کسب و کارفروش و بازاریابی

تحلیل رضایت مشتری - Customer Satisfaction Analysis - CSA

صفحه 1:
Customer Satisfaction Analysis (CSA)

صفحه 2:
عنوان تحال تست ‎ee mers‏ موضوع ‎Ce)‏ ‏السسسا

صفحه 3:
سازمان‌های تولیدی یا خدماتی, میزان رضایت مشتری را به عنوان معیاری مهم برای سنجش کیفیت کار خود قلمداد می‌کنند و اين روند همچنان درحال افزایش است. اهمیت مشتری و رضایت او چیزی است که به رقابت در سطح جهانی برمی‌گردد. رضایت مشتری, احساس یا نگرش مشتری نسبت به یک محصول يا کدمت بعد ار اشتفاده از آن است به عبارتی لذت بردن با مشمکر شذن خریداز نسبت به عملکرد محصول و خدمات پس از مقایسه عملکرد (با نتیجه حاصل از عملکرد) محصول یا خدمات خریداری شده در مقایسه با آنچه انتظار وی بوده است. رضایت/نارضایتی یک پاسخ احساسی است که به ارزیابی از کالا یا خدمتی که مصرف با ارائه شده است. داده می‌شود. رضایت. ارزیابی دشتری از محصول با خذمت است. با توچه به این که آیا محصول یا خدمت نیازها و انتظارات مشتریان را ارضا کرده است یا نه؟ شکست در ارضای نبازها و انتظارات منجر به عدم رضایت نسبت به محصول یا خدمت خواهد شد. تحلیل رضایت مشتری ساختار دسته‌بندي شده براي تعیین و اندازه‌گيري سطوح رضایت مورد انتظار مشتري از جهات مختلف کیفیت خدمات و برآوردن نيازهاي مورد انتظار مي‌باشد. مراحل اجرای اين تکنیک به شرح ذیل می‌باشد: 1 اده‌های بار دور شار اراق سین حوره مشکل برای مصولات با عدماب ‎el‏ ررحي 6 طوريد 2نم قرسي راك مسرن یرس امس ارت رس 3- شاخص‌هاي رضایت مشتري براي محصول یا خدمت تعیین مي‌شوند و در 00۵۲1 ۴۱8 قرار مي‌گیرند. 4 تیم تسهیلگر ماتریس رضایت مشتري را بر روي؟۱۵۲) ۴۱0 ترسیم مي‌کند. 5- تیم اهمیت هر معیار را نعیین مي‌کند و وزن مربوطه را مشخص مي‌نماید. 6- توافق عمومي براي کیفیت یا نرخ قابل قبول حاصل مي‌گردد. ‎Sinaia al ae 7‏ تس اوزان رابرای هر شانش معات تک وی کل رای مراد ‏8 تيم تمام محاسيات را بررسي ميكند مائريسن رصايت مشتري تاريخ كذاري و رسای ع وله ابه كر قود

صفحه 4:

صفحه 5:
منابع مورد دم ‎tit: Lee)‏ ‎Lomo Lat)‏ ‎wenn Leb)‏

صفحه 6:
براق کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سانت ام جی تولر مراحعه MGTools.ir

رایگان