صفحه 1:
به نام خحدا ‎GTROTG‏

صفحه 2:
تولید در ایران سیستمی مدیریت نشده و در فضایی نسبتا غیر را بوده که باعث شده مصرف کنندگان با مشکلات روبرو باشند. به خاطر نبود فضای رقابت ی اغلب شرکتهایی که به فکر تولید باکیفیت می افتند پا شکست می خورند و يا با دیدن وضع موجود در کشور با کفیت کمتر را سوداون تر دیده و به ان سمت حرکت می کند. و تنها شرکتهایی موفقند که دیدی وسیع داشته و تمام شرایط را بررسی گرشی درست در مسیر تولید گام بردارند.

صفحه 3:
وا از بازار را به خود اختصاص داده. ره ار بارار و مسر رل حه کارهای ‎Bulag plese‏ اترانری سای شرت رای توان سانوی تمایر و استراتژی تهاجمی ‎dul‏

صفحه 4:
000 »وضع موجود و نگاه به بازار و مشتری ‎aX‏ ‏© مشتريان از طعم و رنك تخم مرغ هاى ل موجود در بازار راضى نیستند ۷ ‎VE‏ ‏تخم مرغ های موجود در آن مقطع زمانی زرده بسیار کمرنگ و شل € سفیده بسیار رقیق داشتند و طعم وبوی مطلوبی هم نداشت. © استراتزى ها با توجه به كم بودن رقابت و نيز نبودن مديريت مناسب و فنى؛ به سمت تولید بیشتر و کم کردن هزینه متمایل بود .

صفحه 5:
۱ ۱ TSB ‏كر افزایش تولید‎

صفحه 6:
مردم نسبت به تخم مرغ های محلی واکنش خوبی نشان می دهند و کیفیت آنها را بالاتر میدانند و حاضرند قیمت بیشتری برای آن بپردازند. دلایل این ترجیح را در بین مردم بررسی کرد و به نتایج زیر رسید: وس ۲ تخم مرغ های محلی دارای سفیده غلیظ تری بود. ۲ بوی مطبوع و طعم دلپذیری از تخم مرغها داشتند. 0 ۲ د

صفحه 7:
: ‏كردند كه توليدى ها‎ 3 1 CLS ss CS Clee

صفحه 8:
‎Q‏ به علت وامهای داده شده به مرغداری ها ء احتمالا در آینده میزان ‏لید بیش از ظرفیت باشد . ‎Q‏ درنتیجه فضای نسبتا رقابتی در جامعه ایجاد شود. ‏لا افزایش کیفیت زندگی و سطح زندگی مردم و نیز سطح توقعات ‏ینده شرکتی موفقتر است که علاوه بر کا ‏آوردن قیمت »به فکر افزایش کیفیت نیز باشل. ‎

صفحه 9:
‎ela‏ ی رس ماس لماه علمی و تجارب دیگر کشورها | ‎iii‏ ‏: ایجاد زمینه مناسب برای ‏ ء لأ ‎j ۳" ۷ 0‏ 4 گروه تحقیقات . ایجاد محیط کاملا لا ۰۰ .۲" ‎SCO eee at ‏ویزیت سوپری ها و نیز عمده فروشان . دادن تخفیف های مناسب‎ . ‏برای سیستم توزیع و..‎ ‎

صفحه 10:
ادامه استراتزى هاى شركت بررسى ها نشان داد سيستم توزيع داراى مشكل است و يكى از مهم ترين مزايا كه توزيع به موقع و زود هنكام است را دجار مشكل مى كند. شركت با سيستم توزيعى جديد شرايطى را ايجاد كرد كه تخم مرغ ها به عورت روزانه و | حدافل زمان حرصه وید ۳7 عر به طرف جلو

صفحه 11:
7 استراتزی بعد از کسب جايكاه در بازار ” تصميم كرفت سهم تخم مرغ هاى بازار با برند خود را افزايش دهد اجاره به شرکتهای تولیدی نا با رعای استانداردها برند تلاونگ را استفاده کنند.

صفحه 12:
آنها هم از جمله آنها میتوان 5 x 5 5 با ايجاد بالايى داشت. شرت بارس نک بایان نام تبليغ آن توانست قسمت بازار را به خود مرحت ‎oe‏ يان ثم ‎ION CaS‏ کی 0۶ راز را یه جوا Jas ‏اختصاص‎

صفحه 13:
وهای ش رکت تلاونگ به " وضعیت ایجاد شده اسان فت رقاسی و ی در مواردی ال تک و کاهشس هرت ۰ افزايش تبلیغات و گرفتن استانداردهای ملی و جهانی ‎us?‏ قیمت . ایجاد سیستمهای ترفیع و ... به کار خود ادامه داد. ‏البته نمی توان گفت که شرکت در جایگاه استراتزی تدافعی قرار گرفت. مرحله بعدی در کار شرکت تلاونگ استراتژی تنوع محصول بود : ‏7 تخم مرغ های دوزرده ۰ تخم مرغ هایی با رنگ پوسته قهوه ای ‏۷ نیز نوشتن جیره های مختلف غذایی برای تولید کنندگان. ‏۲ هماهنگ با آن سیستمهای بسته بندی خحود را قویتر نموده است. ‎

صفحه 14:
«اين فن آوری شامل تخم مرغ در پوسته, تخم مرغ پاستوریزه مایع. تخم مرغ منجمد و خشک شده و کریستالی نیز میشود).

صفحه 15:
و ۱ ۰ 44 |

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
29,000 تومان