هنر هنرهای نمایشی

تحقیق:مقایسه دو هنرمند ( رافائل و داوئنچی) هنرمندان دوره رونسانس

Leonardo da Vinci

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
لئوناردو داوینچی : درسال ۱۴۵۲ در شهر کوچک ویذ چی از ایالت توسکافی به دنیا آمد وی در تردوروکبو کار آموزی کرد . ظاهرا اوضاع شهر فلورانس بروفق مراد وی نبود و لئو ناردو درسی سالگی به خدمت دوک میلن شتافت او تا آن زمان نقاش بزرگی به نام پرستش محوسان ادامه داوینچی قبل از اولین تابلو : ائو ناردو انسانی که الگو و عصاره هنرمندنابغه و یک انسان کامل است . به گونه شگفتی در جهان معاصر تبدیل شده و همچون یک پیامبر فرزانه روزگار در نقطه ی آغاز عصر نوین تاریخی ایستاده ونقشه ی راه هایی را که هنر و علم درپیش خواهند گرفت را ترسیم می کند . ذهن و شخصیت او در نظر ما پدیده ای فوق انسانی و خود او انسانی اسرار آمیز و دست نیافتنی می نماید . خطوط کرانه ای غول آسا ی طبیعت ائو ناردو را به صورتی گمگ و دور از دسترس به تصور آوریم هدف بزگ لئو نادو در نقاشی ها و تلاش های علمی اش کشف قوانینی بنیادی جریان و فعل وانفعالات طبیعت بود. او با یک چنین هدفی به مطالعه بدن انسان پرداخت و کمک های بسیاری به رسد اطلاعات مادر باره فیرپزیو لوزی و روانشناسی کرد .  
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
471 بازدید, 0 خرید

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تحقیق:مقایسه دو هنرمند ( رافائل و داوئنچی) هنرمندان دوره رونسانس”

تحقیق:مقایسه دو هنرمند ( رافائل و داوئنچی) هنرمندان دوره رونسانس

اسلاید 1: به نام خالق زیبایی ها

اسلاید 2: موضوع تحقیق:مقایسه دو هنرمند ( رافائل و داوئنچی) هنرمندان دوره رونسانس دانشگاهاستاد گرد آورنده:

اسلاید 3: لئوناردو داوینچی :درسال 1452 در شهر کوچک ویذ چی از ایالت توسکافی به دنیا آمد وی در تردوروکبو کار آموزی کرد . ظاهرا اوضاع شهر فلورانس بروفق مراد وی نبود و لئو ناردو درسی سالگی به خدمت دوک میلن شتافت او تا آن زمان نقاش بزرگی به نام پرستش محوسان ادامه داوینچی قبل از اولین تابلو : ائو ناردو انسانی که الگو و عصاره هنرمندنابغه و یک انسان کامل است . به گونه شگفتی در جهان معاصر تبدیل شده و همچون یک پیامبر فرزانه روزگار در نقطه ی آغاز عصر نوین تاریخی ایستاده ونقشه ی راه هایی را که هنر و علم درپیش خواهند گرفت را ترسیم می کند .ذهن و شخصیت او در نظر ما پدیده ای فوق انسانی و خود او انسانی اسرار آمیز و دست نیافتنی می نماید .خطوط کرانه ای غول آسا ی طبیعت ائو ناردو را به صورتی گمگ و دور از دسترس به تصور آوریم هدف بزگ لئو نادو در نقاشی ها و تلاش های علمی اش کشف قوانینی بنیادی جریان و فعل وانفعالات طبیعت بود. او با یک چنین هدفی به مطالعه بدن انسان پرداخت و کمک های بسیاری به رسد اطلاعات مادر باره فیرپزیو لوزی و روانشناسی کرد . 

اسلاید 4: مونالیزاپرستش محبوسان 1482-1481 نگار خانه اوفیسی – فلورانس   او تا آن زمان نقاشی بزرگی به نام پرستش مجوسان را نا تمام پشت سر گذاشت در حالی که برای چندین طرح آزمایشی تهیه کرده بود . نظم هندسی و سه بعدی نمایی دفینی است که بیشتر نقاشی فلورانس در آغاز کار مازانچو را به یاد می اندازد . در این نقاشی بیشتر مراحل کار به کمال رسیده است . چنین به نظر می رسد که شکل ها به طوری ملایم و تدریجی صورت مادی پذیرفته اند بدون آن که هیچ گاهد خود را به طور کامل از قلم تیرگی جدا ساخته باشند لئوناردو بر خلاف پولایوئولو و بو تیچلی بر خطوط کناره نمی کرد بلکه بیشتر به دنبال آن بود که اجسام سه بعدی را در زیر تابش نور به درجات مختلف مرئی گرداند . در میان تاریکی ها اشکال ناتمام و نا محدود می مانند به طریقی که خطوط کناره نمایشان فقط با حدس و تقریب می توان تعیین کرد . در این روش طراحی یا برجسته نهایی که روش سایه روشن کاری خوانده می شود دیگر شکل ها به طور مجزا و منقطع پهلو به پهلوی هم قرار نمی گیرند بلکه در نوعی و حدف تصویری مشترک می شوند که از ابتکارات داوینچی است زیرا مرزهای جدا کننده ی آن تا حدی از میان برداشته شده است . همچنین در این اثر پیوستگی عاطفی مشابهی نیز وجود دارد . حرکات بدن و حالت چهره ی بیشتر افراد با فصاحتی گیرا معجزه ای را که در جلوی چشمانشان رخ می دهد را به بیان در می آورند .

50,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید