پیرامون تحول سازمان، تنها متمرکز بر تحول سازمان نیست بلکه مجموعه خاصی از فعالیت ها را در بر می گیرد.

اسلاید 4: رابرت كانرابرت كان رشته تحول سازمان را به علت فقدان معنای دقیق مورد انتقاد قرار می دهد تحول سازمان یک مفهوم نیست، دست کم از مفهوم علمی برخودار نیست؛ دقيقة تعريف نشده است. قابل تبدیل به رفتارهای معین، یک شکل و قابل مشاهده نیست؛ دارای جایگاه مقرر و قابل بررسی در یک شبکه از مفاهیم مرتبط به هم به طور منطقی نبوده و نظریه خاصی ندارد.

اسلاید 5: مسائل و مشکلات روایی درونی دومین مشکل پژوهش در مورد تحول سازمان تعیین با اثبات این موضوع است که تغییرات X موجبه تغییرات و شده است. این موضوع مشکل روایی درونی است. روایی درونی حداقل شرطی است که بدون آن پژوهش فاقد قابلیت تفسیر و استفاده است. این امر در همه پژوهش های میدانی و پژوهش های ارزشیابی مشکل محسوب می شود. روند امور در وضعیت واقعی چنان است که تعیین دقیق روابط بین متغیرها به سادگی میسر نیست. بر

15,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید