صفحه 1:
DESTEP Juda
DESTEP Analysis
©
۱۳۵۲۰5
صفحه 2:
عنوان
مراحل استفاده
موصو
بيجيدكى
Tr
صفحه 3:
ی مزو است. در محیط
کل مار ات در و سار
کند و فاکتوزهایی
رای ال موی هش د
فراهم می نماید
شب ی تسه میا مت
we
poe Jeera ee ee Sone ae
0 ی
د تايا أن كاري ريات ی SS
جنيه هاى اجتماعى (فرهنكى) : اين ها ويزكى در حوزه فرهنك و راه زندكى است.
صفحه 4:
جنبه های تکنولوژیکی : این در مورد تمام تحولات و نوآوربهای یک سازمان است که پاسخی جهت
بارها نگه داشتن دارد.
جنبه های زیست محیطی : این شامل تمام عوامل در حوزه محیط فیزیکی و محیط زیست است.
ola aur سیاسی - حقوقی : لین همه اقدامات سیاسی در تصمیم گیری, سطح استانی و شهری
می باشد.
با استفاده از تجزیه و تحلیل ee ee منافع استراتژیکی از این بدست
آورد. با اطلاعات پیشرفته به جق در مورد عوامل مختلف تحلیل ۴512۴, یک سازمان می نواند
تعیین نماید. برای ال كك انا انها ,انان اد شاك ای دک یط اس باقن
توجه به نکات زیر برای انجام تجزیه و تحلیل :0657۴ به عنوان موفقیت که ممکن است توصیه
می شود:
*اين مهم است که, علاوه بر نجزیه و تحلیل ۵0۴5۲۴0, به طور مستمر مرکز در موقعیتی از
سازمان شروع تماید
»عوامل تجزیه و تحلیل 08578۳ از تمامی زولیا در نظر گرفته شده و به عنوان یک نتیجه از آن
مسائل هم مهم و هم کمتر مهم روشن می شود.
صفحه 5:
۰ | < تحلیل عادلرام۸ 5۷/0۲ 5۷/۵۲
۲ مدیریت روابط و Management Customer Marketing Andsyiito wlll
Relationship
۲( بینش به محیط خارجی یک سازمان برای استفاده موثرانه از فرصتها و تهدیدهای ناشی از آن که
كسب و کار عمل می کند. مهم است. تنظیم سیاست راهبردی بر اساس يافته ها از تجزیه و
تحلیل 0857۳ ,قادر می سازد یک کسب و کار بطور موفقی در محیط خود فعال گردد:
| ee)
کاربردها تجزیه و تحلیل 065۲2 یک ابزار بازاریابی و استراتژی است که با تحقیق می تواند به راحتی
راهی که سازمان می تواند بطور اثربخش به محیط خود واکنش نشان دهد را مشخص کرده و
آن را انجام دهد. اين امر به بازاریاب در تهیه تنظیمات خوب کمک می نماید. یافته های حاصل
از 065726 اغلب به عنوان ورودی Sly تجزیه و تحلیل 5۷/07استفاده می شود و جزئی از
طرح تجزیه و تحلیل وضعیت و بازاریابی است.
صفحه 6:
3 ۱
Hl
we
we
صفحه 7:
برای کسب اطللاحات بزشتر به
و
۱۸0۲۰5